کد خبر 902599
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰
اسکات موریسون

رسانه استرالیایی از تصمیم دولت این کشور برای انتقال سفارت خود به قدس اشغالی و احتمال اعلام مواضع جدید کانبرا در قبال ایران از سوی نخست وزیر استرالیا خبر داد.

به گزارش مشرق، یک رسانه‌استرالیایی غروب دوشنبه به وقت تهران نوشت که نخست وزیر استرالیا قصد دارد فردا (سه شنبه) به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، انتقال سفارتخانه این کشور به این شهر و اتخاذ مواضع تندتر در قبال ایران را اعلام کند.  

 روزنامه «جروزالم پست» به نقل از روزنامه «آستریلین» نوشت که «اسکات موریسون» قصد دارد روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای به توضیح این مسئله و دلیل رای منفی به پذیرش دولت خودگردان فلسطین به عنوان رئیس «جی ۷۷»، از گروه‌های مهم در سازمان ملل متحد (ویژه کشورهای در حال توسعه) توضیح دهد.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا دسامبر (آذرماه) گذشته در اقدامی یکجانبه ضمن به‌رسمیت‌شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که سفارتخانه کشورش را از تل‌آویو به این شهر مقدس منتقل می‌کند.

 به نوشته این منبع خبری، پیش بینی می‌شود نخست وزیر استرالیا فردا موضع بسیار شدیدتر کشورش را علیه ایران اعلام کند.

  این روزنامه همچنین نوشت که اسکات موریسون فردا همراهی یا عدم همراهی استرالیا با تصمیم‌های جدید آمریکا علیه ایران (خروج از برجام و اعمال مجدد تحریم‌ها) را اعلام خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    4 1
    کثافتها ی آشغال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس