کد خبر 902501
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
بولیوی

تیم ملی بولیوی برای چهارمین بار در سال 2018 مقابل تیمهای آسیایی قرار می گیرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی بولیوی در کارنامه خود یک قهرمانی در کوپا آمریکا را دارد. آنها در سال 1963 موفق به انجام این کار شدند و در سال 1997 هم به عنوان دومی رضایت دادند.

این تیم حالا خود را برای رقابت هایی که قراراست در تابستان 2019 در برزیل انجام شود مهیا می کند تا بهترین حضور ممکن را داشته باشد. این تیم در همین چارچوب در سال 2018 بازی های دوستانه زیادی را انجام داده که در میان آنها تور آسیایی شان بسیار پررنگ است. توری که برایشان تا به اینجا درآمدزایی خوبی هم داشته است.

آنها در ابتدای تور خود به مصاف کره جنوبی رفتند که مسابقه با تساوی 0-0 تمام شد. سپس ماه قبل به ریاض رفتند و مقابل عربستان به تساوی 2-2 دست پیدا کردند. در گام بعدی رو در روی میانمار قرار گرفتند و با نتیجه 3-0 به پیروزی رسیدند تا نخستین برد در سال 2018 را بعد از سه تساوی و سه باخت به دست بیاورند.

آنها حالا باید در چهارمین بازی آسیایی خود به مصاف ایران بروند. تیمی که در آمریکای جنوبی جزو ضعیف ترین تیمهاست و در مقدماتی جام جهانی 2018 هم کمترین گل زده و بیشترین گل خورده را داشت ودر رده نهم قرار گرفت اما نشان داده مقابل تیمهای آسیایی باج نمی دهد و شکست نمی خورد.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس