حسن روشن

گلزن جام جهانی 1978 کشورمان گفت: ای کاش مک درموتی که منصوریان را هم بیچاره کرد به من حرف می زد تا یک کتک تاریخی به او می زدم.

سرویس ورزش مشرق صحبت‌های توهین آمیز دستیار ایرلندی کی‌روش علیه گلزن تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی باعث ناراحتی جمع کثیری از اهالی فوتبال و حتی غیرفوتبال شد.

حسن روشن در گفت و گو با مشرق، درباره صحبت‌های اخیر میک مک درموت حرف زد و از رعایت نشدن قانون کاپیتولاسیون به شدت دلخور بود.

**مقصر فدراسیون است نه درموت!

این اتفاق تقصیر من یا حمید استیلی و شما نیست. مقصران اصلی مسئولانی هستند که تا این اندازه به این افراد بها می دهند.

**از کاپیتولاسیون بدتر سرمان می آورند ساکتیم؟

صدرحمت به قانون کاپیتولاسیون که می گفت اگر سگ آمریکایی برود زیر اتومبیل یک ایرانی و الی آخر...! ظاهرا الان بدتر از آن زمان شده که بدتر از آن را سرمان می آورند و مدیران مان ساکت نشسته و نگاه می کنند!

**هدف کی روش کرانچار است، اما...!

به نتایج تیم زیر 21 سال کاری نداریم ولی انصافا کرانچار به درد این کار نمی خورَد. همه ما این را می دانیم. هدف کی روش هم کرانچار است. این آقا با 24 میلیارد تومان تیم سپاهان را چهاردهم کرد و نباید انتخابش می کردند ولی فعلا در این اتفاق با آن موضوع کاری نداریم.

**کی روش منصوریان را هم بدبخت کرد

درباره مک درموت باید بگوییم که علیرضا منصوریان را هم همین آدم بدبخت کرد. البته درموت که نه! کی روش بیچاره اش کرد که این بشر را به منصوریان تحمیل کرد و یک میلیارد و خرده ای هم در جیبش گذاشتند و مشخص نبود در آن دوران بدن بازیکنان استقلال در چه وضعیتی است.

**سیرک است که امثال درموت هم هستند

همه این افراد اتفاقاً باید بدانند اگر اینجا سیرک نبود که شما را راه نمی دادند. فوتبال ما از شیر تو شیری به این روز افتاده است. سیرک نبود که درموت را نمی آوردند، تاج کاری به این مربیان ندارد.

**آکادمی فوتبال مختص یک رده نیست

در همه جای دنیا آکادمی تیم های ملی است نه تیم بزرگسالان. در همه کشورها سردر آکادمی شان تابلو زده اند آکادمی تیم های ملی فوتبال. یعنی این آکادمی متعلق به رده های نونهالان و نوجوانان تا بزرگسالان است و همه می توانند از امکانات آن استفاد کنند.

**دلیل سکوت تاج را در قراردادی که بسته پیدا کنید

سکوت فدراسیون شاید ممکن است به خاطر مفاد قراردادهایی باشد که با این افراد بسته اند. ما که از ریز آن خبر نداریم. شاید در قرارداد فدراسیون چیزی نوشته شده باشد که مثلا اگر ما را فحش بدهید باید فلان قدر جریمه بدهید. چون هیچ چیزی از قرارداد این مربیان روشن نیست نمی توان حرف زد. فقط این را می دانم در هیچ جای دنیا تا این اندازه به کی روش بها نمی دهند.

**سکوت استیلی لطمه به شأن فوتبال است

حمید نباید سکوت کند. او پسر خوبی است و اتفاقا الان باید حرفش را بزند. اگر سکوت کند حق بقیه را پایمال می کند. او در موقعیتی است که باید حرف بزند. اگر الان من صحبت کنم می گویند تو کجای فوتبالی ولی او چون مدیر تیم فوتبال امیدهاست حق حرف زدن دارد. سکوت او به شأن فوتبال ایران لطمه می زند.

**این دومین بی حرمتی به یک ایرانیست

این دومین خارجی است که به ایرانی توهین کرده است. ظرف یک ماه اخیر این دومین اتفاق از این دست بود که متأسفانه شاهدش بودیم. یک ماه قبل شفر لب خط آن رفتار توهین آمیز را با اصغر حاجیلو کرد و حالا درموت درباره حمید استیلی این حرفها را می زند و به خودش اجازه می دهد به فوتبالیست رده ملی ایران بد دهنی کند. اگر جلوی این رفتارها را نگیریم فردا سومین و چهارمین توهین به مربیان ایرانی را هم شاهد خواهیم بود.

**کاش درموت به من حرف می زد تا گینسی می زدمش!

ای کاش این بی حرمتی به من شده بود آن وقت به "قرآن مجید" قسم می خورم طوری می زدمش که در تاریخ و کتاب گینس بنویسند.

**ما تابع خط امامیم و درموت نوکر ماست

ما تابع خط امامیم و او گفته کاپیتولاسیون هیچ جایگاهی در ایران ندارد. حالا هم درموت نوکر ماست و پولش را می گیرد و باید کارش را انجام بدهد و برود ولی ظاهرا هر کاری دلش می خواهد انجام می دهد!

**کی روش با پول مامانش آکادمی را تجهیز کرد؟

روزی که اینفانتینو به تهران آمده بود من هم دعوت بودم. یکی از این دستیاران جوان کی روش پیش من آمد و خودش را معرفی کرد و گفت کی روش شما را خیلی دوست دارد چرا اینقدر انتقاد می کنید. گفت از مشاوران کی روش هستم. گفت بیایید آکادمی را ببینید چکار کرده است؟ چه دستگاه هایی آورده است؟ گفتم مامانش پول داده یا با پول این مملکت آنجا را آباد کرده و لوازم خریدند و آورده اند! گفت چرا این حرف را می زنید؟ گفتم برای اینکه من "اوفارل" را دیده ام و با "رایکوف" کار کرده ام. آنها 10 ماه در ایران کار می کردند و 2 ماه به مرخصی می رفتند ولی کی روش 2 ماه اینجاست و 10 ماه به مرخصی می رود! بعد از رفتن رایکوف و اوفارل هم حشمت مهاجرانی و منصور پورحیدری خدابیامرز و کسانی که با او بودند استفاده اش را بردند و کنار تیم ملی بودند. وقتی اوفارل رفت مهاجرانی همه افتخارات را آورد. ولی الان روزی که کی روش برود باید از صفر شروع کنیم. همان فرد به من گفت اینقدر شما را دوست دارد عکس تان را در آکادمی به دیوار زده است! گفتم به این دلیل که پسرخاله اش هستم زده یا چون فوتبالیست ایران بودم زده؟ بگو آن را از دیوار بردارند. ما خودمان هم مقصریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    34 26
    درسته که آقای روشن کلا انتقاد می کنه، ولی این بار رو باهاش موافقم بخصوص با این جمله ش " **کی روش با پول مامانش آکادمی را تجهیز کرد؟"
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
      22 11
      باید میگفت طوری میزنم که صدای سگ بده. گینس کلمه تهاجم فرهنگی است خخخخخ
  • NL ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    41 22
    دمش گرم حسن آقا روشن باغیرت
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    30 26
    حسن آقا..امثال ....میلیاردها تمن پول گرفتن باتیم ملی ما چه کردن..شما اگه واقعا نوکرامام هستی برای تیم ملی کشورت دوسه ماه سکوت کن..اگه توجام ملتها مقام نیاوردیم کیروش وبفرستین بره..ممدمایلی رو بزارین جاش...
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    30 27
    کی روش با پول مامانش اکادمی را تجهیز نکرد اما با همان پولی تجهیز کرد که دیگران داشتند و تجهیز نکردند یعنی سواد کار را نداشتند و اینکه باز قرارداد مربی تیم ملی دارد به اتمام می رسد و عده ای اسب خود را زین کرده اند تا جایی برسند بماند بویژه کسانی که زیراب ایویچ را در جام جهانی فرانسه طوری زدند تا به اسب مرادشان سوار شوند.
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
      27 25
      کیروش در بدترین سالهای اقتصادی ایران داره فراتر از تمامی مربیان آسیایی پول می گیره اخلاق رو هم که باخته انتظار تشویقش رو دارید؟
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
      2 0
      دیگران پول ها رامعلوم نشدچکارکردن ولی کیروش اقلا تجهیزکرد.
  • GB ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    17 0
    طرف خودش رو هرکول میبینه توی آینه!!
  • MY ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    27 6
    بابا اين بنده خدا كيروش كه نمى خواد اين مجتمع را أجاره بده و پولشو به جيب بزنه . خوب خدايش پاى كار بوده .
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    11 18
    کیروش شورشو در آورده
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    20 19
    درود بر آقای روشن
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    10 12
    لعنت بر تاج و دارودسته اش
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    11 8
    آقای تاج چی کار کرده که هر چی کیروش میگه سکوت می کنه چقدر در میاری؟
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    19 19
    اوووووووووف مشرق دمت گرم احساس تخلیه شدن می کنم این حرف رو باید یک پرسپولیسی می زد اما یک استقلالی زد نشون داد هنوز غیرت و تعصب وطن پرستی زندست چیزی که از جام و نتیجه پست و مقام و حتی پوووووووووووول بیشتر مهمتر هست انسانیت هست بقیه همه بهانست و فانی...
  • حمیدرضا NL ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    16 22
    شما تابع خط امامید؟ لطفا اسم امام رو هم با این اراجیفتون قاطی نکنید.میزنم تو گینس ثبت بشه چیه؟ اینم از ب اصطلاح پیشکسوت های ما. اقای روشن ، شما نظر نده.باشه؟
    • US ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
      4 10
      شما هم خفه شو بیغیرت باشه؟
  • خادم IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    3 17
    تمام این تجهیزات با پول این مردم وبا کمک اشخاصی غیر کیروش به ایزان آورده شده ولی چه حاصل که اون بندگان خدا اگه این واقعیت رو بیان کنن سریعآ پایان همکاری شون با فدارسیون زده میشه!!!؟همه این موضوع رو توی فدراسیون میدونن ولی چون کیروش هیچ افتخاری برای فوتبال ما نداشته مجبورش این کارهارو به عنوان افتخار به نام کیروش بزنن!!!!؟الان پول به من بدید کمپی میزنم که 100برابر این کمپ باشه این دیگه پز دادن داره!!؟ناراحت کننده جائیکه یارو اجنبیه توی کشور خودمون با پول خودمون اجازه نمیده از امکانات کمپی که با پول ایرانی ساخته شده تیم ملی امید کشور خودمون تمرین کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟
  • آرین IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    17 15
    آقای روشن مگه فقط پرسپولیسی ها برات هورا بکشن وگرنه نزد استقلالیها فاقد ارزش واحترام هستی.
    • IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
      2 2
      شما استقلالی ها سال آخر حجازی خوب ایشون رو ایران فراری دادید به اتریش ارزش و احترام!!!!!!!!!!!!!!!!
  • GB ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    25 13
    فرهنگت بیشتر از این نیست ...از کوزه همان طراود که در اوست .معلومه در جنگل بزرگ شدی که همه چیز را میخوای با جار و جنجال و کتک کاری درست کنی .بعدش پیرمردی پیزوری چون روشن که باید بره خونه سالمندان چه به این حرفها . بزار اونهایی را که زدی از بیمارستان بیان بیرون سلطان جنگل بعد......
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
      0 2
      تو این حرفا رو میزنی چون تو امنیت رشد کردی و خفت حقارت رو درک نمی کنی اونم از اجنبی . اگر میدونستی چقدر برای این مملکت زحمت کشیده شده اجازه حتی یک نگاه چپ رو هم به بیگانه نمی دادی.
  • CA ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    2 0
    ﺑﻪ ﻧﻆﺮ ﺧﻴﻠﻲ ﻛﺘﻚ ﺧﻮﺭ ﻧﻤﻴﺂﺩ . ﺑﻌﺪﺵ ﺷﻤﺎ ﺑﺬاﺭ ﻃﻮﻝ ﺩﺭﻣﺎﻥ اﻭﻧﻬﺎ ﻛﻪ ﺯﺩﻱ ﺳﺮ ﺑﻴﺎﺩ ﺑﻌﺪﻱ ﻧﻔﺮ ﺑﻌﺪﻱ ﺭﻭ ﺑﺰﻥ,
  • رضا IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
    2 2
    کیروش ...ه قهرمانیست شعارت .. استخر باشگاه در انتظارت
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
    2 1
    آفرین به غیرتت!
  • ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
    2 1
    مرتیکه اگه کیروش نبود به بحرین هم می باختیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس