ترامپ نمایه

رئیس‌جمهور آمریکا، جهان سیاست در کشورش را پر از فساد و دروغ و «فریبکارترین جهان‌ها» خواند و پایتخت کشورش را «مکانی فاسد» توصیف کرد.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا که در مبارزات انتخاباتی سال 2016 بارها به حامیانش گفته بود بعد از پیروزی در انتخابات، «ریشه فساد در کاخ سفید و واشنگتن دی سی را می‌خشکاند»، حالا بعد از حدود دو سال ریاست جمهوری گفته که سیاست در ایالات متحده  پر از دروغ و فریبکاری و پایتخت این کشور «مکانی فاسد» است.

مجری برنامه «۶۰ دقیقه» شبکه «سی‌بی‌اس نیوز» در مصاحبه با رئیس‌جمهور آمریکا از او سوال کرد: «شما اولین رئیس‌جمهور آمریکا هستید که قبل از ریاست جمهوری منصب سیاسی نداشتید و هیچ وقت در ارتش خدمت نکردید. شما تقریبا دو سال است که در این منصب هستید. بزرگ‌ترین شگفتی که از زمان ریاست جمهوری با آن مواجه شدید، چیست و چه چیزی یاد گرفته‌اید؟».

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «قبلا همیشه عادت داشتم بگویم که سرسخت‌ترین آدم‌ها، افراد شاغل در املاک و مستغلات منهتن هستند اما حالا می‌گویم که آنها کودکانی بیش نیستند و افراد سیاسی (سیاستمداران) سرسخت‌ترین هستند. جهان سیاست (در آمریکا) فریبکارترین و فاسدترین جهان‌ها است، پر از فساد، دروغ، نیرنگ و فریبکاری است، سیاست اینطور است که شما با کسی توافقی می‌کنی اما مانند این است که انگار با یک میز توافق کرده‌ای».

بیشتر بخوانید:

ترامپ: بین ما و ترکیه هیچ توافقی شکل نگرفت

مجری آمریکایی به رئیس‌جمهور این کشور گفت: «برای من یک مثال بزنید» که ترامپ اینطور پاسخ داد: «نمی‌خواهم برایت مثال بزنم. البته این را هم بگویم که هیچ کسی مثل من قادر به انجام کاری که من انجام داده‌ام، نبوده است، ببینید در حوزه اصلاح قوانین مالیاتی، کم کردن از قوانین دست‌وپاگیر و کارهای زیاد دیگری که کرده‌ام».

ترامپ در ادامه گفت: «چیز دیگری که من واقعا یاد گرفته‌ام این است که هرگز نمی‌دانستم رسانه‌ها اینقدر متقلب هستند، من واقعا نمی‌دانستم که آنها اینقدر متقلب هستند».

در بخش دیگری از این مصاحبه مجری از ترامپ درباره اظهارنظر «ملانیا ترامپ» همسر او و بانوی اول آمریکا درباره کاخ سفید سوال کرد.

خانم ترامپ گفته بود، هنوز هم برخی از افراد در کاخ سفید هستند که او به آنها اعتمادی ندارد و دونالد ترامپ هم نباید به آنها اعتماد کند.

رئیس‌جمهور آمریکا خطاب به مجری برنامه «۶۰ دقیقه» گفت: «من هم همین حس او را دارم. می‌خواهم با تو صادق باشم، من به همه افراد در کاخ سفید اعتماد ندارم. من بچه نیستم. این شغل (ریاست جمهوری) شغل سختی است، اینجا یک مکان پر از فساد است، واشنگتن دی‌سی (پایتخت آمریکا) مکانی فاسد است، حملاتی که به شما می‌کنند، بدگویی‌هایی که می‌شود، حرف‌هایی که پشت سر شما می‌زنند و همه این کارها هست البته باید بگویم که من در اینجا راحت هستم».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    1 0
    اگه وضعیت آمریکا این جوری نبود که قطعا ایشون نمی تونست رییس جمهور بشه
  • من US ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
    0 0
    اوففففیش. خیالمون راحت شد بیخودی مرگ بر آمریکا نگفتیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس