کد خبر 902322
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
تیم ملی فوتبال عراق

تیم ملی فوتبال عراق بدون هافبک پرسپولیسی خود به مصاف عربستان می‌رود.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت اخبار عراق، سرچکو کاتانیتس، سرمربی اسلوونیایی تیم ملی فوتبال عراق ترکیب اصلی دومین بازی تورنمنت چهارجانبه عربستان برابر تیم ملی این کشور را اعلام کرد که در آن نام بشار رسن، هافبک پرسپولیس قرار ندارد.

تیم ملی فوتبال عراق با ترکیب محمد حمید، علاء مهاوی، مصطفی ناظم، رعد فنر، ریبین سولاقا، علی عدنان، احمد یاسین، مهدی کامل، امجد عطوان، حسین علی و محمد داود رو در روی عربستان قرار می‌گیرد. عراق در بازی نخست خود با نتیجه 4 بر صفر برابر آرژانتین شکست خورد. عربستان نیز با 2 گل مغلوب برزیل شده بود.

بشار رسن، هافبک پرسپولیس و تیم ملی فوتبال عراق در بازی با آرژانتین از ابتدا به میدان رفته بود اما بلافاصله پس از پایان این بازی به دلیل درگذشت مادرش به کشورش بازگشته بود. سرچکو کاتانیتس، سرمربی عراق با وجود درخواست بشار رسن برای بازگشت به ریاض و بازی با عربستان خواهان ماندنش در عراق شده بود.

همچنین با موافقت کمیته اجرایی تورنمنت چهارجانبه عربستان تحت عنوان «سوپر کلاسیکو» قرار است یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت مادر بشار رسن همراه با قرائت فاتحه‌ای پیش از بازی عربستان و عراق انجام شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس