ساوتگیت

چیز زیادی به بازی بزرگ اسپانیا و انگلیس باقی نمانده و بدون تردید هواداران فوتبال حرفه ای در سراسر جهان تماشای این جدال بزرگ را از دست نخواهند داد.

سرویس ورزش مشرق – تیم ملی اسپانیا که تحت هدایت لوئیس انریکه به خوبی احیا شده و نتایج خوبی هم کسب کرده به احتمال زیاد در اولین آزمایش جدی خود پس از آبروریزی در جام جهانی 2018 روسیه، امشب (دوشنبه) ساعت 22:15 مقابل انگلیس مدعی قرار می گیرد و شاید پس از این بازی بزرگ بشود بهتر درباره مردان انریکه قضاوت کرد.

در آن سوی میدان اما انگلیس به پیروزی برابر اسپانیا می اندیشد و خود را تیمی بازگشته به دوران باشکوه فوتبال بریتانیا توصیف می کند.

در آستانه این بازی بزرگ به سراغ کنفرانس خبری دو مربی می رویم تا از زبان این دو هدایتگر، بهتر با حال و هوای این بازی دیدنی آشنا بشویم.

ساوتگیت در جمع خبرنگاران با این جمله، فضا را کمی هیجانی می کند: اسپانیا را خوب می‌شناسیم و دست مربی آنها دیگر رو شده است. تیکی تاکایی در کار نیست، اسپانیا در زمان آراگونس و حتی دل بوسکه، یک تیم دست نیافتنی شده بود و واقعا با آن فاصله زیادی داشتیم اما اکنون من به عنوان سرمربی تیم هیچ بهانه‌ای برای شکست ندادن اسپانیا ندارم. این تیم تاکتیک مشابه و تکراری را در چند بازی اخیر خود اجرا کرده و تیم هایی که برابر این مکتب از فوتبال تن به شکست داده اند ذاتا ضعیف بوده اند اما انگلیس تیمی نیست که نقشه راه را بداند و تن به شکست بدهد.

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا اما در نشست خبری خود چندان با حریف مدعی خود کاری نداشت و درباره تیمش گفت: محکوم به پیروزی هستیم و مردم اسپانیا از ما چیزی جز پیروزی نمی‌خواهند. مردانم تمرین بسیار خوبی را پشت سر گذاشته اند و ثابت کرده اند که لیاقت بهترین ها را دارند، امیدوارم نکاتی که در تمرینات گوشزد شده به خوبی در جریان بازی پیاده شوند. ما توانایی تحت فشار گذاشتن حریف را داریم و کابوس من، اشتباهات فردی بازیکنان است که امیدوارم هرگز شکل نگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس