کد خبر 902246
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰
لیبرمن نمایه

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد عدم انتشار خبر حمله هوایی در سوریه به این معنی نیست که دیگر حمله‌ای در این کشور صورت نگرفته است.

به گزارش مشرق، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با بیان اینکه سیاست تل‌آویو در قبال ایران تغییری نکرده، گفت تل‌آویو به اقدام نظامی در سوریه ادامه می‌دهد.

به نوشته پایگاه «تایمز اسرائیل»، او که با رادیو اسرائیل صحبت می‌کرد، در پاسخ به این سوال که چرا دیگر خبری از حملات هوایی رژیم صهیونیستی در سوریه نیست، مدعی شد: «اینکه چیزی درباره حملات در سوریه نمی‌شنوید، به این معنی نیست که چنین اتفاقی نیافتاده است.»

بیشتر بخوانید:

آخرین تحولات میدانی استان حماه سوریه

وی افزود: «سیاست ما تغییری نکرده و ما به ایران اجازه نخواهیم داد که سوریه را به یک پایگاه نظامی بدل کند.»

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر و دیگر مقام‌های رژیم صهیونیستی بارها ایران را به تلاش برای استقرار نظامی در سوریه متهم کرده‌اند. رژیم صهیونیستی به همین بهانه بارها مناطق مختلف سوریه را هدف قرار داده است.

ماه گذشته در جریان یکی از همین حملات، یک فروند هواپیمای «ایلوشین-۲۰» نیروی هوایی ارتش روسیه که در حال پرواز بر فراز مدیترانه بود، مورد اصابت پدافند قرار گرفت و سقوط کرد. در پی این حادثه، مسکو با «غیرمسئولانه» خواندن رفتار خلبان‌های اسرائیلی که به گفته مسکو پشت هواپیمای روس پنهان شده‌اند، دمشق را به سامانه دفاعی «اس-۳۰۰» مجهز کرد. از آن زمان هیچ گزارشی مبنی بر حمله صهیونیست‌ها به سوریه منتشر نشده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس