تیم ملی فوتبال

تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی برگزار شد که پیش از شروع تمرین سرمربی تیم ملی اقدام به زدن پنالتی به همکار خود کرد.

به گزارش مشرق، تمرین امروز تیم ملی فوتبال برای آماده‌سازی جهت دیدار دوستانه با بولیوی از ساعت ۱۶ در زمین شماره ۲ کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

* پیش از شروع تمرین، خبرنگاران رسانه‌های گروهی پیرامون اظهارات شب گذشته مک‌درمورت و واکنش‌های کارشناسان فوتبال به مصاحبه مربی تیم ملی صحبت می‌کردند.

* هنگامی که تمرین آغاز نشده بود کارلوس کی‌روش مشغول پنالتی زدن به یکی از دستیارانش شد و همین موضوع سوژه عکاسان حاضر در تمرین شد.

* مسعود شجاعی و اشکان دژاگه که روز گذشته در تمرین تاکتیکی حضور نداشتند و در ساختمان پک تمرین کردند امروز پا به پای بازیکنان در تمرینات گروهی حضور داشتند.

* مثل روزهای اخیر یکی از دستیاران کی‌روش از روی دکل‌ها تمرین تاکتیکی ملی‌پوشان را فیلم‌برداری کرد.

* هنگامی که تمرین آغاز نشده بود کارلوس کی‌روش برای دقایقی با دستیارانش به گفت‌وگو پرداخت. وی ابتدا با اوسیانو صحبت کرد و سپس با مربی دروازه‌بانان تیم ملی به صحبت پرداخت.

* سر و صدای پیست اتومبیلرانی امروز باعث شده بود تا بازیکنان در این شرایط تمرینات تاکتیکی را پشت سر بگذارند.

* در بخش اول تمرین و بعد از گرم کردن بدن‌ها، بازیکنان در قالب گروه‌های چند نفره پاسکاری کرده و به نوعی برنامه‌های تمرینی را به این شکل آغاز کردند.

* شوخی‌های پژمان منتظری و سامان قدوس پیش از شروع تمرین جالب بود و هنگامی که در بازی آقا وسط قدوس به منتظری اعتراض می‌کرد مدافع ملی‌پوش استقلال با حرکت دست به او گفت ساکت و اعتراض نکن.

* کارلوس کی‌روش قبل از گفت‌وگو با نمایندگان رسانه‌های گروهی با ۲ نفر از میهمانان تمرین تیم ملی که لباس شخصی بر تن داشتند گفت‌وگو کرد و به آنها خوش‌آمد گفت.

* در بخش فوتبال درون تیمی که در ۲ زمین مجزا و بین ۴ تیم برگزار می‌شد سعید عزت‌الهی دچار مصدومیت شد و به تمرین ادامه نداد. البته در بخش پایانی این فوتبال آزمون نیز از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت جزئی شد و مشخص بود که آسیب‌دیدگی وی جدی نیست.

* در پایان فوتبال درون‌تیمی تیم برنده شامل امیر عابدزاده، مهدی طارمی، سامان قدوس و علیرضا جهانبخش به خوشحالی مقابل عکاسان پرداخته و سر و صدای زیادی در کمپ ایجاد کردند.

* در بخش آخر تمرین امروز ملی‌پوشان بازیکنان مشغول زدن ضربات پنالتی به گلرها شدند که علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده مقابل ضربات بازیکنان قرار گرفتند. امیر عابدزاده با مهار ۲ پنالتی که دومی را به شکلی زیبا از علی قلی‌زاده گرفت باعث برنده شدن تیمش شد و مهدی طارمی با ضربه نهایی به بیرانوند خوشحالی جالبی انجام داد. بعد از این ضربه کی‌روش با خنده در بین پنالتی‌زنان حاضر شد و سوت پایان تمرین را به صدا در آورد.

 تیم ملی فوتبال ایران فردا آخرین تمرین خود را قبل از دیدار دوستانه با بولیوی برگزار خواهد کرد و ملی‌پوشان از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف بولیوی خواهند رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    1 4
    تیم ملی ما هیچ فایده ای نداره الکی هزینه می کنیم اخرشم هیچی نمی شن
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    4 0
    "آقا وسط"??????????? منظورتون همون خرس وسطه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایول. ادبیات عامیانه را پاس بداریم
  • مرجان IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    1 2
    با عرض معذرت، تیترتان بیشتر در جهت دوبهم زنی و مقایسه دو نفر است که یکی را به عرش و دیگری را به فرش می برد!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس