کد خبر 902124
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
قتل نمایه

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از ادامه رسیدگی به پرونده جنایت در خیابان نبرد جهت شناسایی و دستگیری قاتل فراری خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی ولیپور گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت : ساعت 17 مورخه 11 دی 1396 از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره نزاع و درگیری در خیابان نبرد – خیابان علامه شمالی به کلانتری 132 نبرد اعلام شد.

با حضور مأمورین مشخص شد جوانی 26 ساله به علت اصابت ضربات جسم تیز به ناحیه سینه وگردن به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید:

افشای راز دو قتل با اعتراف های یک زن

قتل پزشک با پیچ گوشتی توسط خانم منشی

بلافاصله موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ و قاضی کشیک ویژه قتل اعلام و پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد تشکیل شد و پرونده جهت ادامه رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مادر مقتول در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: داخل خانه بودیم که پسرم ( مقتول ) حدود ساعت 15 از خواب بیدار شد؛ گوشی [ تلفن همراه ] پسرم زنگ خورد و او با عصبانیت شروع به صحبت کرد. پس از آن ، پسرم از خانه بیرون رفت؛ از او پرسیدم کجا می روی ؟ که گفت چیز مهمی نیست.

مادر مقتول ادامه داد: از اوخواستم که بگذارد تا برادرش نیز با او بیاید اما گفت که این موضوع به خودش مربوط است؛ چند دقیقه ای از رفتن پسرم نگذشته بود که صدای فریاد و داد و بیداد از داخل کوچه آمد، وقتی به بیرون از خانه رفتم ، پسرم را خون آلود مشاهده کردم که روی زمین افتاده ؛ پس از رسیدن اورژانس به من اعلام شد که پسرم فوت کرده است.

کارآگاهان با انجام تحقیقات پلیسی اطلااع پیدا کردند که مقتول شب گذشته یعنی در مورخه 10 دی1396 نیز با یکی از دوستانش بنام آرش درگیر شده و برابر اظهارات شاهدان صحنه  جنایت در زمان درگیری منجر به جنایت آرش نیز حضور داشته است.

بلافاصله محل سکونت آرش در همان محدوده وقوع جنایت شناسایی و در مورخه 12 دی 1396 دستگیر شد.

آرش پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان داشت که در درگیری حضور داشته اما در وقوع جنایت دخالتی نداشته و جنایت توسط یکی از دوستان مقتول بنام بهزاد انجام شده است .

آرش در خصوص علت درگیری مابین مقتول و بهزاد به کارآگاهان گفت : مقتول از چندی پیش با دختر جوانی آشنا شده بود که گویا بهزاد نیز با همین دختر سابقه دوستی داشت؛ همین موضوع سرآغاز اختلاف و در ادامه درگیری آنها شده بود تا اینکه روز جنایت ، بهزاد با مقتول تماس گرفت و از او خواست تا برای صحبت به پارک داخل محل بیاید.

وی گفت: هنوز صحبت مابین مقتول و بهزاد آغاز نشده بود که درگیری آنها شروع شد. من قصد پایان دادن به درگیری را داشتم که ناگهان مقتول روی زمین افتاد و بهزاد با موتورسیکلت از محل متواری شد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبرگفت : در ادامه اقدامات پلیسی، کارآگاهان اداره دهم با شناسایی محل کار متهم اصلی پرونده در منطقه شمال شهر تهران ( به عنوان پیک موتوری یک رستوران ) و همچنین محل سکونتش در خیابان نبرد اطلاع پیدا کردند که وی پس از ارتکاب جنایت متواری شده و پس از آن هیچ اطلاع از وی وجود ندارد .

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده و با هماهنگی بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر متهم پرونده شده و اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه یا محل های تردد این شخص دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را از طریق شماره تماس 51055437 در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • NL ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    90 14
    خدا لعنت کنه زنان ودختران فتنه گر رو
    • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      72 7
      دو تا جوان را به جون هم انداخت و نابودشون کرد حالا بدون هیچ مشکلی میره سراغ نفر بعدی
    • عاقل بالغ IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
      7 3
      ایناکه منفی دادن همون زنان ودختران فتنه گرن!!
  • بنده IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    35 1
    سیستم کند قضایی تاریخ خبر انتشار عکس.
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      12 1
      دراستانی که من هستم تازه دیروز یا پریروز جلسه گذاشتن به پرونده های مسن رسیدگی شود !!!
  • شایان GB ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    45 12
    همیشه پای یک زن در میان است! ولی چه خوب که دین اسلام اگر در جامعه فراگیر و عملی بشه خیلی از جرایم به خودی خود کنار خواهند رفت و آرامش در جامعه حکم فرما.
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    20 19
    به درک بروندهردو،فاسدان فاسق
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    12 7
    دارم میمیرم از بی پولی
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      12 4
      معتادی ؟؟مواد بهت نرسیده ؟؟منم بی پولم ولی نمردم !
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    40 9
    خاک تو سر دختره لجن. دختران اروپایی به دوست پسرهاشون وفادارن و همزمان وارد دو رابطه نمیشن اما اینجا........مهریه عربی میخان با آزادی ها غربی!
    • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
      0 0
      آزادی های شیطان هست تا غربی
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    16 3
    رقابت جانوران بر سر تولید مثل.
    • عاقل بالغ IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
      1 0
      نه حیوانات نه جانوران درنده ووحشی اینکارونمیکنن وممکنه باهم بجنگن ولی یکیشون فرارمیکنه وقال قضیه کنده میشه ولی این انسانه که خیلی چیزهاروبایدازحیوانات وجانوران یادبگیره وجالبه به یه نفرم میگی "خر"بدش میاد. هیچ حیوانی مثل انسان حرص وطمع نداره وقتی شکمش سیرمیشه شکاردیگه ای نمیکنه همنوعش رونمیکشه دنبال تجملات نیست وهزارکوفت وزهرماردیگه!!!! کاش هممون خربودیم!!
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    20 3
    اگه هر کس قاتل باشد وخانواده ی مقتول حق رضایت نداشته باشد وقاتلان بدانند که حتما قصاص خواهند شد قطعا قتل وجنایت کم خواهد شد متاسفانه یک گروهی پیدا شده اند که می روند از اولیای دم رضایت می گیرند وحالا شاهد اینگونه جنایت ها هستیم که به خاطریک دختر فاسد دوجوان ند خانواده درگیر این بد بختی ها می شوند
    • GB ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      0 0
      اون گروه هم به گروهی بزرگتر وصل که دغدغه برداشتن سایه جنگ رو بهانه میکنند برای قوانین دمکراسی غربی.
  • حسین NL ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
    0 0
    حماقت و بی سوادی درد بزرگیست که نمیشه کاریش کرد ..اخه ادم بخاطر یه لاشی و تن فروش میره ادم میکشه
  • سلملن IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
    1 0
    لعنت خدا به این دخترهای بی حیا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس