کد خبر 901939
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
هلند

تیم ملی هلند در یک نمایش خوب توانست آلمان را در خانه خود با سه گل شکست دهد.

به گزارش مشرق، به نظر می رسد داستان ناکامی یواخیم لوو در ماه های اخیر در تیم ملی آلمان ادامه دار است، آن ها شنبه شب در آمستردام مقابل هلند متحمل شکست سنگین ۳-۰ شدند تا فشارها روی سرمربی موفق ژرمن ها بیش از قبل شود.

در مهمترین مسابقه شنبه شب از لیگ ملت های اروپا، هلند در آمستردام با قضاوت چونیت چاکر میزبان آلمان بود. این مسابقه از سطح آ و از گروه اول برگزار می شد. تیم ملی هلند در نیمه اول عملکرد خوبی داشت و روی ضربه سر فن دایک در دقیقه ۳۰ به گل اول رسید و با شایستگی در نیمه اول برنده به رختکن رفت. در نیمه دوم لوو با فرستادن سانه و درکسلر سعی کرد جریان بازی را تغییر دهد و آلمان ها موقعیت هایی هم ساختند ولی در رسیدن به گل ناکام ماندند. در دقایق پایانی ژرمن ها که جلو کشیده بودند، اسیر ضدحملات هلند شدند و دو بار دیگر دروازه شان باز شد. ابتدا در دقیقه ۸۷ ممفیس روی پاس پرومس گل دوم را زد و سپس واینالدوم دقیقه ۹۲ روی یک حرکت انفرادی بازی را ۳-۰ کرد. با این برد، هلند سه امتیازی شد و آلمان با یک امتیاز سوم گروه است.

از سطح ب و از گروه اول، چک در زمینِ اسلواکی موفق شد با گل های کرمنیک و شیک ۲-۱ پیروز شود و با این برد اولین سه امتیاز خود را به دست آورد. در گروه چهارم از همین سطح، بازی تیم های دانمارک و جمهوری ایرلند در دوبلین با تساوی ۰-۰ پایان یافت. در این گروه دانمارک صدرنشین است.

از سطح سی و از گروه سوم، نروژ ۱-۰ اسلوونی را مغلوب ساخت و بلغارستان ۲-۱ از سد قبرس گذشت. در این گروه بلغارستان ۹ امتیاز دارد و نروژ با ۶ امتیاز دوم است.

از گروه اول از سطح چهارم، گرجستان ۳-۰ آندورا را شکست داد و بازی لتونی و قزاقستان ۱-۱ تمام شد. در این گروه گرجستان ۹ امتیازی است. از گروه چهارم نیز، جبل الطارق دست به کار بزرگی زد و در ایروان ۱-۰ ارمنستان را شکست داد. مقدونیه هم ۴-۱ لیختن اشتاین را از پیش رو برداشت. در این گروه مقدونیه ۹ امتیاز دارد و سه تیم دیگر هر کدام سه امتیاز دارند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس