کد خبر 901807
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
جوهری

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان از تشکیل پرونده برای شایعه‌سازان درباره فوت دختر دانش آموز سنندجی خبر داد و گفت:پس از تشکیل شدن پرونده قضایی فرد یا افراد شایعه‌ساز به دادسرا احضار خواهند شد.

به گزارش مشرق، اکبر جوهری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان از تشکیل پرونده قضایی برای شایعه سازان پرونده فوت دختر دانش اموز سنندجی (دنیا ویسی) در آینده نزدیک خبر داد و گفت: به موضوع فوت این دانش آموز ورود کرده‌ایم و منتظر نظریه کارشناسی پزشکی قانونی در رابطه با علت فوت هستیم.

بیشتر بخوانید:

شایعه‌ای که خبرنگار روزنامه قانون منتشر کرد +عکس

وی گفت: همچنین به زودی به عنوان مدعی العموم برای فرد یا افرادی که ادعا کرده بودند به این دختر تجاوز شده است و به نوعی در فضای مجازی موجب تشویش اذهان عمومی شده بودند پرونده قضایی تشکیل می‌دهیم.شایعه سازی یک اقدام مجرمانه است که متناسب با جرم با آن برخورد قاطعانه خواهیم داشت.

وی گفت: تا زمانی که اظهار نظر قطعی قضایی نشود هیچ فرد یا دستگاهی حق ندارد نظر و رایی داده و از پیش قضاوتی داشته باشد. طبیعتا اظهار نظر پزشکی قانونی یک نظر کارشناسی و دقیق است و ما هم منتظر این نظر هستیم.

وی گفت: پس از تشکیل پرونده قضایی فرد یا افراد شایعه ساز به دادسرا احضار شده و در صورت اثبات مجرمیت بنابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
    19 3
    آفرین حتما شایعه سازان را پیگیر باشید بازی با آبروی یک دختر بچه ایی که دستش از این دنیا کوتاه ه و خبری که دل غرب نشینان را شاد کردکه بله در مدارس ایران تجاوز میکنن !!!
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
    16 2
    بسیار کار خوبی است . شایعه سازها فقط تیشه به ریشه اجتماع می زنند .
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    1 0
    ببینیم و تعریف کنیم.
  • علی ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    1 3
    خودش میگه منتظر رای پزشک قانونیه ولی با قاظعیت اعلام میکنه که شایعه بوده!! که این خودش ثابت میکنه که شایعه نبوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس