سرلشکر باقری نمایه

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی برای تحقق اهداف بشردوستانه کمیته بین‌آلمللی طب اسلامی و ارائه تجارب خود در این زمینه فروگذار نمی‌کنند.

به گزارش مشرق، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در افتتاحیه چهارمین کنگره آسیا- پاسفیک اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی برای تحقق اهداف بشردوستانه کمیته بین‌المللی طب اسلامی و ارائه تجارب خود در درمان فروگذار نمی‌کنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در حالی این کنگره برگزار می‌شود که ما در منطقه خویش با واقعیت‌های دردمندی روبرو هستیم. صحنه‌هایی دردمند از پایمال شدن حقوق زنان و مردان؛ غاصبان صهیونیسم از 6 ماه پیش در راهپیمایی موسوم به جمعه بازگشت 200 هزار نفر را به شهادت رسانده و 20 هزار نفر مجروح کردند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد:بعضی کشورها در تجاوز به یمن مردم مظلوم آنجا را به خاک و خون کشیدند؛ طبق آمار تاکنون 35 هزار نفر کشته و مجروح شده که 4 هزار نفر آنها زنان و مردان بودند.

سرلشکر باقری تصریح کرد: در این تراژدی غمبار بیمارستان‌هاو مراکز درمانی نیز در امان نبوده و 200 مرکز درمانی تخریب شده و از ادامه خدمت بازماندند.

وی به جنایت‌های بیشرمانه ترویست‌های تکفیری پرداخت و گفت: جنایت‌های بی‌شرمانه تروریست‌های تکفیری که مورد تصویب مدعیان حقوق بشر است موجب تهدید غیرنظامیان شده است.

سرلشکر باقری اظهار امیدواری کرد که در این کنگره با بررسی‌های عادلانه این واقعیات تلخ مورد توجه قرار گرفته و در محکومیت این جنایت این موارد مورد هم اندیشی قرار گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
    2 1
    نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی برای تحقق اهداف بشردوستانه کمیته بین‌المللی طب اسلامی و ارائه تجارب خود در درمان فروگذار نمی‌کنند؟؟؟؟
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
    2 1
    افرین بر ستاد کل نیروهای مسلح که دنبال طب و درمان و سلامتی مردم هستند
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
    3 0
    غاصبان صهیونیسم از 6 ماه پیش در راهپیمایی موسوم به جمعه بازگشت 200 هزار نفر را به شهادت رسانده. بنظرم رقم 200 هزار اشتباه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس