جنوب ادلب.jpg

رزمندگان سوری توانستند حمله گسترده تروریست های حزب الترکستانی را در محور شمال غربی استان حماه به طور کامل دفع کنند.

به گزارش مشرق، آخرین خبرها از تحولات میدانی شمال سوریه حاکیست، دهها تن از عناصر گروه تروریستی حزب الترکستانی در شمال غرب استان حماه و در نزدیکی مرزهای اداری استان ادلب در تلاش بودند حملاتی را علیه مواضع نیروهای سوری انجام دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، عناصر تروریستی درصدد بودند به مناطق تحت کنترل ارتش سوریه در حدفاصل روستاهای «المنصوره و تل واسط» نفوذ کنند؛ این مناطق در شمال ترین بخش دشت الغاب واقع شده اند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق به جزئیات حملات تروریست ها اشاره کرد و افزود: نیروهای ارتش سوریه با رصدهای میدانی دقیق موفق شدند تحرکات تروریست ها را در این محور رصد کنند.

این منبع میدانی گفت: نیروهای سوری قبل از شروع حملات عناصر تروریستی با پشتیبانی یگان توپخانه وارد میدان شدند و پس از درگیری سنگین یک ساعته موفق شدند عملیات تروریست ها را در این محور خنثی کنند.

به گزارش مشرق، ۳۰ تن از عناصر تروریستی در جریان درگیری ها کشته و زخمی شدند؛ سایر عناصر تروریستی هم پس از متحمل شدن خسارت های سنگین عقب نشینی کردند و به سمت مناطق مرزی استان ادلب متواری شدند.

به گفته منابع میدانی، تروریست ها درصدد بودند با اشغال مناطق نظامی در حدفاصل روستاهای «المنصوره و تل واسط» به مناطق مرزی استان لاذقیه نزدیک شوند و ارتباط مناطق جنوبی و شمالی را با اخلال مواجه کنند که با هوشیاری نیروهای سوری ناکام ماندند.

از مناطق مرزی شمال غرب و شمال استان حماه با استان ادلب خبر می رسد، چند گروه از نیروهای ارتش سوریه در نزدیکی خطوط تماس با تروریست ها مستقر شده اند و تحرکات آنان را به صورت دقیق و مستمر رصد می کنند.

به گزارش مشرق، حدود ۲۰ درصد از مناطق شمالی و شمال غربی استان حماه از جمله شهرک های «معرکبه، لحایا، منصوره، کفرزیتا، لطمانه و بخش هایی از شرق دشت الغاب» تحت اشغال گروه های تروریستی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    35 4
    الترکستانی سگ اردوغان فرصت گرفت که اینا پیشدستی کنن!!بزنین داغونشون کنین
  • علی IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    0 3
    حمله ادلب پس کی شروع میشه ؟
  • طاهروند IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    24 7
    پایان کار تروریستها پایان دلخوشیهای نتانیاهو وآغاز شبهای تار اوست . شیاطین نمیتوانند توله شیطان متجاوزرانجات دهند . آرزودارم دوشیطان کوتوله را بکشم نتانیاهووبن سلمان؛ درآخرامیدوارم درظهورآقای عالم آقامهدی موعود ( عج ) نقشی داشته باشم . اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    22 3
    باید بمباران سنگین بشن .
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      1 25
      چشم چون تو گفتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس