کد خبر 901396
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
فتح الله زاده

علی فتح‌الله زاده در مورد مسائل مختلف به اظهارنظر پرداخت.

به گزارش مشرق، علی فتح‌الله زاده به موضوعات جالبی می‌پردازد. او از جمله مدیران موفق و محبوب تاریخ باشگاه استقلال است که همیشه توانسته با استقلال افتخارات زیادی را کسب کند. با مدیرعامل سابق استقلال در خصوص شرایط این تیم، حضور پرسپولیس در آسیا و فینال احتمالی و همچنین دلخوری‌های حسینی از نیمکت نشینی همکلام شدیم.

استقلال توانست 2 بار نفت مسجدسلیمان را شکست دهد؟

ابتدا جا دارد تسلیت بگویم درگذشت استاد شفیع را به جامعه فوتبال و رسانه. او بسیار آدم خوب و بی‌ادعایی بود و با گزارش‌هایش شادی‌های زیادی را به خانواده‌ها آورده بود. امیدوارم خدا به خانواده‌اش صبر بدهد. درباره استقلال هم باید بگویم بازی خوبی را مقابل نفت مسجدسلیمان انجام داد بخصوص بازی دوم که به مراتب بهتر از بازی اول بود. فکر می‌کنم استقلال کم کم در حال هماهنگ شدن و راه افتادن است. شفر اگر به جوان‌ها اعتماد کند قطعا در کارش موفق خواهد شد.

هرچقدر این روزها از جوان‌های استقلال تعریف می‌شود اما عملکرد خارجی‌های این تیم هم خوب نبوده است. علت را در چه می‌بینید؟

خارجی‌های استقلال در فرصت نه چندان مناسبی به این تیم آمدند و مدیریت باشگاه هنوز شکل نگرفته بود. یک عده در حال رفتن بودند و یک عده در حال آمدن و به ناچار مجبور شدند بازیکنانی را بگیرند که به درد استقلال نخورد. ای کاش به جای این همه پولی که به این همه بازیکنان دادند، تیام را حفظ می‌کردند.

این روزها حسینی از نیمکت‌نشینی ناراحت است و واکنش‌هایی را هم در این خصوص داشته است؟

من حسینی را می‌شناسم. او بازیکن من بوده و آدمی نیست که به دنبال یاغی‌گری باشد. باید به اندازه‌ای هم به او حق بدهیم او ملی‌پوش است و نگران است که جام ملت‌ها را هم همچون جام جهانی از دست بدهد. ما نباید او را تهدید کنیم بلکه باید او را کمک کنیم تا دوباره به روزهای خوبش بازگردد. اما این را هم باید بپذیریم مهدی رحمتی الان در شرایط فوق‌العاده خوبی است. او زمانی که بهترین دروازه‌بان آسیا بود و هیچ رقیبی نداشت از تیم ملی خداحافظی کرد. او از آن زمان به بعد می‌خواهد خودش را اثبات کند و می‌بینید که برتری خود را به رخ همه کشیده است. فوتبال همین است باید تلاش کنیم  و به موفقیت برسیم. سخت است نیمکت نشینی اما باید با آن کنار بیایی و تلاش کنی که مربیان دوباره به تو اعتماد کنند.

اما فتحی بعد از رفتار حسینی به شدت از عملکرد او انتقاد کرد.

باید ببینیم چه کسانی به مدیرعامل استقلال گزارش داده‌اند . او اینگونه عصبانی شده است. من از فتحی شناخت دارم او اهل دعوا نیست. او توان مدیریت بسیار خوبی دارد که می‌تواند حسینی را آرام کند و به نوعی حاشیه‌های استقلال را جمع و جور کند. حسینی مانند پسر فتحی است اما مدیرعامل هم وظیفه دارد از شأن باشگاه استقلال دفاع کند.

در خبرها آمده بود که گرو بازیکن خارجی استقلال قصد برخورد فیزیکی با اصغر حاجیلو سرپرست استقلال را داشته است؟

من این موضوع را باور نمی‌کنم. کسی جرات ندارد که به حاجیلو حرفی بزند. اگر چنین اتفاقی رخ داده و یا قرار بوده اتفاق بیفتد باید به شدت هرچه تمام‌تر با آن برخورد شود. حاجیلو یکی از افتخارات باشگاه استقلال است و در واقع نماینده مدیرعامل روی نیمکت استقلال است. باید قبول کنیم حاجیلو یکی از نادرترین بازیکنانی بوده که هیچ وقت پیراهن استقلال را با تیم دیگری عوض نکرده است. وجود او در هر تیمی نعمت است و باید از وجود چنین افرادی در استقلال استفاده کنند.

این روزها سازمان لیگ هم هوای پرسپولیس را دارد و به دلیل حضور آنها در آسیا با تغییر بازی‌های این تیم موافقت می‌کند؟

به هرحال همیشه استقلال مظلوم بوده. یادم هست زمانی که مدیرعامل بودم از سازمان لیگ خواستم به دلیل بازی سختی که در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نماینده کره داشتیم، یک روز بازی ما را زودتر برگزار کنند اما این کار را نکردند و ما مستقیم از اصفهان به کره رفتیم و در آنجا نتیجه را واگذار کردیم و نتوانستیم به فینال راه پیدا کنیم. خسرو حیدری در آن موقع در اوج آمادگی بود و به دلیل همین اتفاقات، آسیب دید البته این را هم بگویم هیچ وقت هم راضی نیستیم که به رقیب مان، پرسپولیس کم لطفی شود وآنها هم ضربه بخورند. اگر باشگاه‌های ایرانی در آسیا موفق باشند افتخارش برای فدراسیون فوتبال است.

پرسپولیس هم در آستانه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیاست.دراین باره چه نظری دارید؟

پرسپولیس باید بداند السد در تهران خطرناک‌تر از بازی رفت است. اگر آنها به دنبال تساوی باشند، موفق نخواهند شد. فوتبال غیرقابل پیش بینی است و آنها باید تا دقیقه 90 بجنگند تا بتوانند به فینال برسند.

از تیم ملی و شرایطش چه خبری دارید؟

از تیم ملی خبر خاصی ندارم اما این را می‌دانم که کی‌روش همیشه تحت هر شرایطی خوب نتیجه می‌گیرد و به اصطلاح ما فوتبالی‌ها کارش را خوب بلد است.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
    2 1
    بازهم شما خبرگزار همسو وبازهم جتاب استاد فتح الله زاده!!!!!!!!!!!!!!!!!!! باباولکن خدایه جای دیگه روزیتو بده
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
    0 1
    چی میگی... استقلال مظلوم واقع شده!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس