سردار عبدالهی

معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران گفت: ۱۰ بیمارستان صحرایی در مناطق مرزی شلمچه، چزابه و مهران و همچنین مسیر راهپیمایی اربعین از نجف تا کربلا را برپا خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، سردار احمد عبداللهی معاون بهداشت و درمان سپاه و رئیس ستاد اربعین اداره بهداشت و درمان سپاه و بسیج درباره اقدامات معاون بهداشت و درمان سپاه برای ارائه خدمات به زائران در مسیر راهپیمائی اربعین اباعبدالله الحسین (ع) گفت: معاونت بهداشت و درمان سپاه و بسیج امسال نیز همچون سال‌های گذشته، افتخار برپایی مراکز درمانی صحرایی و سیار در مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی در کشور عراق و در مسیر پیاده روی از نجف تا کربلا و همچنین در مرزهای شلمچه، چزابه و مهران را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

بزرگترین موکب اربعین امسال با مشارکت ۶ استان کشور

وی افزود: تیم‌های تخصصی و تمام تجهیزات و امکانات مورد نیاز، در بیمارستان‌های صحرایی و سیار سپاه در ایام اربعین پیش‌بینی شده است، و آماده ارائه خدمات به تمام زائران امام حسین (ع) هستیم.

سردار عبداللهی خاطرنشان کرد: همکاران ما در معاونت بهداشت و درمان سپاه، ۱۰ بیمارستان صحرایی را در مناطق مرزی غربی کشور خودمان در شلمچه، چزابه و مهران و همچنین مسیر راهپیمائی اربعین از نجف تا کربلا برپا خواهند کرد تا بتوانند همانند سال گذشته خدمات بهداشتی و درمانی مناسبی به زائران عزیز ارائه دهند.

معاون بهداشت و درمان سپاه در پایان گفت: پیش بینی شده است تا در صورت نیاز از اورژانس هوایی نیز برای ارائه بهتر و سریعتر خدمات به زائران  استفاده شود.

منبع: سپاه نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
    0 0
    پول مفت مردم معلوم شد در کجاها خرج می شود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس