کد خبر 900687
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
قصورات پزشکی

رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی از فعالیت غیرقانونی بیش از 3 هزار پزشک در پایتخت خبر داد.

به گزارش مشرق، علی بیژنی رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی در ارتباط با انجام عمل‌های پلاستیک و زیبایی اظهار داشت: متأسفانه بیش از 3 هزار پزشک در پایتخت فعالیت دارند که عمل‌های غیرقانونی زیبایی انجام می‌دهند و بسیاری از این افراد به طور مثال جراحی بینی در کوریکولوم آموزشی آنها قرار ندارد ولی متأسفانه دست به چنین اقدامی می‌زنند.

بیشتر بخوانید:

سونامی تبلیغات کاذب جراحی زیبایی در ایران

وی افزود: این مسأله سبب شده که بسیاری از شکایت‌های پزشک قانونی مربوط به جراحی‌های پلاستیک و زیبایی باشد که توسط افراد غیرحاذق و غیردوره دیده انجام گرفته است و ورود همکاران غیرجراح پلاستیک آسیب جبران ناپذیری به بیماران وارد می‌کند.

رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از پزشکان عمومی، جراحان عمومی، ارتوپد و بیهوشی و حتی افراد غیر پزشک به این حوزه وارد شده‌ و مراجع قانونی باید در این زمینه پیگیر باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    1 0
    چشم وزیر بهداشت روشن !
  • عبدالله IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
    0 0
    جراحی زیبایی اصطلاح غلطی است! جراحی زشتی اصطلاح درستی است! خداوند متعال انسان را زیبا آفریده است. آنهایی که با ایراد به آفرینش الهی در بدن انسان دستکاری می کنند در واقع ، زشتی را برای انسان به بار می آورند! وقتی روح انسان بیمار شد ، این زشتی را شیطان ملعون در نظر انسان ، زیبا جلوه می دهد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس