کد خبر 900677
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
مهدی چمران نمایه

عضو ارشد جمنا از برگزاری کمیته نمایندگان ادوار جمنا خبر داد و گفت: در این نشست، حجّت‌الله عبدالملکی تحلیل مفصلی از مسائل اقتصادی روز ارائه کرد.

به گزارش مشرق، مهدی چمران، نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) با یادآوری اینکه در ساختار جبهه مردمی نیروهای انقلاب، کمیته‌های ۲۸ گانه اقشار، تعریف شده است، گفت: یکی از این اقشار، نمایندگان ادوار مجلس هستند که روز گذشته نشست خود را با حضور اعضای کمیته برگزار کردند.

وی با بیان اینکه نشست نمایندگان ادوار عضو جمنا، نشست خوبی بود و در آن، مسائل اقتصادی مطرح شد، اظهار داشت: در این نشست، حجّت‌الله عبدالملکی، استاد دانشگاه و عضو شورای مرکزی جمنا، تحلیل مفصلی را از مسائل اقتصادی روز مطرح کرد.

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین فعالیت‌ انتخاباتی جمنا از زبان مهدی چمران

نایب رئیس جمنا خاطرنشان کرد: رؤسا و دبیران کمیته‌های ۲۲ گانه جمنا، هر هفته جلسات خود را برگزار می‌کنند و هر دو هفته یکبار نیز با حضور کل اعضای هر کمیته، جلسه تشکیل می‌شود و به بررسی مسائل تخصصی مربوط به کمیته خود می‌پردازند.

چمران در پاسخ به سؤالی درباره زمان رونمایی از مانیفست جمنا برای انتخابات مجلس یازدهم گفت: الان موقع این کار نیست و در حال حاضر، بیشتر مشغول سازماندهی هستیم تا تشکیلات، بتواند در استان‌ها و شهرستان‌ها زمینه فعالیت‌ها را تسهیل کند.

وی با بیان اینکه تغییر ساختار جمنا در شهرستان‌ها، جریان پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: در هر شهرستان، انتخابات شورای شهرستان مجدد برگزار می‌شود و بعد شوراهای شهرستان‌ها جمع می‌شوند و انتخابات شورای استان را برگزار می‌کنند و پس از آن، شوراهای استان‌ها جمع می‌شوند و با برگزاری مجمع عمومی، شورای مرکزی جبهه مردمی را انتخاب می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    3 0
    خداقوت،اماده باشيدقبل ازانكه خيلي ديرشود
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    0 5
    مردم هم دیگه حوصله انتخابات رو ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس