کد خبر 900438
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
قدوس

تیم آمیان با ستاره ایرانی اش روز شنبه در یک بازی جذاب و حساس باید به مصاف تیم کهکشانی پاری سن ژرمن برود.

به گزارش مشرق، سامان قدوس به عنوان بهترین بازیکن ماه تیم آمیان انتخاب شد. او با 3 گل و 2 پاس گل در هفت بازی برای تیمش بازیکنی مثمرثمر و کلیدی بوده است. 

  آمیان که در حال حاضر در رده سیزدهم قرار دارد روز شنبه در یک بازی جذاب و تماشایی در شهر پاریس میهمان تیم پرستاره پاری سن ژرمن است.


نکته جالب برای هواداران ایرانی جدال و رودررویی ستاره ایرانی آمیان، سامان قدوس با ستاره های بزرگ فوتبال جهان است. نیمار، دی ماریا، ادینسون کاوانی و کیلیان امباپه در تیم پاری سن ژرمن بازی می کنند و این باعث خواهد شد که نمایش ستاره ایرانی برابر این ستاره بزرگ فوتبال جهان برای مخاطبان ایرانی که اینروزها هوادار آمیان هستند می تواند جذابیت های بسیار زیادی داشته باشد.


نکته جالب این بازی و جدال سامان قدوس با ستاره هایی مثل نیمار، امباپه و کاوانی این است که در حال حاضر سامان قدوس با 3 گل در رده پانزدهم بهترین گلزنان لیگ 1 فرانسه قرار دارد اما در سوی دیگر کیلیان امباپه و نیمار با 8 گل در صدر جدول گلزنان هستند. ادینسون کاوانی هم با 5 گل در رده هفتم بهترین گلزنان لیگ فرانسه قرار دارد.


آمار قدوس در برابر امباپه و نیمار

کیلیان امباپه امسال با 3 پاس گل و 8 گل زده در هر 51 دقیقه یک گل زده است. نیمار که 710 دقیقه بازی کرده در هر 89 دقیقه یک گل زده است. او هم در این فصل 3 پاس گل داده اما چون از امباپه بیشتر بازی کرده است در رده دوم قرار دارد.  قدوس اما هر 173 دقیقه یک گل برای تیمش زده است چرا که او 734 دقیقه برای آمیان به میدان رفته است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس