فولاد و پدیده

تیم فوتبال پدیده مشهد موفق شد با نتیجه سه بر دو از سد فولاد خوزستان عبور کند و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند.

به گزارش مشرق، پدیده مشهد که تنها در هفته اول لیگ برتر مقابل پرسپولیس شکست خورده و بعد از آن 6 پیروزی و یک تساوی داشته و صدرنشین لیگ برتر است و در جام حذفی نیز دست به کار بزرگی با حذف ذوب‌آهن در فولادشهر اصفهان زده، امروز در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف فولاد خوزستان رفت و در یک دیدار پرگل و تماشایی و در پایان 120 دقیقه در نهایت با حساب سه بر دو موفق شد تا مهمانش را شکست دهد.

این مسابقه با تساوی یک بر یک دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه، به وقت های اضافی کشیده شد. گل اول فولاد را مهرداد هدایتیان در دقیقه ۱۲ به ثمر رساند و گل اول پدیده را سینا مریدی، مدافع فولاد خوزستان به اشتباه در دقیقه ۷۳ وارد دروازه خودی کرد.

در وقت‌های اضافه نیمه اول، محمدرضا اکبریان دقیقه 91، پنالتی بحث‌برانگیزی به سود فولاد اعلام کرد تا تیم میهمان با ضربه پنالتی پریرا دقیقه 93، دو بر یک پیش بیفتد.

در آغاز نیمه دوم وقت‌های اضافه، این بار پدیده صاحب پنالتی شد که احمد صادقی دقیقه 106 گل تساوی را به ثمر رساند. بازیکنان پدیده که روحیه گرفته بودند، دقیقه 108 توسط محمدمهدی مهدی‌خانی به گل سوم رسیدند. نتیجه 3 بر 2 تا پایان وقت‌های اضافه باقی ماند تا شاگردان یحیی گل‌محمدی در یک بازی جذاب، راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند و همانند لیگ در جام حذفی هم قدرت‌نمایی کنند.

تا کنون تیم های داماش گیلان، صنعت نفت آبادان، مس کرمان و پدیده به جمع 8 تیم برتر جام حذفی راه یافته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجتبی h IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
    0 0
    عشق است پدیده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس