کد خبر 898755
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
دستگیری

زمانیکه پیک برای تحویل کالا در محل حاضر می‌شد، به نحوی و درحالیکه لباس کادر اورژانس برتن داشتم، پس از جلب اعتماد پیک در حالیکه کالا روی موتور یا داخل خودرو بود، اجناس را سرقت کرده و متواری می‌شدم.

به گزارش مشرق، مأموران پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت موفق به شناسایی و بازداشت سارقی شدند که با معرفی خود به عنوان پزشک، اقدام به سرقت می‌کرد.

متهم این پرونده که 45 سال سن دارد، جزئیات سرقتها را اینگونه شرح داد: از سایتهای مختلف به ثبت کالا، مخصوصاً کالاهای پزشکی اقدام می‌کردم، پس از آن پیک موتوری یا خودرویی کالا را برای تحویل به محل مورد نظر می‌آورد، پس از حضور پیک در محل، به نحوی و در حالیکه لباس کادر اورژانس بر تن داشتم، وی را اغفال کرده و می‌گفتم سفارش دهنده (فلان دکتر) در ساختمان است و از پیک می‌خواستم برای دریافت هزینه جنس به داخل ساختمان مراجعه کند البته بیشتر در مقابل بیمارستانها با پیک قرار می‌گذاشتم.

بیشتر بخوانید:

سرقت‌های سریالی از رانندگان خودروهای مدل بالا

وی افزود: پس از جلب اعتماد پیک و رفتن وی به داخل ساختمان، در حالیکه کالا روی موتور یا داخل خودرو بود، اجناس را سرقت کرده و متواری می‌شدم.

تحقیقات کارآگاهان نشان داد که متهم در چند فقره، خودروهای پیکهای خودرویی را نیز به سرقت برده است همچنین وی برای عدم شناسایی و بازداشت مدام اقدام به تغییر خط تلفن‌همراه خود می‌کرده است حتی در یکی از سرقتها خود را به عنوان پارکبان جازده، پس از جلب اعتماد راننده سوئیچ را برای پارک خودرو از وی گرفته اما در نهایت خودرو را به سرقت برده بود.

تحقیقات بیشتر برای یافتن سایر جرایم متهم ادامه دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس