کد خبر 898629
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
آکادمی المپیک

روابط عمومی آکادمی ملی المپیک بازداشت ۲ مدیر ورزشی در موضوع انفجار موتورخانه این اکادمی را رد کرد.

به گزارش مشرق، ۱۶ مردادماه سال جاری بر اثر حادثه انفجار در موتورخانه آکادمی ملی المپیک، ۳ تن از کارگران موتورخانه جان خود را از دست دادند. در زمان وقوع حادثه، هر چند ساختمان بیمه داشت اما ظاهرا متوفیان بیمه کاملی نداشته‌اند و بالطبع بیمه ساختمان نیز به تنهایی برای پرداخت دیه کامل فوت جانباختگان کافی نبوده و بر این اساس و مطابق قانون، کارفرما موظف به جبران و پرداخت مابقی دیه متوفیان است که بر این اساس کمیته ملی المپیک نیز با دستور دادسرا ملزم به واگذاری تضمین برای پرداخت مابقی دیه متوفیان شده است، موضوعی که با حضور دو مدیر ارشد ورزشی در دادسرای ونک به بازداشت آنها تفسیر شده است.

بر اساس اعلام دادسرا، قرار است کمیته ملی المپیک مبلغ تضمینی مورد نظر را بصورت چک یا هر سند تعهدآور دیگری و تا سقف ۶۵۰ میلیون تومان نزد دادسرا تودیع کند که در زمان اجرای حکم برای پرداخت دیه متوفیان به خانواده‌های آنها، دیه جانباختگان به صورت کامل پرداخت شود.

رضا خانکی، مدیر روابط عمومی آکادمی ملی المپیک ضمن رد بازداشت دو مدیر ورزشی تاکید دارد که این خبر خلاف واقعیت است و این ۲ فرد بر اساس اعلام قبلی و برای حضور در جلسه بازپرسی به دادسرا رفته‌ بودند تا طبق درخواست بازپرسی مبلغ مذکور را تادیه کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس