کد خبر 898603
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
کمیته المپیک

یکی از جدیدترین حکم‎های صادر شده در کمیته ملی المپیک برای پسر محمدرضا عارف و به عنوان مشاور رئیس و مسئولِ کمیسیون تازه تشکیل شده این کمیته است.

به گزارش مشرق، حضور و فعالیت آقازاده‌ها در ورزش که طی سال های گذشته شاهد آن بودیم، همچنان رونق دارد. پسرِ ارشد محمدرضا عارف، معاون اول سیدمحمد خاتمی در دوره دوم ریاست جمهوری وی، رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در دوره دهم و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جدیدترین آقازاده‌ای است که به ورزش ورود کرده و حتی حکمِ مدیریت گرفته است. 

این حکم از سوی سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و برای حمیدرضا عارف زده شده است. به موجب این حکم، عارف به عنوان مشاور رئیس و مسئول کمیسیون صلح و ورزش در کمیته ملی المپیک منصوب شده است. 

حمیدرضا عارف در حالی در کمیته ملی المپیک مسئولیت گرفته که سال گذشته بحث «ژن خوب» را مطرح و با تاکید بر توانایی‌هایش گفت که این توانایی ها از دو ژن خوب از طرف پدر و مادرش رسیده است. این موضوعی بود که در شبکه های اجتماعی سروصدای زیادی ایجاد کرد و تا ماه ها با هشتک ژن خوب، پیگیری می شد. 

حالا خالق رویداد ژن خوب به عنوان مسئول کمیسیون صلح و ورزش، وارد مدیریت ورزش شده است. 

کمیسیون صلح و ورزش یکی از ۱۵ کمیسیون کمیته ملی المپیک و جزو کمیسیون های تازه شکل گرفته در این کمیته است و در واقع حمیدرضا عارف اولین مسئول برای این کمیسیونِ نوپا به حساب می آید.

قرار است این کمیسیون با ترکیبی ۱۰ نفره متشکل از چهره های ورزشی و هنری و به نوعی قهرمانان و سلبریتی ها آغاز به کار کند.

بررسی هایی برای انتخاب ارکان ورزشی و هنری کمیسیون صلح و ورزش انجام شده اما هنوز نهایی نشده است. این کمیسیون در زمینه همایش های ملی و بین المللی صلح و ورزش و همچنین فعالیت و رایزنی برای معرفی سفیران صلحِ ایرانی فعالیت خواهد داشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
    2 1
    نسب از دو سو دارد این نیک پی/ ز افراسیاب و ز کاووس کی!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس