فیفا نمایه

چهارمین جلسه کمیته برگزاری مسابقات فیفا با حضور رئیس فدراسیون فوتبال ایران برگزار شد.

به گزارش مشرق به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، چهارمین جلسه کمیته برگزاری مسابقات فیفا ساعت ۱۱ صبح امروز (دوشنبه) در حالی در مقر فیفا برگزار شد که مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران به عنوان عضو کمیته در این جلسه شرکت کرد.

در این جلسه ضمن بررسی اطلاعات و آمار مربوط به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸، گزارش پیشرفت برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گزارش برنامه‌ریزی‌های آغازین برای جام جهانی ۲۰۲۶ و  جام جهانی ۲۰۱۹ زنان به اطلاع حاضران رسانده شد.

همچنین پیرامون قوانین و مقررات بازاریابی و رسانه‌ای تورنمنت زیر ۱۷ سال جوانان، گزارش جام جهانی زنان ۲۰۱۸ اروگوئه، قوانین مسابقات جام باشگاه‌های جهان و برگزاری مسابقات بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

برگزاری جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۹ و درخواست میزبانی و نحوه تخصیص سهمیه این دوره از مسابقات از دیگر موضوعات مورد بررسی در جلسه بود. همچنین حاضران در جلسه ابعاد مختلف مسابقات فوتبال المپیک ۲۰۲۰ و قوانین و مقررات مسابقات را نیز از موضوعات مهم برای آینده توصیف کردند. در این جلسه، رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران نیز نظرات و دیدگاه‌های خود درباره موضوعات ذکر شده و همچنین میزبانی جام جهانی فوتسال به اطلاع اعضا رساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس