آنتونی استوکس

مهاجم ایرلندی تیم تراکتورسازی گفت: پوکر کردن در فوتبال کار آسانی نیست. برای هر بازیکنی در دوران فوتبالش شاید یک یا دو بار این اتفاق بیافتد.

سرویس ورزش مشرق – برد 6گله تیم تراکتورسازی در تبریز این تیم را بار دیگر به جمع تیم های بالای جدولی برگرداند و فاصله اش با صدر جدول را به 4 امتیاز تقلیل داد. "آنتونی استوکس" بازیکن ایرلندی این تیم در همین دیدار یک تنه 4 گل از 6 گل شاگردان محمد تقوی را به ثمر رساند تا توانایی هایش را به رخ دیگر مهاجمان لیگ برتری بکشاند.

آنتونی استوکس در گفت و گو با مشرق، درباره این برد و شرایط این هفته های تیمش حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

*فکرش را می کردی در یک بازی این تعداد گل بزنی؟

- من در هر بازی برای زدن گل به زمین می روم. از دوران نوجوانی این روش را داشتم و هنوز هم تشنه گلزنی هستم. اگر بازی بوده که بدون این فکر وارد زمین شدم حتما فرد دیگری غیر از من به بازی رفته است و من نبودم!

* پوکر کردن(زدن 4 گل در یک بازی) چه حسی داشت؟

- خیلی شیرین بود، چون اولین بار بود این کار را انجام می دادم. خوشحالی ام بیشتر از اینکه برای خودم باشد برای هواداران تیم تراکتورسازی بود که خیلی با احساس و شور و هیجان بازی را نگاه می کنند.

* شنیدی یکی از طرفداران تیمت در حین بازی از هیجان زیاد فوت شد؟

- بله! واقعا این اتفاق شیرینی بازی را برای همه ما کم کرد. ای کاش این اتفاق نمی افتاد. به خانواده اش می گویم که از این بابت خیلی متأسفم.

* در تیم های قبلی که بودی این شکل حمایت را دیده بودی؟

- بله! در سلتیک جو درست همین شکلی است یا شاید برخی اوقات پرشورتر از این. ولی این اتفاقات در همه تیم ها نیست و در تبریز جالب است که چنین جوی وجود دارد.

* با این 4 گل بالای جدول گلزنان ایستادی. به این موضع فکر می کنی؟

- چرا که نه! تاکنون نتوانسته ام در هیچ لیگ و تورنمنتی آقای گل شوم. اولین سالی که به هیبرنین رفتم (فصل 10-2009) تا آستانه آقای گلی رفتم ولی مهاجم رنجرز (کریس بوید) آقای گل شد.

* چند گل زده بودی؟

- من 21 گل زدم و او 23 گل.

* رقیب خاصی برای آقای گلی در لیگ برتر داری؟

- البته که هستند. چند بازیکن دیگر هم در این جدول (گلزنان) هستند ولی خب من باید به کار خودم تمرکز کنم.

* بازیکن حرفه ای هستی و برای بالا رفتن تمرکزت چه کاری انجام می دهی؟

- سالهاست که یاد گرفته ام فقط به مسابقه و تیم بعدی فکر کنم. الان که با من از بازی قبل حرف می زنید تنها زمانی است که به آن فکر می کنم. بازی رد شده دیگر برنمی گردد و باید به بازی بعد فکر کرد. ما در لیگ برتر یا در اسکاتلند گاهی 5 بازی را در فواصل 4 روز یکبار بازی می کردیم و اصلا وقت نداشتیم به اتفاقات رد شده فکر کنیم.

* باز هم پوکر می کنی؟

- کار آسانی نیست. برای هر بازیکنی در دوران فوتبالش شاید یک یا دو بار این اتفاق بیافتد. البته که دوست دارم. بازیکنان کمی بودند که این شرایط را بدست آوردند که در چند بازی 4 گل بزنند.

* دلیل زدن این 4 گل چه بود؟

- ما در خط هافبک بازیکنان بزرگی داریم. اشکان و مسعود در لیگ برتر، بوندس لیگا و لالیگا فوتبال بازی کرده اند. آنها خیلی خوب مرا می بینند و من هم باید تلاش آنها را جواب بدهم.

* با این 4 گل مسئولیتت سخت تر شد؟

- برای گلزنی؟(خنده) چه خوب! کاش همش گل بزنم. خیلی این کار را دوست دارم. وقتی گل می زنم خوشحالم و وقتی گل نمی زنم ناراحتم. همین که بازیکنان تیم هوای مرا دارند باعث خوشحالی ام است.

* اوضاع تیم تراکتور خوب است؟

- تجربه جالبی است. قبل از اینکه به ایران بیایم تصویر دیگری از این کشور در ذهن داشتم ولی همه چیز OK است و من که در تبریز خیلی خوش می گذرانم. دوستان خوبی دارم.

* تغییرات در کادر فنی مشکل ساز نمی شود؟

- امیدوارم هر چه زودتر وضعیت ثابت شود. قطعا این موضوع کمک می کند که با قدرت بیشتر و تمرکز بالاتری به کارمان ادامه دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
    47 6
    کاش به اندازه ی استوکس مسلمان باشیم
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
      23 12
      نه بابا عاشق شدی.. تو به اندازه همه ما مسلمان باش
    • آرش فکورو فانی در خدا IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
      3 0
      خدایا به من توفیق تلاش در شکست صبر در نومیدی رفتن بی همراه جهاد بی سلاح کار بی پاداش فداکاری در سکوت دین بی دنیا مذهب بی عوام عظمت بی نام خدمت بی نان ایمان بی ریا خوبی بی نمود گستاخی بی خامی عشق بی هوس مناعت بی غرور تنهایی در انبوه جمعیت روزی کن
  • تیراختور DE ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
    14 7
    خیلی عالی هستی
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
    16 22
    یاشاسین اذربایجان
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
    19 61
    تبریز ذهنیت ایشون رو نسبت به ایران عوض کرد نه اینکه ایران ذهنیت مهاجم تراکتور رو عوض کرد. چرا همه تیتراتون بوی فاشیسممیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
      30 2
      اتفاقا فاشیست تویی با اون ذهن خراب و قوم گرات ابله!
    • US ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
      2 0
      کلا بعضی از دوستان خود درگیری دارند!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس