کد خبر 897669
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
محمد ایمانی

وقتی آمار مبادلات صرافی ها را که جزو مطالبات FATF هست، دادید، ابتدا معاملات صرافی ها را طبق خواست دشمن قفل می کنید و راه مبادله و انتقال ارز و عبور از سد تحریم ها را می بندید.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه ای طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

شیشه رفلکس را که برعکس بزنید، بیرون ساختمان را نمی بینید اما اجازه می دهید تمام خانه شما در دید عمومی باشد. کار برخی محافل در دولت و مجلس درباره FATF  و لوایح مکمل آن از همین نوع است. اطلاعات مهم را بی دریغ به مافیای بالای سر این کمیته می دهند تا با گرای دقیق، به ترور و تحریم اقتصادی بپردازد.

وقتی مردم مطالبه شفافیت و مباره با رانت خواران و محتکران ارز و سکه و خودرو و پوشک و ربّ گوجه فرنگی می کنند، دولت می گوید نمی توانیم به حساب و حریم خصوصی مردم (مافیای رانت و احتکار) سرک بکشیم(!) اما به FATF  که می رسند آمار دقیق را مجبورند در بیاورند و در اختیار دشمنان قرار دهند.

یادداشت دیگری از محمد ایمانی نوشت:

نتانیاهو رو دست "اسکل" بلند شد +عکس

برجام و تلگرام؛ کاسبان و خسارت دیدگان

نتایج متفاوت دو رویکرد به قطعنامه‌های شورای امنیت

وقتی آمار مبادلات صرافی ها را که جزو مطالبات FATF هست، دادید، ابتدا معاملات صرافی ها را طبق خواست دشمن قفل می کنید و راه مبادله و انتقال ارز و عبور از سد تحریم ها را می بندید. سپس بقیه صرافان را هم می ترساندید که سراغ عبور از تحریم ها نروند؛ یعنی خود تحریمی دوقبضه یا خود زنی!!

فردا مجلس درباره یکی از ملحقات FATF تصمیم می گیرد. نمی شود در تاریکی نشست و ادعای شفافیت کرد. در رای گیری باید معلوم باشد چه کسانی مُهر تایید پای این خیانت می زنند تا فردا که رسوایی برجام تکرار و قیمت دلار برخلاف ادعا بالاتر رفت، خیانتکاران نتوانند از زیر بار مسئولیت فرار کنند.

وقتی خواستند برجام را به ملت و نمایندگان آنها در مجلس قالب کنند، چنین القا کردند که دلار 3300 تومانی با برجام، 500 یا 1000 تومان می شود اما نرخ دلار تا 19000 تومان بالارفت. لابد می خواهند با FATF این نرخ را به 40 هزار تومان برسانند و بعد بگویند یک برجام و اف ای تی اف سومی درباره واگذاری کل کشور نیاز است! آتویی دست دشمن دارند یا آلوده شده اند؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس