کد خبر 897020
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳
انوشیروانی محسنی بندپی نمایه

سرپرست وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: زمان توزیع و مبلغ بسته های غذایی نیازمندان هنوز مشخص نشده است و به زودی نهایی و اطلاع رسانی می شود.

به گزارش مشرق، انوشیروانی محسنی بندپی در حاشیه برگزاری همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران صندوق بازنشستگی کشوری که عصر روز چهارشنبه برگزار شد افزود: در خصوص زمان ارائه سبد حمایتی نیازمندان در حال بررسی هستیم و به زودی موضوع نهایی و اطلاع رسانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این سبد ابتدا میان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توزیع می شود گفت:در مورد مبلغ سبدحمایتی نیازمندان نیز هنوز به جمع بندی نرسیده ایم و موضوع توزیع کوپن الکترونیک نیز رد شده است.

 سرپرست وزارت رفاه گفت: در بودجه ۹۶ دولت  حمایتهای خوبی از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد انجام داد بطوریکه افزایش قابل توجهی در مستمری ها شکل گرفت  و در بودجه ۹۷ نیز مستمری مددجویان دستگاه‌های حمایتی افزایش یافت و همچنین با اختصاص اعتبار تعداد قابل توجهی از افراد پشت نوبت تحت پوشش قرارگرفتند.

بندپی با اشاره به اینکه با توجه به کاهش قدرت خرید مردم دولت نیز برنامه‌هایی را پیش بینی کرده است افزود: یکی از این برنامه ها این است که کالاهای اساسی را با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومان وارد خواهد کرد.

وی در مورد معرفی وزیر  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز گفت:مسئولیت بنده به عنوان سرپرست از ۲۰ مرداد ماه آغاز شده و در مورد زمان معرفی وزیر  قطعا رئیس جمهور تصمیم گیری می‌کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس