فیلم/ انبار احتکار 15میلیاردی لوازم آشپزخانه!

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: ۳۰ انبار احتکار کالا از ابتدای تیر ماه امسال تاکنون در استان کرمانشاه پلمب شده است.

به گزارش مشرق، عباس سجادی‌راد اظهار داشت: در راستای اجرای تصمیمات ستاد تشدید مبارزه با احتکار کالا متشکل از دستگاه‌های مختلف از جمله پلیس آگاهی، تعزیرات و اصناف اقدامات قابل توجهی در قالب گشت‌های مشترک انجام شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون نزدیک به 30 انبار به دلیل احتکار کالا در استان کرمانشاه پلمب شده است عنوان کرد: مراحل قانونی این انبارها و کالاهای موجود در آن‌ها طی شده و بخشی از کالاها همچون برنج در نمایشگاه بین‌المللی توزیع شد.

بیشتر بخوانید:

روزهای طلایی برای «محتکران»

 معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: بیشتر کالاهای احتکار شده شامل لوازم خانگی، مواد خوراکی از جمله برنج، لوازم یدکی و مواد شوینده هستند.

سجادی‌راد افزود: در سطح شهر کرمانشاه 20 گروه بازرسی دو یا سه نفره در مناطق مختلف شهر حضور دارند و شهروندان نیز می‌توانند هرگونه شکایت و گزارش تخلفی را از طریق شماره 124 و 38250099 اطلاع دهند.

وی گفت: در سطح کشور و به تبع آن در استان کرمانشاه کمبود کالا وجود ندارد اما به دلیل برخی از عوامل از جمله فعالیت سودجویان شاهدد خرید احتیاطی و مازاد بر نیاز توسط مردم هستیم که سبب ایجاد مشکلاتی می‌شود در صورتی که با خرید در حد نیاز مشکلی وجود ندارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    0 0
    که چی؟ چه فایده ای به حال مردم داره؟؟؟
  • مبین IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    0 0
    پیامبر (ص) در خصوص عذاب محتکران در آخرت می‌فرمایند: نگاهی به دوزخ افکندم دره‌ای دیدم که می‌جوشد، ( به مالک دوزخ) گفتم: ای مالک! این دره جای کیست؟ گفت: جای سه گروه: محتکران، اشخاص دایم الخمر و دلالان زنا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس