کد خبر 896827
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
مهرداد میناوند

روز دوشنبه وکیل مدافع مهدی رحمتی اعلام کرد شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت از محکومیت میناوند خبر داده است.

به گزارش مشرق، مهرداد میناوند، پیشکسوت پرسپولیسی‌ها چندی پیش در تصاویر ویدئویی عجیب و جنجالی خود جملاتی اهانت آمیز را متوجه دروازه بان استقلال کرد که اکنون به دردسر بزرگی برای او تبدیل شده است.

میناوند در همین باره مصاحبه‌ای کرده و اینطور توضیح داده است: «اول بگویم که اصلا علاقه‌ای ندارم راجع به حرف‌های وکیل مهدی رحمتی صحبت کنم چون دلیلی برای این کار ندارم. بله من رفتم دادگاه و توضیحات لازم را دادم. حتی من به اصرار دوستان که گفتند چیزی از تو کم نمی‌شود به واسطه اینکه شوخی کرده بودم عذرخواهی کردم. حتی دو، سه تا از بچه‌ها آمدند جلو و پادرمیانی کردند که قبول نکرد.»

او همچنین گفت: «قرار است این هفته حکم را صادر کنند. تا جایی هم که می‌دانم یک جریمه مختصر نقدی است و به نظرم این همه رفت و آمد و مصاحبه واقعا ارزشش را نداشت. مملکت ما قانون دارد و هرکسی نمی‌تواند هر چیزی را که مدنظر خودش هست به کرسی بنشاند.»

میناوند گفت: «من در دادگاه گفتم، هنوز هم می‌گویم که نه پنگوئن پرنده بدی است و نه من قصد توهین داشتم. یک شوخی بود و خیلی عادی صحبت کردم، از این بدتر کلی پیش می‌آید. در برنامه اکبر عبدی این همه با من شوخی کرد و حتی گفت مثل اینکه بارداری! اما من می‌گویم کسی که سه، چهار میلیارد تومان پول می‌گیرد باید واقعا آستانه تحملش را بالاتر ببرد.»

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    34 33
    قرار نبود که اعدامت کنن .همین که محکوم شدی خوبه. پوزت زده شد
  • US ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    33 15
    تو یه برنامه طنز و گفتگوی رو در رو قضیه فرق میکنه تا اینکه تو یه برنامه بدون حضور رحمتی شوخی‌ کنی‌
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    4 11
    تو افتخار پرسپولیسی!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس