کد خبر 896737
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲
متهم

زن جوانی که با همدستی یک پسر غریبه شوهرش را به قتل رسانده است صبح دیروز همراه این جوان در شعبه دهم دادگاه کیفری تهران پای میز محاکمه ایستاد.

به گزارش مشرق، این جنایت اواخر سال 94 در یکی از خانه‌های محدوده کهریزک اتفاق افتاد. وقتی کارآگاهان جنایی در محل واقعه حضور یافتند با جسد مرد جوانی روبه‌رو شدند که با ضربه چاقو کشته شده بود.در نخستین مرحله تحقیق همسر این مرد جوان منکر قتل شوهرش شد اما مأموران در ادامه بازجویی‌ها رد پای پسر جوانی به‌نام یاسر را در این ماجرای جنایی یافتند.

بیشتر بخوانید:

این جوان 24 ساله در نخستین مرحله بازجویی به مشارکت در قتل اعتراف کرد اما زن منکر حضور خود در این جنایت شد تا اینکه سرانجام زن جوان به اتهام زنا و معاونت در قتل شوهرش و همچنین پسر جوان به اتهام مباشرت در قتل تحت تعقیب قرار گرفتند.

دیروز صبح هر دو متهم در شعبه دهم دادگاه کیفری که به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور دو مستشار تشکیل جلسه داده بود پای میز محاکمه ایستادند. در آغاز جلسه رسیدگی به پرونده پدر مقتول از طرف خود و نوه خردسالش که دختر هفت ساله مقتول بود خواستار مجازات مرگ برای عروس خود و جوان غریبه شد. در پایان جلسه به علت اینکه وکیل یاسر متهم ردیف اول در جلسه دادگاه حضور نداشت ادامه محاکمه و تحقیق از دو متهم پرونده به جلسه دیگری موکول شد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    10 0
    تحقیقش چیه اعدام دارن زنا کردن قتل کردن اعدامه دیگه
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    12 3
    افزایش فساد و فحشا ارمغان ماهواره
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    1 18
    حق طلاق نهایتا فقط برای مرد.. دوباره در این مملکت جنایت آفرید... بس نیست اقایان مجلسی و شخصیت‌هایی دینی؟؟
    • صادق IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
      12 1
      چرا چرت و پرت میگی؟ 12 مورد هست که زن هم حق طلاق داره. برو بخون بعد حرف بزن
  • IR ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
    8 0
    بازم زن خیانت کار اخه بی شرف از بچتم خجالت نکشیدی لعنت بر اونایی که تربیتت کردن و عروست کردن. بی چشم رو. پی عشق بازیش بوده که شوهره اومده دیده بعد شوهرو کشتن. بیههمه چیز حیوون این کارو میکنه که شما کردین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس