کد خبر 896545
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
بیژن طاهری

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: آنهایی که می‌گویند رفتن ساناک باعث چنین اتفاقی شده، باید بدانند که چرا تیام، ابراهیمی، حسینی یا نورافکن رفتند. آنها رفتند که استقلال ضربه خورده است نه ساناک.

به گزارش مشرق، بیژن طاهری در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از دربی صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید.

 شرایط استقلال چطور است؟

وضعیت تیم ما خوب است و در حال تمرین هستیم. روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی به تمرینات برگشته‌اند ولی متأسفانه نویمایر را از دست داده‌ایم و او به این مسابقه نمی‌رسد. شرایط کلی تیممان هم خوب است و مشکل خاصی نداریم. می‌رویم که ۳ امتیاز را بگیریم.

ارزیابی شما از مسابقه سختی که در پیش دارید چیست؟

این مسابقه از آن بازی‌هایی نیست که بگویید می‌توان آن را پیش‌بینی کرد. نتیجه بازی هم بعد از دقیقه ۹۰ مشخص می‌شود. هر اتفاقی هم ممکن است بیفتد مطمئناً هر دو تیم می‌آیند که بازی را ببرند.

طبیعتاً با توجه به شرایطتان در جدول برای برد به زمین می‌روید؟

در این بازی نمی‌شود فقط حمله کرد یا فقط دفاع، ولی ما مثل بازی قبل برنامه‌مان برد است. می‌رویم که برنده بازی باشیم.

این روزها انتقادات زیادی به خریدهای خارجی استقلال می‌شود و خیلی‌ها به نویمایر و الحاجی انتقاد می‌کنند.

واقعیت این است که ما هنوز فرصت کافی به خارجی‌ها نداده‌ایم. نویمایر انگشت پایش آسیب‌ دید و با بدشانسی مواجه شد. بازیکن عراقی ما هم عملکرد خوبی داشته و خوب عمل کرده است. اگر به یاد داشته باشید، در مورد تیام هم در روزهای اول می‌گفتند او بازیکن خوبی نیست و در حد و اندازه استقلال ظاهر نشده، بازیکنان جدید ما هم زمان می‌خواهند. به شخصه می‌گویم نویمایر بازیکن خوب و باکلاسی است و فقط او را با بدشانسی از دست دادیم. وقتی یک بازیکن از تیمی جدا می‌شود و به تیم‌های داخلی می‌رود می‌گویند باید به او زمان بدهیم حالا که بازیکنان خارجی به تیم ما آمده‌اند طبعاً باید با شرایط و فرهنگ ما آشنا شوند.

تماشاگران استقلال از نتایج تیم انتقاد دارند و مدعی هستند این تیم باید در هفته‌های اول بهتر کار می‌کرد. شما چه نظری دارید؟

آنها صاحبان واقعی استقلال هستند و حق دارند که نظر بدهند، ولی یادتان باشد سال گذشته هم تیم وقتی هماهنگ شد به مسابقات برگشت و در آسیا هم خوب عمل کرد. مطمئن باشید امسال هم استقلال به جدول برمی‌گردد و هواداران نگران نباشد که تیم در جایگاه یازدهم است. قبول کنید که ۵۰ درصد بازیکنان و ستون‌های اصلی استقلال جدا شده‌اند. ۳ هفته‌ای نمی‌شود یک بازیکن را جایگزین ستون‌های تیم کرد. الان استقلال بهتر شده و در بازی برگشت مقابل السد خوب کار کرد و فوتبال روانی را به نمایش گذاشت. مطمئن باشید در هفته‌های بعد شرایط بهتر می‌شود.

این روزها خیلی‌ها جدایی ساناک را به نتایج استقلال ربط می‌دهند و مدعی هستند نبود او باعث شده تا استقلال دچار افت شود. شما چقدر این صحبت را قبول دارید؟

به هر حال ساناک یک عضو کادر فنی بود که طراحی تمرینات را با شفر انجام می‌داد. این را هم بگویم همان زمانی که ساناک در استقلال بود، برنامه را از شفر می‌گرفت و در تمرینات اجرا می‌کرد، الان هم شرایط همین است. شفر برنامه تمرینات را می‌نویسد و کولی و من اجرا می‌کنیم. تغییری در روند اجرای تمرینات به وجود نیامده است. آنهایی که می‌گویند رفتن ساناک باعث چنین اتفاقی شده، باید بدانند که چرا تیام، ابراهیمی، حسینی یا نورافکن رفتند. آنها رفتند که استقلال ضربه خورده است نه ساناک. شما مطمئن باشید اگر آن بازیکنان در استقلال بودند تیم این همه نیاز به زمان نداشت و خیلی راحت در مسابقات امسال کارمان را انجام می‌دادیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس