کد خبر 896502
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
فخاری

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران نسبت به عدم تعیین مدیر عامل جدید شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران انتقاد کرد و گفت: بیش از ۳ هفته است که این مجموعه بدون مدیر عامل و سرپرست رها شده است.

به گزارش مشرق، الهام فخاری در جریان هشتاد و نهمین جلسه شورای شهر تهران نسبت به تعیین تکلیف مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران انتقاد کرد.

وی در این باره بیان کرد: بیش از 3 هفته است که از جابجایی مدیرعامل سابق شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران و حضور وی به عنوان شهردار منطقه 20 می‌گذرد ولی هنوز درخصوص مدیر عامل جدید این شرکت تصمیم‌ گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید:

دست پیش شورا در افتضاح مدیریتی

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با انتقاد از وضعیت این شرکت بیان کرد: این شرکت نه مدیر عامل دارد و نه سرپرست و این در حالیست که این شرایط باعث خدمترسانی نامناسب به شهروندان می‌شود و این در حالیست که این شرکت وظیفه مهمی را در خصوص پیشرفت بازارچه‌های کسب و کار و همچنین امحاء حیوانات موذی در شهر تهران را دارد.

فخاری در ادامه از شهردار تهران که در جلسه حضور داشت درخواست کرد که به این موضوع رسیدگی کند و هر چه زودتر درباره مدیریت شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران تصمیم جدی اتخاذ کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس