قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت

پاسخ وزیر بهداشت به درد و دل یک مرد میانسال که از هزینه گران فیزیوتراپی گلایه می کرد، انتقادات طیف مختلفی را در بر داشت.

سرویس سیاست مشرق - وزیر بهداشت که این روزها یکی از مسئولانی است که با صبحت‌هایش جنجال به پا می کند، این بار در گفتگو با یکی از هموطنان که با قاضی زاده هاشمی قصد درد دل داشت، جمله‌ای می گوید که مورد انتقاد بسیاری از جمله برخی از مسئولان دولتی قرار گرفت.

 مرد میانسالی در یکی از شهرهای ایران از هزینه سنگین فیزیوتراپی گلایه می‌کند، اما وزیر بهداشت در پاسخ به گلایه این مرد می‌گوید که بهتر است خودش فیزیوتراپی کند و در ادامه توضیحاتی می‌دهد و با گفتن «خودت بمال» باعث خنده حضار می شود.

این موضوع اگرچه در میان عامه مردم یک شوخی متداول عنوان می شود اما به سبب مسئولیت آقای وزیر و حرفه طبابت وی مورد انتقاد جدی افکار عمومی در شبکه‌های مختلف اجتماعی قرار گرفت و حتی برخی این جمله را تشبیه به جمله معروف «ماری آنتوانت» کردند که در پاسخ به این موضوع که گفته شد مردم گرسنه‌اند و نان می‌خواهند. ملکه فرانسه گفته بود: «اکنون که نان ندارند چرا شیرینی نمی‌خورند»!  

بیشتر بخوانید: 

همه حواشی یک پزشک پرحاشیه

چه کسانی مردم را مایوس کردند؟

کاربران توییتر با #خودت_بمال به وزیر بهداشت واکنش نشان دادند +عکس

برخی نیز مطرح کردند که در حوزه های دیگر پزشکی خصوصا تهیه دارو و جراحی‌های ضروری مردم باید چکار کنند و چگونه از عهده هزینه‌های سنگین آن بر بیایند؟

در همین رابطه حتی «حسام الدین آشنا» مشاور فرهنگی رئیس جمهور در توئیتی تذکر آمیز نسبت به این موضوع بیان کرد:

«با مردم دردمندمان بهداشتی تر سخن بگوییم. شوخی های بامزه مان را بگذاریم برای محافل خودمانی تر. بر زخم ها نمک نپاشیم.»

حتی این سخنان آقای وزیر که خود از پزشکان است متخصصان فیزیوتراپی را ناراحت کرد و یکی از آنان بیان داشت که به برکت همین فیزیوتراپی است که مادر خانم آقای وزیر می تواند راه برود و اگر به قول وزیر بهداشت فیزیوتراپی بمال بمال است این موضوع را به خانم خود بسپارد.  

از این موضوع و حاشیه‌های آن گذر کنیم، شاهد حواشی مختلفی پیرامون وزیر بهداشت هستیم که نسبت به چنین صحبت‌هایی ایجاد شده است. درواقع این اولین بار نبود که آقای وزیر با صحبت‌های تامل برانگیز انتقاد و توجه دیگران را به خود معطوف می کند.  

چندی پیش بود که وزیر درباره عملکرد دولت خطاب به مردم و بخصوص افرادی که به دولت رای داده‌اند، گفت:

«بالاخره همینی که هست دیگه، چیکار کنیم مدیریت مان هم همینه دیگه، هر چی هست ...، بالاخره شما رای دادید رئیس جمهور و نماینده انتخاب کردید، اینها وزیر انتخاب کردند و وزیر مدیر و استاندار و فرماندار انتخاب کرده و ... همیناس دیگه، بیخود به نظر من خیلی اعصاب و روح و روان همدیگر را آزار ندهیم. فعلا همینه!»

برخی از رسانه‌ها درباره این سخن قاضی زاده نوشتند که وی سیاست دولت در مقابله با مشکلات را مکشوف کرد که همان سیاست «همینی هست» است. وزیر بهداشت حتی سابقه برخورد توهین آمیز به یکی از استانداران و برخی خبرنگاران را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

این درحالی است که در حوزه کاری وزیر بهداشت انتقادات زیادی نسبت به نحوه خدمات رسانی به مردم وجود دارد و صحبت‌های پیرمردی که درباره گرانی نرخ فیزیوتراپی با وزیر بهداشت قصد درد و دل داشت، تنها یکی از این موارد بود.

در همین رابطه، طرح تحول سلامت که نتوانست به اهدافی که قرار بود به آن دست یابد برسد، یکی از این موارد است. «مسعود پزشکیان» ، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در این باره بارها انتقاداتی را مطرح کرده است.  

وی که سابقه حضور در پست وزارت بهداشت را دارد، درباره این طرح بیان کرد: «من از زمان اجرای طرح تحول سلامت گفتم که این کار از نظر علمی و تجربی غلط است. حالا این طرح ۱۶ هزار میلیارد تومان کسری دارد و حتی وقتی که کل پول را دریافت می‌کنند ناراضی هستند، علتش بی عدالتی است. »

پزشکیان ادامه‌ داد:

«پزشکی هست که ماهیانه ۱۰۰ میلیون تومان درآمد دارد و در مقابل پزشکی در ماه دو میلیون تومان درآمد کسب می‌کند. من پس از دوره وزارت بهداشت می خواستم برای پزشک خانواده‌ کمک کنم، اما راهم ندادند. بنابراین به تخصص خودم که جراحی است پرداختم و همان دولت در عرض سه سال به اندازه ۳۰ سال پول به حسابم واریز کرد. من با خواندن یک عکس ۵۰۰ تومان پول به حسابم وارد می‌شود. البته هیچ پزشکی خودزنی نمی‌کند، اما من معتقدم که با بی عدالتی نمی‌توان کشور را اداره کرد. ما باید مکانیسم‌های پرداخت را اصلاح کنیم و این کار نیاز به جراحی دارد و کار ساده‌ای نیست.»

اکبر شوکت، رئیس کانون سراسری انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی سراسر کشور از عملکرد وزیر بهداشت دولت های یازدهم و دوازدهم انتقاد و تاکیدکرد :

طرح تحول سلامت ۴۰ هزار میلیارد تومان به جامعه کارگری ضرر زده است. در طرح تحول سلامت تنها چیزی که شاهد بودیم افزایش ۳۰۰ درصدی تعرفه پزشکان در یکسال اخیر بوده وافزایش درآمد ماهیانه پزشکان هستیم.

رئیس کانون سراسری انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی سراسر کشور با بیان اینکه ‌چرا یک جراح عمومی در بیمارستان یاسوج باید ماهیانه ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان حقوق بگیرد، افزود :

«تازه این کف دریافتی یک پزشک  جراح عمومی است، دریافتی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هم  پس از اجرای طرح تحول سلامت داریم. آقای وزیر بهداشت برای پزشکان کاری را انجام دادند که ظلمی بزرگ در حق جامعه کارگری است زیرا  افزایش حقوق پزشکان از جیب کارگران پرداخت می‌شود.»

انتقادات نسبت به وضعیت بهداشتی و پزشکی کشور با توجه به برخی مشکلات کم نیست اما در میانه این مشکلات انتظار است که وزیر بهداشت با مردم طوری سخن بگوید که با جایگاه وی مناسب و کمی از درد و رنج آنان بکاهد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 87
  • در انتظار بررسی: 16
  • غیر قابل انتشار: 38
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    135 1
    انشالا به زودی مسولین....کنار بروند
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
      39 19
      کار وزیر درست نبوده ولی واقعا کاردرمانی و فیزیوتراپی هردو ماساژ هستند دلاک حمام های قدیم بهتر بودند ؛؛؛ به هر صورت وزیر زخم را با نمک درمان میکند
    • حسین DE ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
      67 1
      عملکرد و صحبتهای بعضی از مسئولین دولت شده شبیه بخشداری برره...
    • حسین DE ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
      30 1
      عملکرد و صحبتهای بعضی از مسئولین دولت شده شبیه بخشداری برره...
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
      19 1
      وذیر صواد ندارو وگرنه این همه زلم و صتم به مردم نمی کرد خدا ایشان را حدایت کوند و عصابشان را آرام نماید
    • مهدی ظ IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
      48 1
      وزیر بهداشت باید توی جلسه هیات دولت این توصیه رو به همکاران و ژنرالهای فرتوت کابینه بدهند بلکه دردهاشون تسکین بیابد مخصوصا اون ژنرال .....
    • IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
      45 1
      بر پدر و مادر مسئولین بی کفایت لعنت
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    3 36
    ایول دکتر خودت ..
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
      133 7
      درآمد پزشکها را صد برابر کرده و حالا چرت و پرت بار مردم میکنه
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
      65 3
      خراب کارهایش پیشکش حالا چرا چرت و پرت بار مردم میکنه
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    10 71
    خوب خودت نمال. بدبخت راست گفته دیگه. شما فیزوتراپی رفتی؟ کلی پول میگرن تا یه ذره ماساژ و مالش بدن .
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
      66 1
      وزیر مملکت باید درست حرف بزنه . شوخی خوب نیست
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    16 61
    به نظر من شیوه گویش وزیر اشتباه بوده و اگر نه حرف غلطی نزده . منظورش این بوده که پول مفت به دکترها ندهید. خودتان هم محل درد را بمالید درد تسکین میشود مخصوصا سالمندان . خوب میشود
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
      39 2
      تو مث اینکه خیلی باهوشی.اینو تنهایی گفتی یا کسی هم کمکت کرد
    • قرباني IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
      19 3
      احتمالا فيلم رو نديدي يا دقت نكرديد. پيرمرد مشكل فيزيوتراپي «زنش» رو مطرح كرده، نه خودش رو. آقاي وزير ميگه خودت بمال! بعد هم چونه خمير نونوايي رو مثال مي‌زنه!!!
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    30 7
    موافقم. بی ادبی خوب نیست اما فراموش نکنید که فیزیوتراپی ها خیلی پول مفت از ملت میگیرند. برای هیچ هم الکی پول میگیرند
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    15 24
    فیزیو تراپی یک نوع کلاه برداری مدرن است
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
      34 1
      اساسا پزشکی امروزه نوعی کلاهبرداری مدرن هست. هر پزشک در هر ویزیت.بیست تا سی برابر حقش را از ملت مستضعف میگیرید. در هر جراحی هزار برابر حقش را میگیرد.
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    16 46
    وزیر منظوری نداشته و خواسته مزاح کرده باشد. اما اینجا جای شوخی و مزاح نیست.
  • علی یار IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    53 0
    روحانی ، به تو با این دارو دسته ای که راه انداختی.....
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    68 2
    وزیر بی تربیت
  • علی ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    69 1
    به راحتی میتونست مشکل این مرد بدبختو حل کنه نه اینکه با تمسخرش باعث استهزائ این مرد بشه شکمی که سیره هیچوقت گرسنه رو درک نخواهد کرد متاسفانه مسئولین ما وضعیت مردم رو درک نمی کنند همانهایی که ولی نعمتانشان هستند خیلی راحت از کنارش رد شد وتنها بر زخمش نمک پاشید .
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    11 11
    گر چه شوخي خودماني بوده و زدن اين حرف ها زشت است اما كار درستي نبوده اين شوخي رو رسانه ايي كردن ! انگار بعضي هم بدشان نمى ايد به ان گير بدهند!
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    1 13
    راست گفته دیگه خخخخخخخ
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    25 1
    ۵۰۰ تومن برای خواندن یک عکس! اونم از جیب بیت المال، چی بگم والا. یعنی اگه این لامصب درو پیکر داشت...، ای خدا. فردا میگن بودجه برای بهداشت و درمان کم آورده ایم! این ریخت و پاش ها رو درست کنید. نرخ برابری دستمزد پزشکان با سایر اقشار در خارج از کشور رو نگاه کنید، اینکه مهندس ها دوست دارن بروند و پزشکان تمایل به ماندن دارند به دور از مضحک بودن خیلی هم جدیِ! این #پولِ_مفتِ_نفتِ لعنتی ارث بابامونِ انگاری، شاهانه می بخشیم. اصلاح کنید رَوَند رو، اصلاح کنید فرآیندها رو، نظم و #شفافیت_مالی رو بر کشور حاکم کنید، قدرت بدهیم به نهاد مالیاتی ابزارهای نظارتی آن را وسعت بدهیم، کسانی که تخلف و فرار مالیاتی دارن رسوا کنیم بگذارید بدنام شوند پیش مردم. عوامل و دست اندرکاران مالیاتی دقت نظر داشته باشند، مردم انتظار دارند از شماها در این مقطع و این روزها.
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    22 0
    حرف خیلی زشتی زده این وزیر.
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    35 0
    هم بی ادب هستند و هم بیچاره کردند بوجه کشور را .
  • قرباني IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    53 9
    متاسفانه نقل درستي از حاشيه آقاي وزير در بجستان نداريد. تأسف‌بار آن است كه شوخي يا تمسخر آقاي قاضي‌زاده هاشمي با پيرمرد خراساني فقط به خود آن پيرمرد مربوط نمي‌شود. مشكل آنجاست كه او از ناتواني در پرداخت هزينه‌هاي فيزيوتراپي «همسرش» گله و شكايت مي‌كند و جناب وزير با بي‌شرمي تمام مي‌گويد «خودت بمالش» و وقتي كه مرد مي‌گويد بلد نيست و اشاره مي‌كند به سابقه 40 ساله حضورش در تهران مي‌گويد بايد ياد گرفته باشي در تهران و دوباره لفظ ماليدن را تكرار مي‌كند. ماجرا زماني خراب‌تر مي‌شود كه پيرمرد كه هنوز اميد دارد كه وزير برايش فكري بكند، اشاره مي‌كند به حرفه‌اش كه شاطري نانوايي بوده و جناب وزير وقيح‌تر از پيش اين بار به تجربه «چونه‌گيري» در نانوايي كه خراساني‌ها به آن «زواله» مي‌گويند اشاره مي‌كند و بحث كاملا اروتيك مي‌شود و البته همراهان وقيح‌تر از جناب وزير هم به متلك‌هاي پياپي او مي‌خندند. كاش اين روايت كامل‌تر شود تا سطح «شعور» مقام عالي وزارت آشكار‌تر شود.
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    25 1
    درآمد پزشکها را صد برابر کرده و حالا چرت و پرت بار مردم میکنه
  • فیاض IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    19 0
    آقای دکتر ببخشن ، پماد.... گیر نمیاد . یک جا هم که گیر آوردم گیرون بود . چکار کنم دکتر: روغن نباتی بمال بره دیگه
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    26 0
    عزیز دل برادر خیلی وقته میمالیم به جایی نرسیدیم
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    48 0
    اینگونه برخورد وزیر بهداشت همان خطری است که امام راحل (ره) از روی کار امدن اشرافیت جاهلی و عدم تهذیب و اخلاق اسلامی و انسانی در کارگزارن حکومتی همیشه هشدار میدادند !! از نظر منطق اسلام وزارت و وکالت و... در حکومت اسلامی خدمتگذاری همراه با خشوع نسبت به محرومین و مستضعفین است نه تمسخر و درشگویی و زشتگویی با انان .
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
      13 0
      مرحبا سخن نغزی گفتی
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    33 10
    متاسفانه این افزایش حقوق چند مرتبه پزشکان باعث شده که آنها دیگر تمایل به کار پزشکی هم ندارند و با سرمایه بی حسابی که جمع کرده اند در سایر بخشهای اقتصادی نیز فعالیتهایی را شروع کرده اند که باعث درآمدزایی چند وجهی برای آنها شده است .
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    10 0
    همینه که هست ، همه هم حمایت می‌کنند ، ای کاش حمایت باشد فقط، دست بوسی و اینها نباشد ، ای کاش حمایت در همین حد باشد ، در حد ردای جانشینی نباشد. ای کاش ....
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    13 1
    زین پس بجای واژه فیزیوتراپی ، مالیدن تراپی را به کار ببرید.
  • ناشناس IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    22 1
    همه خیانت کردند در حق مردم! بهداشت و سلامت باید ملی شود. آموزش و پرورش باید ملی باشد و تمامی بچه های ایران زمین تا سن 18 سالگی از تحصیل رایگان، لوازم تحصیل رایگان و تغذیه رایگان دولتی بهره مند شوند. همه ر.سای جمهور کشور که ادعای پاسداشت قانون اساسی دارند در زمینه تحصیل رایگان مندرج در قانون اساسی خیانت کردند.
  • مهدی قربانی IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    7 40
    وزیربهداشت آدم خوبی است . حالا یک شوخی بایک هم وطن خودهم کرد.نبایدبه فیزیوتراپها یامردم بربخورد.البته بایدکمی بهداشت کلامی رارعايت کنند امانمره شان 20 است
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
      11 0
      چی مالیدی؟
    • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
      25 0
      آقای قربانی ، الهی قربانش بری
    • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
      2 0
      الان در حال وزیر بهداشت هستی شما ؟
  • فرشید IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    9 1
    چه جواب دندون شکنی دمت گرم.
  • حميد DE ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    4 11
    با طرح تحول سلامت دريافتي از بيماران به صفر يا بسيار ناچيز شده است و ديگر تمام داروي بيماران توسط بيمارستان تأمين مي شود. نقاط ضعف هم اين طرح داشته و دارد، اما ما همه فقط نقصان ها را مي بينيم . و به دنبال مچ گيري افتاديم . درصد كمي از پزشكان درآمد هاي بالا دارند ولي جامعه فقط همان گروه را مي بيند.
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    1 2
    دکتر هاشمی دمت گرم همینه درست میگه فعلا چاره ای نیست....
  • ناشناس IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    1 10
    بیشعور و بی سواد
  • US ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    36 2
    رئیس جمهور، وزیر همش یه مشت بی ادب گستاخ که کارشون شده هتاکی و مسغره کردن مردم
  • NL ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    8 2
    طرف فکر و روحش بهداشتی نیست و متاسفانه وزیر بهداشت یک کشور هست . به صرف مدرک و مقام که انسان ادم نمیشه ولی برخورد مردم اطرفش و نبود شایسته سالاری باعث میشه توی این پست ها با کمال وقاحت خوش و اسوده بدون پاسخگویی بمونن و از سر بطالت و بیهودگی شرح افکار و اعمال روزانشون رو نمایان کنن. با این طرز برخورد شان وزارت بهداشت رو در حد تاجر غیرقانونی اعضای بدن پایین اورد و متاسفانه خیلی ها لیاقت و معرفت به شان جایگاهشون رو چه از نظر شخصیت چه از نظر علم و کارامدی ندارن.
  • علی RO ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    9 1
    بله وفتی دارامد پزسکان ملیاردی س ه باید هم مر م را مسخره کنند تا چند سال اینده طبقه ای بسیارپول دار دام که پزشکان هستن باور کنید مردم خود پزسکان هم شوکه شدین از این درامد افسانه ای و چه کسی اینکار را کرده اقای دکنر با فراسته قاضی زاده هاشمی ای لعنت به این ظلم وستم ای نفرین بر بی سوادی و عقب ماندگی این اقا مردم باید در وزارت بهداشت و مطب این پزسکان را گل بگیرن
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    7 2
    کسی که زیاد ازحد وضع مالیش خوب باشه وسرمایه دار باشد هیچوقت افراد بی بضاعت وضعیف را درک نمیکنند...اینا همش حق ماست وباید بشنویم.
  • سرباز ولایت IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    4 42
    تنها وزیر مردمی و درستکار دولت روحانی ایشونن که گویا به مزاح عده ایی خوش نیومده و در پس خراب کردنش براومدن...امیرکبیر رو هم امثالهم خراب کردن تا شاه قاجار بهش بدبین شد و کشتش...دنیای کثیفیه سیاست
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    7 2
    من از کارکنان علوم پزشکی هستم. آنقدر معوقه داریم که نگو.همش میره جیب پزشکامونو...... به ما که چیزی نرسیده هنوز حقوق هم ندادن بهمون
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    2 7
    البته آقای وزیر به حالت شوخی وبا لهجه خودشان با همشهریهایش صحبت کرد وفکر میکنم منظور خاصی نداشت...البته شوخی خوبی نبودوفکر نکرد.
  • سید رضا IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    9 1
    از این وزیر ، پرحاشیه تر ؛ وزیر اخموی راهه ! باز وزیر بهداشت چهار تا کار انجام داده ، اما اون ؛ فقط ضربه زده و همیشه طلبکاره !!
  • مو.ک IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    31 2
    وقتي مسوليت حساس رو به يک کودن ميدن همينه
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    20 2
    وزیری که ازپول خون مردم ثروت هزارمیلیاردی وماشین پورشه به جیب بزنه بهترازاین نمیشه.ازکوزه همان برون طراودکه دراوست
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    1 36
    شما چه جور ادمهایی هستید هم به وزیر شوخ طبع ومردمی ایراد می گیرید وهم به وزیر بداخم وعصبی از خدا ترس ندارید یا به حرفهایی که می زنید باور ندارید
    • IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
      1 4
      چه نسبتی باوزیر فهمیده ویاادب داری.. برخورد بعضیا ناشی ازفرهنگ خانوادگیشه.العاقل یکفیه الاشاره
    • M IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
      0 0
      وزیره خیلی
  • احمد IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    2 1
    از قدیم گفتند سواره به فکر پیاده نیست سیر به فکر گرسنه بعضی مسئولین ما همچون وزیر میلیاردی اصلا مفهوم و معنی نداشتن رو نمیفهمه و درک نمیکنه کسی که میگوید ندارم یعنی چی حال ما توقع داریم اینها به فکر جامعه باشند و برای ما کار کنند علی برکت الله
  • مرضیه IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    6 0
    امان از شکم سیر !
  • انسان IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    2 0
    آفرین به این همه همدردی و بهداشت فکر. متاسفم
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    1 35
    واااااای.....شماها از کاه کووووه می سازین....اگه برین فیلمشو ببینین می فهنین که بابا چیزی نگفت بدبخت که!!!! این سایت ها هم بیییی خودی بزرگش می‌کنن! اولا به صراحت نگفت خودت بمال! دوما همه چی تو شوخی و خنده بود٬ کسی هم بهش برنخورد تو فیلم. قشنگ اینو گفت: خودت فیزیوتراپی کن٬ اون آقا هم که گفت بلد نیستم گفت کاری نداره باید بمالی دیگه....این کجاش بده؟؟؟؟؟ اگه بخواین به مسائل انحرافی فکر کنین همه چی بد و زشت خواهد شد....بابا ول کنین خودتونو و قضاوت بی مورد نکنین. همین!!!
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
      33 1
      اگه بريم فيلمش رو ببينيم؟!!!! خب ديديم كه داريم ميسوزيم يعنى قشنگ خودتو زدى به اون راه چى فرض كردى ملت رو؟؟؟ جواب كسى كه براى مشكلش به وزير مراجعه كرده تمسخر و ريشخنده؟؟ وقتى پيرمرد ميگه ٤٠ ساله كه تهران بودم ميگه خوب پس بلدى بمالى!!!!!! اين حرفه كه وزير مملكت اسلامى ميزنه هم به تهرانى ها و هم به اون مرد داره علناً توهين ميكنه بعد هم با خونسردى راهش رو ميكشه و ميره بجاى اينكه دستور رسيدگى به وضعيتش رو بده اگه فيزيوتراپى لازم نيست كه كلاً بايد جمعش كنه و اين همه هزينه رو دست مردم نذاره اگر هم لازمه كه بجاى اين خوشمزگى ها مشكلاتش رو برطرف كنه و هزينه هاش رو پاين بياره
  • علی IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    34 0
    واقعامتاسفم برای کشورمون
  • تکنننججنتکتکگگ کنککک ک ککککتااتککتتکککتکتننتا IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    0 0
    ممگگگگگءگگگگگکککک ک ککک
  • نصير IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    7 2
    با سلام بهترين جواب به اين وزير بي ادب و پررو چواب اقاي اهوزيان است دمت گرم .دلمان خنك شد البته اگه بفهمد.....
  • ناشناس IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    9 0
    من سوالم از وزیر اینه که زن یا دخترش بالاخره گذرش به فیزیوتراپی میفته یا نه؟
  • سعید IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    6 0
    یه کارگر باز نشسته هستم.دکتر تجویز ده جلسه فیزیوترابی برا منو همسرم نوشته میشه تقریبا دوملیون بنده یک ملیون دویست حقوق با خانواده ششنفری از کجا باید بیارم شرم کنید با این حقوق بازنشسته های تامین اجتماعی.سی سال سابقه کار مشقت بار این حقوق ماست .عدالت اسلامی اینه
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
      0 0
      خوب به شما ها گفته بمال دیگه متوجه نشدی یه بار دیگه دقت کن یاد می گیری!
  • سعید IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    0 0
    یه کارگر باز نشسته هستم.دکتر تجویز ده جلسه فیزیوترابی برا منو همسرم نوشته میشه تقریبا دوملیون بنده یک ملیون دویست حقوق با خانواده ششنفری از کجا باید بیارم شرم کنید با این حقوق بازنشسته های تامین اجتماعی.سی سال سابقه کار مشقت بار این حقوق ماست .عدالت اسلامی اینه
  • سعیدی IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    9 0
    در روایات ائمه ع داریم هر که سه حرفه ی حکومت (سیاست) ،قضاوت و طبابت را بداند در صورتی که در جامعه اسلامی مسلمانان به آن نیاز داشته باشند بر این اشخاص واجب شرعی است که حرفه ی خود را بکار بگیرند تا مشکلات مسلمین رفع گردد . مقام معظم رهبری مصداق شخصی است که توان خود را در مدیریت حکومت اسلامی بدون منت به کار گرفته است اما خیلی از پزشکان با پول مسلمانان درس خوانده اند ولی به جای طبابت تجارت می کنند . برایشان متاسفم ، همین .
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    32 0
    اقا مازیادمالیدنمون خوب نیست آقای دکترشماکه مالیدنتون خوبه وبه اینجارسیدین به ماهم یادبدین
  • ننن IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    1 2
    عزیزان شوخی کرده یعنی چه؟ و اینکه بعضیا گفتن کسی از شوخیش ناراحت نشد دلیلش اینه اون لحظه اونا تو جو محیط بودن و اصلا آدم تو این شرایط شاید نتونه جواب طرف مقابلشو بده اونم اینکه طرفت وزیر باشه. متاسفم برای اونایی که میگن فیزتوراپی با ماساژ یکیه بودن افرادی که بعد از تصادف یه سکته کردن باذفیزوتراپی و کاردرمانی سلامت خودشونو پیدا کردن و اما متاسفم برای مملکتی که پزشکاش مفت خور هستن بابت چی اینقد پول میگیرن اگه کسی پول نداشته باشه باید بره خودش خودشو بماله.....
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    9 0
    ازکوزه همان طراود که دروست.. قدما وحکما گفته اند ارزش شخص ونیتش رو ازدوستانش بشناسید .روحانیرو ازوزراش بشناسید.. مردم یادتان میاید شمارا خائن وبیشناسنامه میخاندیم.. وباچکمه روی فرشاتون میرفتیم
  • نادر IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    4 0
    ریس جمهور بی سواد باشه دیگه وزیر بهتر از این نمیشه
  • ناشناس FR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    2 0
    قیمت دارو ان قدر گرون شده که برای یک نسخه باید چند میلیون پرداخت کرد ان وقت وزیر به جای دادن را ه حل توی این شرایط بد شوخی می کند
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    19 0
    واقعا جای تاسف داره با یک پیرمرد اینجوری صحبت کنی که جلو اون همه کم بیاره و نتونه جواب بده واقعا که
  • عبداله IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    2 0
    با اینگونه الفاظ باآبرووشان پزشکان بازی میشود. لابداگرخودوزیرمیلیاردربه دردهای فیزیکی-عضلانی گرفتارشود خودش هم "بمالتراپی" شخصی وخانگی میکند؟2/7/97
  • GB ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    2 1
    این وزیر باید به خاطر این حرفش استیضاح بشه
  • GB ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    2 1
    وزیر میلیاردی بایدم قارون صفت باشه و از درد مستضعفین جوک بسازه و خندش بگیره.
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    0 0
    ...این چه حرفیه
  • رحمن IR ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
    25 1
    من نمیفهمم این وزیر بهداشت چرا کمی خل است.
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
    0 1
    ولی خدایی فیزیوتراپی همون مالیدنه فقط برای کلاسش یک سری برق هم وصل میکنن من 20جلسه رفتم حدود1 ملیون دادم هیچ تاثیر مثبتی برام نیفتاد اصلا این وزارت بهداشت خیلی هوای شاخه ی پزشکی را داره اگر وزارت کار هم همینقدر مراقب درامد کارگران بود تولید ما این نبود که پوشک هم نمیتونیم تولید کنیم تنها شغلی که چه خوب کنی چه مریض بدتر بشه چه بخوای یک عکس را نگاه بندازی چه یک ازمایش و حتی برای فقط یک لحظه دیدنت باید پول بدن همین شاخه پزشکیه اونوقت اگر یک تکنسین فنی در یک کارخونه اشتباهی بکنه حتما اخراج میشه
  • DE ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
    4 0
    یک عمر در میان مردم رایج بود « مواظب باش نمالی» حالا وزیر نوآور میگوید « خودت بمال» .
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
    5 0
    در قدیم که فیزیوتراپی نبود چه می کردند در کنار طب قدیم همان روش جناب وزیر برای بیمار است نمی شودکهیک درمان قدیمی باشد ویکی جدید
  • DE ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
    2 0
    «خودت بمال» وزیر بهداشت دردسر شد / .- در جیب به جای پول آه است مرا/ از زحمت کار , درد گواه است مرا .- گویند «خودت بمال» تا حالش بینی / ای بی‌خبران چه جای مال! است مرا
  • حرف حق IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    4 1
    خود وزیر گویا با به مقام وزارت رسیده براهمین برا بقیه تجویز کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس