کد خبر 896020
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰
کیهان نمایه

قاتلی را که می‌خواستند اعدام کنند، شامورتی‌بازی در آورده و قسم خورد من در انجام این قتل دخالت مستقیم نداشتم! قاضی گفت؛ ما هم در کشتن تو دخالت مستقیم نداریم، گلوله‌ها تو را به جهنم می‌فرستند!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: گروهک تروریستی الاحوازیه با صدور اعلامیه‌ای به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی دخالت خود در عملیات تروریستی اهواز را تکذیب کرد!


گفتم: اما این سگ‌های وحشی آل‌سعود بعد از اقدام تروریستی خود بیانیه داده و سرکرده گروه نیز مصاحبه کرده و با افتخار انجام این عملیات تروریستی را بر عهده گرفته بود!


گفت: عربستان و امارات و آمریکا و انگلیس، بعد از تاکید ایران بر انتقام از آنها، به وحشت افتاده و سگهای وحشی دست‌آموز خود را مجبور به تکذیب کرده‌اند!


گفتم: هواداران جان بر کف انقلاب هم باید مقامات سعودی و اماراتی و انگلیسی و آمریکایی را در هر نقطه‌ای از دنیا که آنها را یافتند، لت و پار کنند و به مراکز حضورشان در منطقه حمله کنند و بعد دخالت خود را تکذیب کنند!


گفت: ایول! چیزی که عوض دارد گله ندارد.


گفتم: قاتلی را که می‌خواستند اعدام کنند، شامورتی‌بازی در آورده و قسم خورد من در انجام این قتل دخالت مستقیم نداشتم! قاضی گفت؛ ما هم در کشتن تو دخالت مستقیم نداریم، گلوله‌ها تو را به جهنم می‌فرستند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیداحمدطاهروند IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    3 0
    ظواهرامرنشان میدهدسرویسهای جاسوسی دشمنان باکشاندن نام داعش واین عقب نشینی مزورانه میخواهند عربستان وامارات وآمریکارا مبراکنند . مامیدانیم بایدانتقام متوالی بگیریم وکوتاه نمی آییم وناامنی درهمه جاوهمه حال برای آنها خلق شد . هرکس بخواهدتعمدا به داخل تله دشمن برود درحقیقت همان سرمایه های دشمن وستون پنجم هستند که لعنت ابدی خداوندعظیم برآنان باد .
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    0 8
    اقای کیهان و جناب حاج حسین شریعتمداری تهدید عربستان به هیچ وجه به صلاح ایران نیست. پاکستان هسته ای. افغانستان همسایه .ترکیه و تاجیکستان و سایر کشورهای افریقایی تابع عربستان هستند جنگ با عربستان یعنی نابودی. بهتر هست ما مخفیانه و پس از گذشت زمان به عربستان ضربه بزنیم اما علنی حرفی نزنیم
    • محمد IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
      3 0
      جالبه احتمالا شما هنوز در حال درس مذاکره گرفتن از واقعه عاشورا هستید!!! شب خوش رفیق به خواب رفته من!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس