کد خبر 895565
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵
محسن رضایی نمایه

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پیامی تاکید کرد: تروریست‌ها درسالروزحمله صدام به ایران،با کشتار مردم،جشن خون گرفتند،ما جشن آنها رابه عزایی پشیمان کننده‌تر ازعقوبت صدام وداعش تبدیل خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی حمله تروریستی به مردم اهواز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: تروریست‌ها در سالروز حمله صدام به ایران، با کشتار مردم، جشن خون گرفتند. ما جشن آنها را به عزایی پشیمان کننده‌تر از عقوبت صدام و داعش تبدیل خواهیم کرد. 

بیشتر بخوانید:

پیام رهبر انقلاب در پی حمله تروریستی اهواز

تروریست خوب «حمله» می‌کند، تروریست بد «حمله تروریستی»

رضایی تاکید کرده است: از وزارت‌خارجه انتظار می‌رود در اسرع وقت از کشورهایی که تروریست‌ها در آنند، تحویل آنها را بخواهد و به آن کشورها اطلاع دهد که عواقب هر نوع تأخیر به عهده آنهاست.

وی همچنین در پیامی توئیتری در پاسخ به حمایت آشکار مشاور ولیعهد ابوظبی از تروریست‌ها نوشت: مشاور بی‌خرد و خود فروخته ولیعهد ابوظبی با نقض آشکار قوانین بین‌الملل بر دخالت بیگانگان در حادثه تروریستی اهواز صحه گذاشت. پشیمانی سختی در انتظار اوست.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 15
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    11 4
    وای حاجی نکن این کارو باهاشون رحم کن.
    • RO ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      21 2
      عربستان و امارات را با خاک یکسان کنید
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    18 5
    آقای رضایی یه کم فقط یه کم مجلس و نمایندگان مجلس و رئیس مجلس رو نصیحت کن... سکوت اونا از انفعال دولت هم بدتره... این یه کارو اگه انجام بدی یک اقدام مثبت مهم قلمداد خواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس