کد خبر 895542
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
اهواز

رییس سازمان انتقال خون کشور درباره تامین گروههای خونی برای خدمت رسانی به مجروحان حادثه تروریستی اهواز توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، دکتر علی اکبر پورفتح اله پس از بازدید از مراکز درمانی اهواز و عیادت از مجروحان حادثه تروریستی اظهار داشت: تعداد ذخایر خونی در مراکز درمانی شهر اهواز به ۲۵۰۰ واحد خون می رسد و برای درمان مجروحان حادثه تروریستی شهر اهواز از لحاظ تامین خون و فرآوردههای خونی مشکلی وجود ندارد و تمامی گروههای خونی تامین شده و در دسترس مراکز درمانی قرار دارد.

وی درخصوص خدمات رسانی به این مجروحان، بیان داشت: با توجه به اینکه در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی، هموطنان بسیاری در سراسر کشور خون اهدا کردند، درحال حاضر حجم قابل توجهی از ذخایر خونی در دسترس داریم و هیچگونه مشکلی در زمینه خون و فرآورده‌های خونی وجود ندارد.

پورفتح اله با اشاره به اینکه در مجموع تعداد ذخایر خونی در مراکز درمانی شهر اهواز به ۲۵۰۰ واحد خون می رسد، خاطرنشان کرد: برای درمان مجروحان حادثه تروریستی شهر اهواز از لحاظ تامین خون و فرآورده های خونی مشکلی وجود ندارد و تمامی گروه های خونی تامین شده و در دسترس مراکز درمانی قرار دارد.

به گزارش وزارت بهداشت- رییس سازمان انتقال خون کشور خاطرنشان کرد: برخی از گروههای خونی منفی نیز از تهران و ایلام تامین و به اهواز ارسال شده است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس