کد خبر 895487
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
احتکار

معاون امور بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در ششمین جلسه احتکار از توزیع برنج کشف شده احتکاری، خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از شاتا، عبدالرضا پیروی منش در این جلسه اظهار داشت: توزیع 70 کانتینر برنج هندی که مدتی قبل توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف شد، مراحل پایانی اخذ رای را طی می کند.

وی افزود: توزیع این برنج در سطح استان بزودی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

کالاهای احتکاری کشف شده کجاست؟

پیروی منش در ادامه از برخورد با انبارهای منازل مسکونی خبر داد و گفت:گزارشاتی مبنی بر انتقال موجودی اقلام حساس و ضروری از انبارهای عمومی به انبار منازل مسکونی به سازمان واصل شده که مالکان باید سریعاً نسبت به ثبت کد شناسه این انبارها اقدام نمایند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان افزود: در صورت عدم ثبت انبار مذکور و احراز ماده 4 قانون تعزیرات حکومتی (احتکار) با هماهنگی اداره کل تعزیرات حکومتی استان نسبت به اخذ نیابت قضایی اقدام و از منازل مسکونی و متروکه که مشکوک به احتکار کالا هستند، بازرسی خواهد شد.

پیروی منش از گزارشات مردمی به عنوان یک منبع موثق در این زمینه یاد کرد و افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک از انبارهای غیرمجاز در محلات و ... به سامانه 124 اطلاع دهند تا بازرسان سازمان و تعزیرات حکومتی در یک اقدام سریع آنان را کشف و ضبط نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 0
    درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس