کد خبر 895328
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
بهنام محمودی

ملی‌پوش اسبق والیبال ایران گفت: واقعا از نظر من بلغارستان تیمی نبود که بتواند ما را شکست دهد.

به گزارش مشرق، بهنام محمودی در خصوص شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل بلغارستان در مسابقات والیبال قهرمانی جهان اظهار داشت: فکر می‌کنم شب گذشته، شب بد والیبال ایران را شاهد بودیم. بچه‌های تیم ملی تمرکز لازم را در بازی نداشتند و نتوانستند به درستی سرویس بزنند و دریافت‌های خوبی داشته باشند. بلغارستان تیمی نبود که بتواند ما را شکست دهد. در کل اگر در بازی شب گذشته بلغارستان را شکست می‌دادیم شانس صعودمان از این گروه بیشتر می‌شد.


وی افزود: تیم‌های کانادا و آمریکا که دیگر همگروه‌ ما هستند بسیار قوی‌تر از بلغارستان هستند و بازی مقابل این دو تیم بسیار سخت خواهد بود. البته در گذشته والیبال ایران مقابل آمریکا و کانادا به پیروزی رسیده است و امکان پیروزی مجدد مقابل این تیم‌ها وجود دارد اما با باخت مقابل بلغارستان شانس برای صعود از گروهمان کمرنگ شده است.

کارشناس والیبال کشورمان تصریح کرد: در ست سوم نسبت به ست اول و دوم بسیار بهتر بازی کردیم اما بازیکنان بسیار راحت امتیاز از دست دادند و نتوانستند بازی خوب خود را به نمایش بگذارند. گروه ما نسبت به ۴ گروه دیگر بسیار راحت‌تر و آسان‌تر بود اما نتوانستیم از آن استفاده کنیم. اگر بازیکنان ما از لحاظ روحی و روانی آماده بودند می‌توانستیم بلغارستان را شکست دهیم.

محمودی در خصوص عملکرد کولاکوویچ گفت: این مربی می‌توانست در ست‌های اول و دوم کارهای مثبت‌تری انجام دهد، اقدام به تعویض کند و با تغییر ترکیب بتواند امتیازهای بیشتری کسب کند که متاسفانه اقدامی نکرد. باید تاکید کنم که مجموعه والیبال ایران در بازی با بلغارستان خوب عمل نکرد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: آرزو می‌کنم بچه‌های تیم ملی بازی با بلغارستان را فراموش کنند و برای صعود به مرحل بعد با تمام قدرت بجنگند. ما در گذشته تیم‌های بزرگی مثل آمریکا، روسیه و برزیل را شکست دادیم و می‌توانیم در این دو بازی پیش رو موفق عمل کنیم حتی اگر امکان صعود فراهم نشد باید برای اعتبار والیبال ایران تا آخرین لحظه جنگید.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شهرام IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    0 0
    به نظرمن عامل باخت اصلی تیم ملی مربی است وقتی تیم عقب می افتدهیچ اقدامی جهت تغییر آهنگ تیم انجام نمیدهد وسلام بنده بعنوان یه پیشکسوت والیبال میگم که بودونبودکولاکوویچ کنارتیم هنگام بازی هیچ فرقی نداره
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    0 0
    تیم والیبال در جا زده و بازیکنان ما از روی شکم سیری بازی میکنند . نه میجنگند و نه انگیزه ای برای جنگیدن دارند. در تمام طول بازی نه دریافت درست و حسابی انجام میدن نه سرویسی در حد مسابقات جهانی میزنند. مشکل مثل خیلی از جاهای دیگه باند بازی و حضور دائمی این بازیکنان در تیم ملیه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس