اهواز

رژه نیروهای مسلح در اهواز که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حال برگزاری بود با حمله تروریست ها، نیمه تمام ماند. در این حادثه تروریستی 25 تن شهید و نزدیک 70 نفر مجروح شدند.

به گزارش مشرق، صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز، شماری از عناصر مسلح ناشناس به سمت محل رژه حمله کرده و حاضران را به گلوله بستند که بر اساس اطلاعات اولیه، در این حادثه چندنفر مجروح شده اند. البته تروریست‌ها موفق نشدند وارد مراسم رژه شوند و صرفا از فاصله دور بسوی مراسم و یگان‌های رژه رونده شلیک کرده‌اند.

تیم تروریستی شامل چند نفر بوده و در ساختمان و پارک پشتی محل برگزاری رژه مستقر بوده‌اند و از انجا موفق به تیراندازی بسوی مراسم رژه شده‌اند.

اخبار اولیه حاکی از این است که تروریست‌ها جایگاه محل سخنرانی و یگان‌های رژه رونده سپاه را هدف قرار داده‌اند و آمار اولیه از زخمی شدن تعدادی از نیروهای رژه رونده سپاه در این مراسم حکایت دارد.

تیم تروریستی پس از تیراندازی به سوی مراسم رژه از محل گریخته‌اند و در حال حاضر نیروهای امنیتی در تعقیب آنها هستند.

شخصیت های حاضر در رژه سالم هستند

بنا بر اعلام ایسنا، نماینده ولی ففیه در خوزستان، آیت‌الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، غلام رضا شریعتی، استاندار خوزستان و جمال عالمی نیسی، فرماندار اهواز از جمله مسوولان حاضر در این مراسم بودند که اکنون در سلامت کامل هستند.

سخنگوی سپاه: تروریست ها وابسته به جریان الاهوازیه هستند

سخنگوی سپاه پاسداران به خبرنگار ایسنا گفت: افرادی که در جریان رژه نیروهای مسلح اقدام به تیراندازی به مردم و نیروهای مسلح کردند وابسته به جریان الاهوازیه هستند.

وی با اشاره به اینکه این جریان از عربستان سعودی تغذیه می‌کند، اظهار کرد: اقدام آنها برای تحت الشعاع قرار دادن عظمت رژه نیروهای مسلح است.

وی همچنین گفت: در این مراسم از مردم هم دعوت شده بود و این عناصر مسلح هم به سمت مردم تیراندازی کردند و هم به سمت نیروهای مسلح حاضر در رژه.

سردار شریف  گفت: چنین اقداماتی پیش از این هم مسبوق به سابقه است و این جریان به سمت کاروان‌های راهیان نور در سال‌های گذشته تیراندازی کرده است.

آمار اولیه: ۸ شهید

بنا بر اعلام تسنیم، در جریان حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، اخبار اولیه از به شهادت رسیدن مسئول ایثارگران سپاه استان خوزستان حکایت دارد. همچنین در جریان این حمله، جمعا بین ۸ تا ۱۰ نفر به شهادت رسیده‌اند که تا این لحظه، تمام شهدا از نیروهای سپاه پاسداران بوده‌اند.

بنا بر اعلام این خبرگزاری، آمار اولیه همچنین از مجروحیت حدود ۷ نفر در جریان این حمله تروریستی حکایت دارد. اخبار اولیه همچنین از کشته شدن ۲ نفر از تروریست‌ها در جریان درگیری با نیروهای امنیتی حکایت دارد و ۲ نفر دیگر از تروریست‌ها نیز همچنان تحت تعقیب هستند

ایرنا: ۲۰ زخمی و کشته شدن تمامی تروریست ها

به گزارش ایرنا، در این حمله تروریستی دست کم ۲۰ نفر زخمی شده اند که به مراکز درمانی (بیمارستان آپادانا) منتقل شده اند. این گزارش حاکی است هیچ یک از مسوولان حاضر در این مراسم آسیب ندیده اند ولی گزارشها از تلفات جانی از بین مردم حکایت دارد که هنوز تعداد دقیق آن مشخص نیست.

بنا بر اعلام این خبرگزاری،   با واکنش به موقع نیروهای امنیتی، چهار یا پنج نفر از عاملان این حمله تروریستی کشته شده اند.

فارس: ۲ تروریست کشته، ۱ نفر زخمی و ۱ نفر دستگیر شد

یک مقام مطلع در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد: تاکنون ۲ نفر از مهاجمان مسلح کشته شدند، یک نفر زخمی و یک نفر توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد. بنابر مشاهدات عینی خبرنگار این رسانه، دو نفر با اسلحه گرم پس از تیراندازی به سمت مردم قصد تیراندازی به سمت جایگاه را داشتند که توسط نیروهای مسلح مضروب شدند.

سردار شریف: جریان الاهوازیه از سوی عربستان تغذیه می‌شود

سردار رمضان شریف در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به حادثه امروز حمله عناصر تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: هنوز اطلاعات دقیقی از این حادثه در دست نیست ولی با توجه به اینکه معمولا جریان الاهوازیه چند به کاروان راهیان نور و مراسم‌های مشابه حمله کرده‌اند این احتمال را می‌دهیم که این بار هم حادثه از سوی آنها باشد.

وی افزود: جریان الاهوازیه از سوی عربستان تغذیه می‌شود.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه برگزاری مراسم رژه امسال بر عهده ارتش بود، گفت: بهتر است دوستان ارتش در این رابطه اطلاعات دقیق‌تری بدهند.

سردار شریف در پاسخ به این سوال که آیا شهادت محافظ فرمانده سپاه اهواز را  تایید می‌کنید، گفت: خیر، در این حادثه چند سپاهی مجروح شدند که احتمال شهادت آنها وجود دارد ولی شهادت محافظ فرمانده سپاه اهواز قابل تایید نیست.

استاندار خوزستان جزییاتی ازحادثه تروریستی اهواز را تشریح کرد

استاندار خوزستان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا جزییاتی از حادثه تروریستی در آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در اهواز را تشریح کرد .

غلامرضا شریعتی گفت: صبح امروز در حین اجرای رژه نیروهای مسلح در بلوار قدس اهواز افرادی با لباس مبدل سپاه و بسیج از پشت جایگاه مسوولان به سمت مسوولان و مردم حاضر در محل تیراندازی کردند که متاسفانه دراین اقدام خرابکارانه و ضد امنیتی تعدادی از مردم بی گناه از جمله تعدادی زن و کودک بیگناه کشته یا زخمی شدند.

وی گفت : تا کنون شهادت سه نفر قطعی و مشخص شده و بیش از ۲۰ نفر نیز زخمی شده اند که به بیمارستانهای اهواز منتقل شده اند.

شریعتی افزود: به رغم شدت حادثه به سمت جایگاه مسوولان، به دلیل واکنش سریع نیروهای امنیتی، هیچیک از مسوولان حاضر در جایگاه از جمله آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، آسیب ندیدند.

وی گفت: خوشبختانه در حال حاضر اوضاع تحت کنترل نیروهای نظامی امنیتی و انتظامی است و آرامش بر منطقه حاکم شده است و این اقدامات خرابکارانه کور ذره ای در عزم و اراده و روحیه مقاومت مردم تاثیری نخواهد داشت بلکه همه آحاد مردم و مسوولین را در مقابله با توطئه های دشمنان متحد و مصمم تر خواهد کرد.

تیم تروریستی منهدم شد

استاندار خوزستان همچنین از منهدم شدن تیم تروریستی عامل این اقدام خرابکارانه خبر داد و گفت: با هوشیاری نیروهای امنیتی اطلاعاتی نظامی و انتظامی حاضر در محل عوامل این اقدام خرابکارانه دستگیر، زخمی یا کشته شدند .

شریعتی گفت: طبق گزارشهای اولیه عوامل این حادثه چهار نفر بودندکه دو نفر ازآنان کشته شده و دونفر دستگیر شدند که یک نفر از دستگیر شدگان زخمی شد. در حال حاضر بیمارستانهای آپادانا وارتش در اهواز برای مداوای مجروحان حادثه بسیج شده و کار درمان مجروحان را آغاز کرده اند.

حسین زاده معاون سیاسی استاندار خوزستان به ایسنا اعلام کرده در جریان این حمله تروریستی،   ۸ تا ۹ نفر از نیروهای نظامی شهید  و بیش از  ۲۰ نفر مجروح شده‌اند.

وی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران نیز خبر داده که تعدادی از خبرنگاران حاضر در مراسم مجروح شده اند.

اعلام اسامی تعدادی از مجروحان حادثه

حسین زاده معاون سیاسی استانداری اهواز همچنین در گفت و گو با ایلنا درباره جزییات بیشتر این حادثه گفت: در این تیراندازی حمله‌کنندگان به نیروهای مسلح چهار نفر بودند که  ۲ نفر آنها  توسط نیروهای نظامی کشته و ۲ نفر دستگیر شدند.

معاون سیاسی استانداری اهواز گفت: تا کنون ۲۱ نفر از مجروحان حادثه تیراندازی صبح امروز در شهرستان اهواز به  بیمارستان های گلستان و رازی اهواز منتقل شده اند.

وی ادامه داد: ۹ نفر در این اقدام تروریستی به شهادت رسیده‌اند.

اسامی تعدادی از مجروحان به شرح زیر است:

مرتضی کردزنگنه ۳۰ ساله از نیروهای سپاه

حسن خادم هویزه ۲۵ ساله از نیروهای سپاه

صادق شهریاری ۲۵ ساله از نیروهای سپاه

موسی باقری فارسی ۳۳ ساله از نیروهای ارتش

بهمن بیرانوند ۴۶ ساله از شهروندان حاضر در مراسم

فرمانده سپاه خوزستان: تیم تروریستی حمله کننده به رژه اهواز متلاشی شد

فرمانده سپاه خوزستان از متلاشی شدن عوامل تروریستی حمله کننده به رژه نیروهای مسلح اهواز خبر داد.

سردار حسن شاهوار پور در گفت و گو با مهر گفت: عوامل تروریستی که صبح امروز شنبه به رژه نیروهای مسلح اهواز حمله کردند، متلاشی شدند.

وی با بیان اینکه مسئولان حاضر در جایگاه سالم هستند، تصریح کرد: تروریست ها تحت تعقیب قرار گرفته و این گروه تروریستی متلاشی شد.

فرمانده سپاه خوزستان با تاکید بر اینکه اقدامات این گروه های تروریستی در اهواز مسبوق به سابقه است، افزود: عوامل تروریستی در حمله صبح امروز موفق به ورود به جایگاه نشدند.

سردار شاهوار پور با تاکید بر اینکه نیروهای امنیتی حاضر در محل اجازه ورود عوامل تروریستی به جایگاه را ندادند، افزود: اوضاع تحت کنترل و آرام است.

اعلام اسامی ۷ شهید حادثه

به گزارش خبر آنلاین، پیکر شهدا و مجروحین حملات تروریستی صبح امروز به بیمارستان شهید سرلشکر منفرد نیاکی اهواز منتقل شدند.
بر اساس شواهد عینی ۷ شهید به بیمارستان منتقل شده اند که اسامی آنها بدین شرح است: 

۱-علی لویمی 

۲-اسماعیل شفیعی نژاد

۳-میلاد جهانگیر نژاد

۴-رضا شفیعی

۵- سعید کریمی

۶-امیر فرخی 

۷- یونس پور حلو

تجزیه طلب های الاحواز  مسئولیت حمله به مردم اهواز را بر عهده گرفتند

گروه های وابسته به تروریست های الاحواز با نشر پوستری مسئولیت حمله صبح امروز اهواز را بر عهده گرفتند.

تعداد شهدا به ۱۰ نفر رسید/ یک خبرنگار در میان شهدا

علی حسین حسین‌زاده معاون سیاسی استانداری خوزستان در گفت‌وگو با تسنیم،   درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست‌ها ۴ نفر بودند که در پی این حادثه کور و بزدلانه ۱۰ نفر شهید شدند. ۲۱ نفر هم مجروح شدند.

وی افزود: تعداد شهدای ما در حال افزایش هستند و وضعیت برخی مجروحین وخیم گزارش شده و احتمال افزایش شهدا وجود دارد.

معاون سیاسی ادامه داد: در این بین یک نفر هم خبرنگار بوده که شهید شده است.

معاون روابط عمومی ارتش: اوضاع در اهواز آرام است

سید «حسن ابوترابی»، معاون بخش روابط عمومی ارتش در گفت و گو با برنا، در خصوص "جزییات حمله تروریستی به رژه ارتش در اهواز" گفت: مسئولیت برگزاری رژه امسال در تهران و شهرستان ها به عهده ارتش بوده است. این روالی بوده که هر ساله برپا است. یک سال این مراسم برعهده سپاه و یک سال هم برعهده ارتش است.

او ادامه داد: ما تهران هستیم و اطلاعات دقیقی از این اتفاق نداریم. اخبار  موثقی به دست مان نرسیده و نمی دانیم این حمله از چه سویی صورت گرفته است. این اتفاق این در دست بررسی است و به احتمال زیاد طی اطلاعیه تا بعد از ظهر امروز اعلام خواهد شد.  

ابوترابی افزود:  اوضاع در اهواز آرام است.

او در خصوص وضعیت مسئولین در این مراسم گفت: تیراندازی از منطقه دور به جایگاه و محل رژه و دیگر قسمت ها صورت گرفته است اما اینکه چند نفر زخمی و شهید شده اند و یا کسی از مسئولین زخمی شده، اطلاعی ندارم زیرا خودم درگیر رژه ۳۱ شهریور بودم.

ارسال گروه خونی O منفی از تهران و ایلام به اهواز

مدیرعامل سازمان انتقال خون با بیان اینکه از بابت تامین خون مورد نیاز برای رسیدگی به مجروحان حادثه تروریستی اهواز نگرانی نداریم، گفت: در حال حاضر ۲۵۰۰ واحد خون در اهواز موجود است.

دکتر علی‌اکبر پورفتح‌الله که به دستور وزیر بهداشت جهت پیگیری و نظارت بر درمان مصدومان حادثه تروریستی صبح امروز، عازم اهواز است، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تامین خون در اهواز برای درمان مجروحان این حادثه، گفت: از طرفی در حال ارسال گروه خونی O منفی از تهران و ایلام به اهواز هستیم. در عین حال با توجه به اینکه تاسوعا و عاشورای حسینی را پشت سر گذاشته‌ایم، حجم اهدای خون‌مان بالا بوده و نگرانی از بابت تامین خون مورد نیاز برای رسیدگی به مجروحان حادثه تروریستی اهواز نداریم.

۱۱ شهید؛ جدیدترین آمار حمله تروریستی در اهواز

علی‌حسین حسین‌زاده معاون استاندار خوزستان در گفتگو با آنا در تشریح آخرین وضعیت حادثه تروریستی رژه امروز اهواز گفت: «طبق آخرین آمار، ۱۱ نفر در این حادثه شهید شده‌اند و یک خبرنگار نیز بین شهدا وجود دارد.»

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ نفر در این حادثه مجروح شده‌اند و احتمال افزایش شهدا به دلیل وخامت وجود دارد، افزود: «دو نفر از تروریست‌ها کشته و دو نفر زنده دستگیر شدند و در مجموع تیم تروریستی متلاشی شده است.»

به گفته معاون امنیتی، سیاسی استانداری خوزستان، امنیت در شهر اهواز و استان خوزستان کاملاً برقرار است.

سردار شکارچی: ۳ تروریست کشته و یک نفر دستگیر شد

سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در گفت‌وگو با فارس، پیرامون حادثه تروریستی که امروز در جریان رژه نیروهای مسلح در اهواز رخ داد، اظهار داشت: این حمله تروریستی حوالی ساعت ۹ صبح در پارکی واقع در پشت جایگاه رژه در بلوار قدس اهواز رخ داده و اعضای این تیم تروریستی وابسته به تکفیری‌ها، موساد و عربستان سعودی هستند.

شکارچی تعداد تروریست‌ها را ۴ نفر اعلام کرد و گفت: این افراد ابتدا به مردمی که در مراسم رژه حضور داشتند تیراندازی کردند و علاوه بر شهید و مجروح کردن تعدادی از مردم تعدادی از تیرهایشان نیز به سمت نیروهای نظامی حاضر در رژه شلیک شده و تعدادی از آنها نیز شهید و مجروح شدند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اظهار داشت: البته تروریست‌ها می‌خواستند به سمت مسئولان حاضر در جایگاه نیز بروند که با شدت عمل نیروهای امنیتی ناکام ماندند.

وی ادامه داد: ۳ نفر از تروریست‌ها در این درگیری کشته شده و یک نفر دیگرشان نیز در اختیار نیروهای امنیتی بوده و دستگیر شده است.

شکارچی افزود: خبرهای منتشر شده دیگر که بعضاً نادرست‌اند از سوی ما مورد تأیید نیستند.

ظریف: ایران قاطعانه به حملات تروریستی اهواز پاسخ خواهد داد

محمد جواد ظریف در پی حمله تروریستی در اهواز در پیامی توئیتری نوشت: تروریستهای استخدام شده، آموزش دیده و تسلیح شده و تامین شده توسط یک رژیم خارجی به اهواز حمله کرده‌اند. کودکان و خبرنگاران در میان قربانیان هستند. ایران، حامیان تروریسم در منطقه و اربابان آمریکا آنها را برای چنین حملاتی مسئول می‌داند. ایران، در دفاع از ایرانیان، قاطعانه و سریع پاسخ خواهد داد.

سردار فدوی: هدف قرار دادن مردم بی گناه، نشانه ذلت دشمنان است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: حادثه تیراندازی در اهواز نشان دهنده توان و قدرت نیست بلکه نشان از ذلت دشمن و در ادامه اقدامات داعش در عراق و سوریه است.

به گزارش مهر، سردار علی فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در حاشیه نشست شنبه‌های انقلاب در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه تیراندازی در رژه اهواز، اظهار داشت: اگر در هر گوشه‌ای از کشور دو یا سه نفر به مردم تیر بزنند، آیا این هنر است؟ مگر اینگونه اتفاقات هر روز در آمریکا یا شهرهای اروپایی رخ نمی‌دهد؟

وی افزود: این مساله تیراندازی نشان دهنده توان و قدرت نیست بلکه نشان از ذلت دشمن و در ادامه اقدامات داعش در عراق و سوریه است که مردم بی گناه را که نه در موضوعیت دفاعی و نه در موضوعیت نظامی هستند، به شهادت می‌رسانند.

سردار فدوی اظهار داشت: هنر این است که در مقابله‌ای که دو طرف آن مشخص است، قدرت داشته باشیم. ما طراحی بسیار بزرگ و توطئه‌ای به نام داعش را به ذلت کشاندیم که این برای دشمن سخت است.

بیش از ۶۰ زخمی در حمله تروریستی به اهواز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مجروح شدن بیش از ۶۰ نفر در حمله تروریستی صبح امروز به رژه نیروهای مسلح در اهواز خبر داد.

دکتر ایرج نظری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر همه بیمارستان‌های اهواز در آماده‌باش هستند و هیچ کمبودی در زمینه امدادرسانی به مصدومان حمله تروریستی اهواز نداریم.

وی افزود: تاکنون در این حادثه حدود ۱۰ نفر شهید و بیش از ۶۰ نفر مجروح شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به دستور وزیر بهداشت جهت اعزام قائم مقام و معاون وزیر بهداشت، رئیس اورژانس کشور و رئیس سازمان انتقال خون به اهواز در پی این حادثه گفت: این مسئولان برای پیگیری مراحل درمان این مصدومان به اهواز می‌آیند.

معاون سپاه استان خوزستان: تروریست‌ها با لباس پوششی به محل حادثه آمدند

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) با اعلام محکومیت حادثه تروریستی در  محل رژه نیروهای مسلح اهواز گفت: کسانی که حاضرهستنند برای انقلاب خود جانفشانی کنند از اقدامات تروریستی نمی ترسند.

میر عبدالرضا حاجتی در گفت‌وگوی اختصاصی با تسنیم با بیان اینکه حادثه صبح امروز یک حمله کور تروریستی بود، اظهارداشت: این حمله توسط عوامل استکبار صورت گرفت تا جو روانی مردم برهم زده شود و ماموریت آنها نیز همین بود.  

وی با اشاره به اینکه تروریست‌ها با لباس پوششی به محل حادثه آمده بودند، افزود: دستگاه‌های امنیتی با عملکرد سریع خود در همان لحظات ابتدایی تروریست‌ها را به درک واصل کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) با اعلام محکومیت حادثه تروریستی در محل رژه نیروهای مسلح اهواز گفت: کسانی که حاضر هستند برای انقلاب خود جانفشانی کنند از اقدامات تروریستی نمی‌ترسند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون وضعیت منطقه در شرایط عادی قرار دارد و دستگاه های اطلاعاتی درحال بررسی دقیق عوامل و ریشه های این حادثه هستند.

شمار شهدا به ۱۲ نفر افزایش یافت

علی حسین حسین‌زاده معاون سیاسی استانداری خوزستان در گفت‌وگو با تسنیم،   درباره آخرین تعداد شهدای حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح اهواز گفت: با توجه به اینکه تعدادی از مجروحین و شهدا به سایر بیمارستان‌ها منتقل شده اند، احتمال افزایش آمار  وجود دارد و تا الان تعداد شهدا به ۱۲ نفر رسیده است.

 

وی ادامه داد: افراد نظامی، مردم عادی که برای تماشای مراسم آمده بودند و یک نفر از اصحاب رسانه در بین شهدا هستند.

شهادت کودک خردسال در حمله تروریستی اهواز تائید شد

حسین زاده معاون سیاسی و امنیتی استانداری خوزستان به تسنیم گفت که  یک کودک چهار ساله که به همراه مادر خود برای دیدن رژه رفته بوده  در بین شهدا وجود دارد.

وی افزود: مادر این کودک نیز زخمی شده است.

تروریست‌ها سلاح‌هایشان را از قبل در محل رژه مخفی کرده بودند/ افزایش شمار شهدا به ۱۵ تن

 

سردار شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح  با اشاره به حمله تروریستی امروز به رژه نیروهای مسلح در اهواز، گفت: حدود ساعت ۹ صبح امروز ۴ تروریست که سلاح‌های خود را از قبل در محل رژه مخفی کرده بودند، به سمت مردم شلیک کردند و تاکنون بر اثر این حمله تروریستی  ۱۵ نفر به شهادت رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه یکی از شهدا، کودک است، افزود: چون وضع برخی مجروحان خوب نیست، نمی‌توان آمار قطعی از تعداد شهدا داد اما تا این لحظه، آمار نهایی ۱۵ شهید است.

آیت‌الله جزایری: هدف تروریست‌ها اول "مردم" بودند/ "عربستان و اسرائیل" حامیان حادثه تروریستی اهواز/ در محاصره واقع شدیم

 

آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری با اشاره به دلیل حادثه تروریستی امروز در رژه نیروهای مسلح اهواز، اظهار داشت: تاکنون اطلاعات دقیقی مبنی براینکه مرتکبین این جنایت هولناک چه کسی بوده است به دست نیامده اما یک گروهک تروریستی مزدور مسئولیت آن را پذیرفته است.

وی ادامه داد: هرکسی بوده جریانی است که باتوجه به وسعت ابعاد آن داخلی نیست و ریشه خارجی دارد و با حمایت عربستان سعودی، صهیونیست و آمریکا این اتفاق صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: جریانی است که از قبل بررسی کرده و اطلاعات دقیقی داشته و باتوجه به حجم آتش و کار صورت گرفته خود را برای این حادثه کاملا آماده کرده بودند.

موسوی جزایری افزود: این کار صورت گرفته از یک گروه ترویستی کوچک و بی‌ریشه قابل عمل نبود؛ احتیاج است که بررسی‌های بسیاری صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: بنده در جنگ حضور داشتم و کاملا آماده بودم و امروز نیز که این اتفاق افتاد، صحنه جنگ تداعی شد چراکه در محاصره واقع شدیم.

وی افزود: هدف اصلی مهاجمان، مردم بیگناه و سپس جایگاه مقامات و مسئولان بود نیروهای متمرکز در مقابل جایگاه است که آمار بسیار نیز بود شاید به هزار نفر یا بیشتر هم برسد و در مقابل جایگاه پر بود و اتوبان وسیعی بود.

سردار فدوی: حادثه تروریستی اهواز در ادامه اقدامات داعش در عراق و سوریه است/ تیراندازی به مردم هنر و قدرت نیست

سردار علی فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست شنبه های انقلاب در پاسخ به سوال فارس درباره حادثه تیراندازی در رژه اهواز اظهار داشت: اگر در هر گوشه ای از کشور دو یا سه تروریست به مردم تیر بزنند، آیا این هنر است؟ مگر اینگونه اتفاقات هر روز در آمریکا یا شهرهای اروپا رخ نمی دهد؟

وی افزود: این حرکت تروریستی نشان دهنده توان و قدرت نیست بلکه نشان از ذلت و در ادامه اقدامات داعش در عراق و سوریه است که مردم بی گناه که نه در موقعیت دفاعی و نه در موقعیت نظامی هستند را به شهادت می رساند.  

فدوی اظهار داشت: هنر این است که در مقابله‌ای که دو طرف آن مشخص است، قدرت داشته باشیم. ما طراحی بسیار بزرگ و توطئه ای به نام داعش را به ذلت کشاندیم که این برای دشمن سخت است.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها اگر طبق قوانین بین المللی عمل کنند، ما کارشان نداریم، گفت: چه آمریکایی ها چه انگلیسی ها و چه هر کشور دیگر، علاوه بر قوانین بین المللی، اگر طبق روالی که ما مشخص میکنیم، عمل کنند، اتفاقی رخ نخواهد داد، در غیر این صورت، حتما با آن ها برخورد می کنیم.  

فدوی ضمن اشاره به محکومیت حمله اخیر موشکی سپاه از سوی اروپا گفت: اروپایی‌ها در دعوای استکبار جهانی با انقلاب اسلامی، همواره دنباله رو استکبار بوده اند و هیچگاه به عنوان نظر مستقل، معنا و مفهومی نداشته اند؛ اصلا به اروپایی ها ارتباطی ندارد که ما چه کرده ایم.

شمار شهدای حادثه تروریستی اهواز به ۲۰ تن رسید

 

علی حسین حسین‌زاده معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین تعداد شهدای حادثه تروریستی صبح امروز(۳۱ شهریور) در رژه نیروهای مسلح اهواز گفت: طبق آخرین آمار، تعداد شهدا به ۲۰ تن رسیده است.

اعلام هویت شهدای عملیات تروریستی اهواز

علی حسین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به حادثه صبح امروز اسامی زیر را به عنوان آمار شهدای این حادثه اعلام کرد:

۱- امید فرخی زنگنه
۲- علی لویمی
۳- اسماعیل شفیع نژاد
۴- میلاد جهانگیر نژاد
۵- سعید کریمی
۶- یونس پور حلو
۷- رضا شعیبی
۸- امید حسینی
۹- علی کمایی
۱۰- اقدامی
۱۱- حسین ولایتی فر
۱۲- سعید زارع
۱۳- حسین فاروق
۱۴- خلیل هاشمی فرد
۱۵- علی سلمان وند
۱۶- امید نریمسایی
۱۷- محمد عذاری
۱۸- نبی دریس
۱۹- ابراهیم بنداوی
۲۰- محمد افشنگی
۲۱- مهران زرافشان
۲۲- سینا آغاجری
۲۳- حسین منجزی
۲۴- محمد عوذاری
۲۵- مجهول الهویه

افزایش تعداد شهدای حادثه اهواز به 25 نفر/ 70 تن مجروح شدند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با بیان اینکه تعداد شهدا 25 نفر و مجروحان این حادثه بین 65 تا 70 نفر است، گفت: تنها اطلاعاتی که از افراد حادثه دیده داریم در حد نام و نام خانوادگی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 271
  • در انتظار بررسی: 2449
  • غیر قابل انتشار: 93
  • صادق پیشداد - یزد IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    وَ مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهاجِراً إِلَى اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّه. و هر کس از خانه خود خارج شود در حالی که بسوی خدا و رسولش هجرت می‌کند و در این هنگام مرگش فرا برسد بی شک اجر و پاداش او با خداوند می‌باشد. آری، خوشا به حال کسانی که در میهمانی خدا، مثل این عزیزان ما ، مصداق این آیه کریمه شدند و لعنت و نفرین خدا بر جماعت متوحش و پست و کثیف که منطق ایشان، منطق کشتار و تهدید است. خداوند به خانواده های این عزیزان، اجر و صبر عنایت فرماید .
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      تمام اشخاص وابسته به تروریستها راباید نابود کرد
    • حران IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      7-8 سال پیش هم تو مهاباد وسط رژه بمب ترکوندن چی شد؟؟ جمهوری اسلامی قدرتمندتر از دیروز تا ظهور ان شاء الله خدا به خانواده شهدا صبر بده که این خون‌ها قطعا در راه ظهور منجی عالم بشریت ریخته میشه
    • مهدي IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      به آقاي علي مطهري بابت کشته شدن 2 تروريست تسليت عرض مينمايم
    • حمید IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      شهادت مبارک شان باشه. وقتشه که 7موشک هم به فرق سر صدامی این تفاله های بعثی وارد بشه تا بفهمن ناامنی یعنی چی
    • محسن IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      سلام اين كشور / كشور امام زمان هست ما هستيم تا اسراييل و ال سعود را نابود كنيم و پرچم را با دست امام خامنه اي به دست صاحبش بدهيم ان شاالله
    • شادی IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      53 10
      فقط نیروهای مسلح و مردم می میرن بقیه هم میگن در راه خدا و شهدا خون ریخته میشه ولی چرا همش بی گناها
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      مرگ بر وهابی
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      142 8
      ایران مقر فرماندهی الاخوازیه را با موشک میزند خواهیم دید
    • شهروز IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      91 15
      تاج زاده و دیگر اصلاح طلبان خفه خون گرفته اند؟؟؟...
    • علیرضا GB ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      نمی دانیم کدام حرامزادگانی نمرات منفی به اینگونه نظراتی می دهند که از فرزندان شهید و مجروح کشورمان اعلان حمایت می کنند ؟
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      34 2
      مشرق لایک مثبت عمل نمی کند
    • امین IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      54 26
      نه برادر علیرضا این جماعتی که نمرات منفی به این نظرات، چون برادر یزدی می دهند حرام زاده نیستند اینها در حقیقت تخم پدر سگ اند .
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      41 2
      ضمن تسلیت به خانواده های شهدا چطور با اینکه این گروهک از قبل تهدید کرده بود جهت مقابله اقدام موثر انجام نشده بود اینکه یک گروهک مسخره براحتی رژه ی نیروهایی مسلح رو هدف قرار میده نشون دهنده ضعف امنیتی هست چرا با اینکه اعضای این گروهک براحتی در کشورهای اسائه یا اروپایی جولان میدن اقدامی برای دستگیری یا به درک واصل کردنشان نشده?
    • پری مجرد ۴۶ ساله IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      66 3
      ایرانم تسلیت
    • پری مجرد ۴۶ ساله IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      49 1
      شوکه شدم خدا رحمتشون کنه تسلیت میگم
    • iranisarboland IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      36 11
      کاملا مشخصه که هکرهای تروریست با برنامه ها و ربات های برنامه نویسی شده اینجوری رای های تقلبی با ip های تقلبی میدن
    • پری مجرد ۴۶ ساله IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      61 35
      وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد
    • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      53 20
      چرا امثال حیدر عبادی یا مقتدی صدر که خود را شیعه دو آتشه می داند به عربستان می روند؟همانهایی که داعش و القاعده را درست کرده بودند.
    • سید امیر IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      32 21
      نم مجبورم شدم تعداد مثبت ها رو بالا بدم تا حروم زاده های منافق با تیم کیبورد به دستشون حداقل تا چند ساعتی که این خبر بالاست برای کاربران مشرق مزاحمتی نداشته باشند. هر کامنتی که بصورت غیر عادی منفی یا مثبت بخوره داخل خبر و مخصوصا این خبر وا واکنش محکم ما مواجه میشه پس اون دسته از حروم زاده های داخلی و خارجی که سعی در ناراحت کردن بیشتر کاربران رو داشته باشند بفهمند که که اجازه این کارو حداقل داخل این خبر نمیدم.
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      29 21
      غرب پرستان می گویند باید برد موشکها کم کرد.
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      25 25
      منتظر بیرون آمدن آتش انتقام از دست برادران یمن هستیم و ان شا الله همین روزها مراکز مهمی از عربستان حامی اصلی این ترورها توسط برادران یمنی مورد هدف پهپاد و موشک قرار میگیره.
    • به IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      26 17
      شاه هم خود را شیعه دو آتشه و نظر کرده امام زمان می دانست! العبادی از اول هم آدم انگلیس و آمریکا بود. شیعه مومن همان مالکی بود
    • RO ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      18 2
      استاندار رییس شورای تامین استان و نماینده عالی دولت در استان است یعنی رییس جمهور استان اداره اطلاعات باید پاسخگو باشد
    • شربتی زاده IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      4 4
      با تشکر از سید امیر . درسته نباد بهشون اجازه داد تا با رای منفی به نظرات انقلابی مثل این نظر بالا بعضی فکر کنند اینها رای مردم ایران هست و باعث شبهه بشن.
    • شربتی زاده IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      3 6
      با تشکر از سید امیر . درسته نباد بهشون اجازه داد تا با رای منفی به نظرات انقلابی مثل این نظر بالا بعضی فکر کنند اینها رای مردم ایران هست و باعث شبهه بشن.
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    چرا در یک مراسم به این اهمیت امکان این شرارت را یافته اند؟! می بایست تمهیدات امنیتی قوی تر بود. با قاطعیت با اشرار تروریست برخورد کنید تا درس عبرت بزرگی به دیگر بدخواهان باشد
    • RO ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      از زمانیکه دولت استاندار قبلی را بدلیل لجبازی عوض کرد و استاندار ضعیف جایگزین او کرد خوزستان دچار مشکلات عدیده ای شده است
    • به RO ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      دولت کار اشتباه و عامدانه زیاد کرده است اما این حوادث فراتر از نتیجه یک تغییر استاندار است چون مسوولیت وزارت اطلاعات با استانداری نیست.
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      لابی عربستان در خوزستان بسیار قدرتمند هست در بعضی کوچه های اهواز روی اسم عربستان قسم می خورن چون ماهی چند هزار دلار به حسابشون واریز میشه
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      وزارت اطلاعات مگه خداست؟؟ عربستان چند صد میلیون دلار بودجه گذاشته برای خراب کاری در ایران بخصوص خوزستان مثل یمن...این دولت هم که دولت خنده و بتن کاری هست
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      33 19
      10:29 عجب پس مسئولیت امنیت با استاندارهاست!!!!!!!!
    • امیر DE ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      46 4
      این کار توسط عناصری هستند که مهر شهروندی دارند اما مزدور..... .خیانت به وطن......خیش است که میدرد خویش را.
    • امین ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      12 6
      خطاب به 11:31، جنابعالی تا حالا اسم معاونت امنیتی سیاسی استانداری به گوش مبارکتون خورده؟!!!!!! چرا وقتی اطلاع نداری بی خود اظهار نظر می کنی؟!!!!!!!
  • US ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    آخه مشرق احمق،
    • قریشی IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      احمق اونیه که مخالف عقاید مشرقه ولی میاد اخبارش رو میخونه، احمق هفت جد و آباد اونیه که حاضره بره زیر پرچم امریکا نون بخور نمیر بهش بدن بره پوشک پیرمردهای امریکائی رو عوض کنه، احمق اونیه که حاضره بمیره برای صهیونیستهای کثیف
    • DE ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      احمق خودتی و جد و آبادت
    • AE ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      80 24
      تو چه قدر بدبختی
    • BE ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      55 17
      خاک بر سرت
    • BE ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      63 20
      تو توی لجنت دست و پا بزن یانکی مانکی دانکی
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      61 18
      یانکی کثیف
    • یه آدم IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      44 25
      احمق تویی که زیر پرچم آمریکا کامنت میذاری
    • FR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      36 17
      مرگ بر سوسول كه گروخته رفته امريكا ، البته trace تو را نيز گرفتم و ديدم كه : انجا هيچ گ..... هم نشدى ! پس مرگ بر امريكا و مزدورانش !
    • پری مجرد ۴۶ ساله IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      10 11
      احمق خودتی منافق
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    مشخص است که کار تکفیریها و الاحوازی ها است. همانطور که آتش زدن هور هم کار آنها بود. اما از همان روزی که سفارت انگلیس خبیث بازگشایی شد ما هر روز دچار خوادثی مانند آتش سورزیهای نفتی و یا عملیات تروریستی هستیم.
    • RO ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      مقصر هیچ کشور خارجی نیست مقصر یک مشت وطن فروش هستند که خود را ایرانی نمیدانند و مسولین نظام ما مماشات میکنند .
    • به RO ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      74 18
      خودت را گول نزن. جاسوسها و نفوذیها همه عامل کشورهای خارجی هستند. انگلیس و آمریکا و اسراییل و سعودی و امارات.
    • خوزستانی IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      81 29
      مقصر هیچ کشور خارجی نیست!!! نشستی تو تهران از هیچی خبرنداری میگی لنگش کن مرد حسابی وقتی یه بچه 9 ساله بیکار در خوزستان با پول سعودی پشت خودروی طرح اروندی 900 میلیونی می شینه که باباش با پول چندتا شیخ آن طرف آبی خریده فکر کردی میشه با این حرف ها مشکل خوزستان رو حل کرد؟؟ میدونی چند نفر از دوستان خود من الان سنی و تکفیری و حتی جدیدا لائیک و غیر مذهبی شدن و رفتن تابعیت عربستانی رو گرفتن می دونی چند نفر روزانه با پول سعودی دارن RPG7 در اهواز می خرن!؟
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      32 44
      کار داعشه منتها چون اینا گفتن داعش تموم شده الان دیگه روشون نمیشه بگن کار داعش بوده انداختن گردن دیگران
    • پرویز ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      45 3
      سفارت انگلیس رو خوب گفتی. کاملا موافقم. خاک بر سر غرب گرا
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      44 6
      چرا چرت و پرت میگی. معلومه خوزستانی نیستی. درسته که وهابیت زیاد شده ولی اولا از قیمت پرتی که برای ماشین میگی و اینکه میگی آر پی جی میخرن دروغت در میاد. معلومه که یا خوزستانی نیستی یا اینکه وهابی هستی
    • به IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      26 10
      چرند نگو. اولا داعش و اینها همه جیره خور سعودی هستند. ثانیا الاحوازیه مسوولیت این حرکت تروریستی را پذیرفت
    • میلاد IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      13 1
      داعش باید محو شود
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    لعنت خدا بر مزدوران سعودی
    • RO ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      56 19
      باید خودشون و خانواده هاشون را نابود کرد
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    80 10
    یعنی اگر نیروهای امنیتی همونجا دستگیرشون نکنند دیگه هیچی.
  • محمد IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    رحم نکنید به این تروریستای حروم زاده گیریشون بیارید انشاالله یه سگ کشی درست حسابی در راهه
  • سیامک US ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    دیگه وقتشه خودمون مستقیم با موشک عربستان رو بزنیم
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      22 54
      آفرین همونطورکه ...ها را موشک باران کردید!!
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      51 7
      احساساتی نشید آقا. ضربات کوبنده تری از موشک هم میتونه باشه. کمی عاقلانه برخورد کنید لطفا
    • ایرانی IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      21 2
      احمقانه فکر نکنید . این همون خواست امریکاس
  • US ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    79 22
    مسئولیت این حمله به سربازان ارتش ایران بر گردن طرفداران من و تو، ایران وایر، ایران اینترنشنال و شبکه های معاند قارچی دیگه هست که پولشون رو مستقیماً از عربستان سعودی و اسرائیل برای ایجاد جنگ داخلی در ایران می گیرند. ضمناً به ارتش ایران حمله کردند، نه سپاه! این نشون می ده این افراد با اقتدار و قدرت نظامی ایران مشکل دارند و سپاه فقط بهانه هست چون از سپاه بدجور سیلی خوردند. وگرنه این بار که این حرام لقمه ها به "ارتش" اون هم در سالگرد جنگ ایران و عراق حمله کردند! یک عمر خواستند بین ارتش و سپاه تفرقه بیاندازند، شکست خوردند. حالا دارن کینه اشون رو خالی می کنند.
    • یعقوب IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      49 6
      تا الان 8 نفر از شهدا از سپاهی های عزیزند
    • GB ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      25 1
      چکمه پوش چکمه پوش همه شون عزیز هستند
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    20 37
    ای خدا آخه چرا ؟؟ در مراسم رژه چند سال پیش در مهاباد ، نیروهای ضدانقلاب یک بمب ترکاندند که اتفاقا مردم عادی رو که واسه تماشا اومده بودند کشت ، الان هم که دوباره بلا بر سر کادری ها و سربازهای بدبخت نازل شده. البته صد هزار مرتبه شکر که مسئولان صحیح و سالم هستند.
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      33 2
      لابی سعودی دنبال زدن خود مردم هست
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      9 21
      مسولان رو خدا همیشه حفظ میکه
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    پس وزارت اطلاعات چکار می کرده؟
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      در حال اسکورت مفسدان اقتصادی بوده اند
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      18 13
      حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح مسئول امنیت رژه هستش یا وزارت اطلاعات ؟
  • DE ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    60 6
    " فعالین مدنی و فعالین فرهنگی " اسمی است که رسانه های ضد ایرانی روی این تروریستهای تجزیه طلب گذاشته اند . کسیکه به تحریک بیگانه و با پول بیگانه اسلحه دست یگیره و به مردم و نیروی انتظامی کشور تیراندازی کنه که اسمش نمیشه فعال مدنی .
  • سید یاسر حکیمی IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    73 14
    همیشه بعد از انقلاب این طور بوده که با قدرت گرفتن هر بنی صدری، رجوی هایی هم جرات ترقه بازی پیدا می کنند. این مشکل باید از ریشه درمان شود.
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      11 1
      احسنت
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    66 4
    درست است که این اولین شرارت جریان الاحوازیه نیست اما یادتان باشد قبلا هرگز جرات حمله مستقیم به نیروهای نظامی آنهم در یک مراسم رسمی را نداشته اند که همین امر نشان می دهد توان اطلاعاتی کشور باید تقویت شود.
    • مازیار IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      29 5
      دقیقا....دربخش هایی از مناطق عرب نشین خوزستان خانواده های وفادار به عربستان نجس دیده میشه که هرشب بااسلحه وتيراندازی جولان میدن..چرا باهاشون برخورد قاطع نمیشه؟؟تو خاک ایران زندگی میکنند و برای منافع رژیم نجس عربستان کار میکنند؟؟آخه چرا در زمینه امنیت خوزستان سست برخورد میکنند مسوولان..
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    53 7
    وزارت اطلاعات ؟
    • IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      5 1
      اطلاعات سپاه؟
  • پوریا AE ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    55 9
    خدا لعنت کنه هرچی ،سعودی و آمریکا ی یو
  • محمد IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    61 5
    ریشه این گروهک باید خشکیده بشه
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    56 3
    8تاشهیدکمه چه راحت میگی 8شهیددادیم !!!باخانواده هاشون میشن 80نفر!!
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      59 16
      ۸۰ میلیون نفر...
  • پری IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    48 10
    خداراشکرمسئولین سالمن فقط یک پاراگراف برای سالم بودن مسئولین نوشتن یهو شهید وطن نشدید هااااااااااا
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    33 6
    کشته شدن همه تروریستها خبر بسیار بدی است. اگر آنها را زنده می گرفتند می شد آنها را تخلیه اطلاعاتی کرد و همدستانشان را شناخت.
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      9 3
      اگر تروریستها زنده میماندند خرج زیادی روی دستمان میماند که خودباخته های زیادی ثابت کنند که بیگناهند و ازاد شوند...همان بهتر ک به درک واصل شدند
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      35 1
      اگر کشته نمی شدند و می خواستیم بعد محاکمه و دریافت اطلاعات اونها رو اعدام کنیم همین سلبریتی های بی سواد می شدن مدافع اونها. همون بهتر که به درک واصل شن و حتما نیروهای اطلاعاتی عقبه اونها رو شناسایی و سپاه غیور با موشک و ... داغونشون میکنن.
  • مسعود IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    32 3
    وقتي دشمناني تا اين حد نامرد و پست فطرت و زبون داريم كه مثل كفتار مرده خوري مي كنند, چرا مسئولين حفاظت و امنيت , از چتر حفاظتي چند لايه در مناطقي كه احتمال بروز چنين حركتهاي سبعانه اي از طرف دشمنان اين آب و خاك مي رود, استفاده نمي كنند؟؟ اگر اين مراسم تحت اشراف لايه هاي مختلف حفاظتي و امنيتي بود , مطمئنا" تروريستهاي مزدور موفق نمي شدند به اين راحتي دست به جنايت زده و از محل هم فرار كنند.
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      16 7
      حرف مفت زدن آسونه توی خوزستان با لابی سنگین سعودی خیلی سخته تامین امنیت
  • جاوید IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    28 6
    باید امنیت بیشتر فراهم بود. تو این مراسم ها که مردم عادی را نباید دعوت کنند. چرا باید پشت سن و پارک دید داشته باشه این مراسم ها تو پادگان ها انجام بشه بهتره. خدا لعنتشون کنه ولی با این ترقه بازی ها نمیتونن امنیت را بهم بزنن. و راه شهادت باز است...
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    12 14
    ما که متحیر موندیم چه چیزی رو باور کنیم چه چیز رو باور نکنیم
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    20 2
    اون ملعونی که زخمی شده یعنی دستگیر نشده؟
  • حسین AE ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    40 6
    بدبختی اینجاست که همه اسلحه ها تو رژه خالیه ....
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    42 9
    ضعف های امنیتی آقایون تدبیر و امید صد رحمت به دولت قبلی.
    • بیسیمچی IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      46 3
      دوره محمود ریگی رو هوا گرفتن. حالا تو کشور از حمله به مجلس شوار اسلامی و مرقد امام راحل داشتیم و الان هم که نور الا نور شد.
  • محمد IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    43 3
    فراونی سلاح درخوزستان وپاک سازی نکردن خوزستان ازگروهای خائن به راحتی تعدادی ازعزیزانمان به شهادت رسید
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      48 10
      شما اگر راست میگی بیا بر وخلع سلاحشون کن مرد حسابی پرچم عربستان بالای خونش نصب کرده رسما شهروند عربستان هست مگه میشه با این قانون حقوق شهروندی بهش چپ نگاه کرد!
    • AE ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      29 3
      شاید هزاران سلاح انبار شده در منازل این جریانها باشد چون حامی آنها دلار های عربستان است بایستی شدیدا کنترل شود
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      19 5
      وهابی حیوون چرا غلط زیادی میخوری؟ کی بالای خونش پرچم عربستان میزنه اشغال؟ چقدر وهابی اینجا زیاده
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      26 4
      مرگ بر رژیم سفاک و جنایتکار عربستان سعودی
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      15 6
      غلط کرده تو کشور من پرچم کشور دیگه ای رو بدون دلیل دیپلماتیک نصب کرده، چه ربطی به حقوق شهروندی داره!
    • RO ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      3 0
      باید به شدت برخورد کرد
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    25 77
    مشرق اون تروریستها حتما از اقلیم کردستان هستند. وقتی سپاه چند تا موشک به اقلیم کردستان شلیک میکنه اونوقت هم انتظار چنین حوادثی و شهید شدن۸ تا ۱۰ نفر از نیروهای سپاه را باید داشته باشید
    • مهندس IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      47 3
      اون دوستان شما در کردستان چند روز قبلش 8 نفر از نیروهای مرزی رو به رگبار بسته بودن و مدتهاست مردم عادی رو که از تجزیه کردستان حمایت نکنن ترور می کنن اینها هم از دیگر دوستان شما هستن که طرفدار عربستان هستن و اکثر پول و امکاناتشون رو عربستان میده و مثل یمن در خوزستان اهداف مشخصی رو دنبال می کنن
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      43 10
      الاحوازی و دموکرات هر دو حقوق بگیر سعودی هستند. اما این کار کار الاحوازی ها بود.
  • طاهر IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    44 6
    شخصیت های حاضر در رژه سالم هستند - این تیتر خیلی بد بود
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      2 0
      چون دشمنان ما ضربات اصلی را از همین مردم غیر مسئول می خورند که علیرغم تمام سختیها پای انقلاب و آرمانهای خود ایستاده اند
  • BE ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    56 5
    لعنت بر یزید حرام زاده
  • GB ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    49 4
    اول باید به حامیانشان گفت که ایران جواب به اونها را در نطر دارد و برای خود محفوط میدارد .بعد یک گوشبری( گوش مالی فایده نداره ) درست و حسابی ترتیب بدین تا بفهمند با کی طرفند .دیگه نشستن برا تلافی هم فایده نداره .هر گروهی که فقط یکبار حمله کرد باید از ریشه کشیدشون .
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      15 0
      هیچ
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      8 2
      تو از لندن هوامونو داشته باش
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      20 2
      حیف که در خوزستان نیستی که بدونی حتی یک صدم خرابکاری ها هم رسانه ای نمیشه آقایون رسما از عربستان و حامیان مسلح اون می ترسن
    • حامد IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      27 1
      سلام. داداش عزیزی که میگی تو از لندن هوامونو داشته باش. یه بار برای همیشه مطلبو بگیرید خواهشا. این پرچم هایی که روی نظرات میبینی معنیش این نیست که طرف از لندن داره پست میزاره. معنی اینه که با فیل شکن آی پیشو عوض کرده با آی پی خارجی اومده. مشرق چاپ کن لطفا
  • یک خوزستانی IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    57 1
    بعضی دوستان اصلاح طلب با وجودی که می دونن این کار دوستان سعودی و لابی اونها در داخل خوزستان هست برای انحراف موضوع دنبال تطهیر دوستان سعودی و عرب خودشون هستن بنده در خوزستان هستم و باید بدونید حتی یک دهم خراب کاری های چند ماه اخیر تجزیه طلبان مورد حمایت عربستان رسانه ای نشده تقریبا تمامی آتش سوزی ها و شکستن خطوط انتقال آب انفجار پالایشگاه ها و آتش زدن شناورها در خرمشهر آبادان عمدی بوده و کار همین ها
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      21 3
      شما درست می گویید اما نشکل اصلی از مردمی است که به این افراد پناه می دهند یا سکوت می کنند. البته حق دارند . می دانند اگر هم گزارشی بدهند تاوانش را خودشان و خانواده شان می دهد و قوه قضاییه دو روز بعد همه تروریستها را آزاد می کند!
  • محمد IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    18 0
    خدا لعنت کند کسانی را که چشم دیدن امنیت در این کشور را ندارند. تقاضا دارم از سوی سپاه و سایر قوای مسلح پاسخ قاطع به عاملان و جریانهای حامی این افراد داده شود تا درس عبرتی برای همه گردد. همانند پاسخی که به حزب تروریست کوموله داده شد.
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    19 7
    لابی عربستان در خوزستان بسیار قدرتمند هست در بعضی کوچه های اهواز وقتی راه میری لهجه غیر بومی عربستانی رو راحت متوجه میشی روی اسم عربستان قسم می خورن چون ماهی چند هزار دلار به حسابشون واریز میشه
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      29 5
      غلط کردی. درسته وهابیت نجش متاسفانه زیاد شده ولی اینکه میگی توی کوچه و خیابون لهجشون مشهوده دیگه دروغ محضه. شما و ارباباتون بلدین کار رسانه ای کنین. راست رو با دروغ مخلوط میکنین تا اختلاف بندازین
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    11 0
    واقعا تاسف بار است برای نیرو های امنیتی...
  • احمد IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    21 0
    سلام مایه تاسفه که با اینکه می دانیم گرگ ها در کمینند ما اینقدر مسائل امنیتی را ساده می گیریم قطعا خون این شهدا به گردن مسئولان امنیتی است
    • IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      7 0
      یارو را با ساعت فیلمبرداری تو جلسه ای با بالاترین درجه امنیتی می گیرن یارو میشه وطن پرست (احتمالا فیلم را برای یادگاری میگرفته).....شما چه توقعاتی دارید .....
  • کمیل IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    19 6
    این دولت روحانی از زمانی که آمده با روی خوش نشان دادن به سعودی ها به شدت عربستان رو گستاخ کرده صد برابر خوزستان عربستان یمن رو با خاک یکسان کرده ولی.......
  • هرمز IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    32 0
    آمار اشتباه است تا حالا 26 شهید داشتیم
  • رضا TR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    40 5
    سلام لطفا تیتر بزنید از مردم کسی شهید نشد نه مسولین بی درد و غیره امام فرمودند مسولین نوکر ما هستند کاش زن و بچه شهید نشوند چند تا از این مسولین شربت شهادت بنوشند بد نیست
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      11 17
      شما هم ظاهرا همین را می خواستید که مسوولینی که مورد تنفر الاحوازیه هستند شهید شوند و شما به آرزویتان برسید.
    • رضا TR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      25 2
      نه خیر ما دلمان نمی خواهید تو ایران عزیز کسی شهید بشود ولی تیتر اول که نوشته بود خدا را شکر مسولین در سلامتند منم گفتم کاش به جای زن و بچه و آن کودک ۴ ساله یکی دوتا از مسولین دولتی نه ارتشی یا سپاهی عزیز شهید می شدند تا کم از دم اروپا و آمریکا بچسبند
  • ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    25 1
    سربازان وطن در قلب وطن جای دارند؛ کور شود هر آن که نتواند دید
  • حامد IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    34 2
    وزارت اطلاعات کجاست؟ از وقتی این دولت بر سر کار آمده حوادث تروریستی چند برابر شده. آتش سوزی های عمدی ده ها برابر شده. کجایی وزارت اطلاعات؟ وزارت اطلاعات مسئول اصلی امنیت و مبارزه با تروریست است.
    • DE ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      5 0
      اين دولت ؟!!!!!!!!!!
  • DE ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    27 15
    مرگ بر الاغستان سعودي و اربابابانش امريكا و اسرائيل سپاه جاودان انتقامي شيريني از اين حرامزدگان مزدور خواهد گرفت فقط باشند و ببينند ،
  • عیسی IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    40 7
    این گروهک ها این قدر بیشعور و بی عقل هستند که باید به آنها گفت که: شما هر چی که باشید ، از "صدام حسین" ملعون که قوی تر نیستید. اون ملعون با تمام قوا و حمایتهای علنی غرب و شرق از اون نتونست غلطی بکنه. شما چندتا شپش که اندازه انگشت کوچیکه صدام هم نمیشید. پس؛ ای مگس ، عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری "درود بر رزمندگان دلیر ایران"
  • عیسی IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    64 9
    این گروهک ها این قدر بیشعور و بی عقل هستند که باید به آنها گفت که: شما هر چی که باشید ، از "صدام حسین" ملعون که قوی تر نیستید. اون ملعون با تمام قوا و حمایتهای علنی غرب و شرق از اون نتونست غلطی بکنه. شما چندتا شپش که اندازه انگشت کوچیکه صدام هم نمیشید. پس؛ ای مگس ، عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری "درود بر رزمندگان دلیر ایران"
  • آشنا IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    12 6
    خدا لعنتشان کنه که میزنن و در میرن ترسوهای بزدل
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    33 3
    خاک بر سر وزارت بی عرضه ی اطلاعات
  • GB ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    41 17
    درود بر اقوام ایرانی
    • DE ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      24 19
      خفه شو تجزیه طلب . ایران یک ملت است .
  • سلیمان IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    12 8
    اول اختلاف های داخلی و تحریم ها دوم ترور های کور توسط منافقین سوم حمله صدام به ایران حواستون باشه دوباره همون نقشه داره اجرا میشه منتهی اینبار با آل سعود
  • رحیم IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    31 10
    ما با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم تا این گونه اقدامات تروریستی نباشه مردم قدر زحمات نیروهای نظامی را نمیشناسن.. خدا به تمام نیرو های امنیتی خیر بده و ان شاالله تمام تروریست ها و حامیان آنها را نابود و ذلیل کنه
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    20 4
    فقط باید خون مردم عادی ریخته بشه تو اینجور حوادث ؟ اگر بچه ایی در این حادثه شهید شده باشه باید فرمانده میدان توبیخ بشه و به اشد مجازات برسه با این وضعیت امنیتی افتضاح
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      4 9
      دوست عزیز بیشتر شهدا از نیروهای سپاه بوده اند...
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    28 3
    این چه وضعیه آخه. مراسم به این مهمی پشتش پارک هست !!!!!!
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    38 3
    مسئولان امنیتی باید محاکمه بشوند. هرچی فکر میکنم نمی فهمم چرا باید پشت جایگاه پارک عمومی باشه ؟؟!!!!
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    24 6
    تروریست ها عددی نیستند . امنیتی ها خیلی سوتی دادند با این پارک پشت جایگاه !!
  • علی IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    18 6
    نیروهای امنیتی ووزارت اطلاعات باید بیشتر تقویت شود که اینطوری رو دست نخوریم و خسارت جبران ناپذیر را متحمل نشویم
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      19 0
      با فوريت و دقت نفوذي ها بايد شناسايي بشن
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    46 11
    وقتی قاتل طلبه مشهدی اعدام نمی شه ، وقتی مسولان حتی یک تسلیت هم نمی گن . بقیه هم پر رو میشن
  • روزنامه نگار IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    23 10
    صداوسیما با یک حرکت اعتدالی دیگه و بایکوت جزئیات ماجرا یک هدیه دیگر به سعودی ها و گروهک حامی اونها در اهواز داد...خاک بر سر این صداوسیما که مدتهاست شده بخشی از حامیات تروریسم در یک سال گذشته 100 حادثه تروریستی در خوزستان توسط لابی سعودی و طرفداران اونها رخ داده اکثرا بایکوت شده از آتش زندن عمدی دها لنج در خرمشهر و آبادان تا شکستن خطوط انتقال آب نفت حور ترور افراد ملی گرا ....رسما دنبال یمنی سازی خوزستان هستن با انداختن قومیت ها و مخالفین و موافقین سعودی به جان هم
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      30 2
      شبکه الحوزایه این حرکت رو زنده نشون داد!! خاک بر سر صداوسیما
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      40 12
      مسخره چه لنجی سوزونده شده؟! چرا چرند میگی؟ بیشرف چرا وهابیها رو تطهیر میکنی؟ خط نفت کار وهابیها بوده ولی خط انتقال اب رو هم که کشاورزا برای اینکه اب به احشامشون برسونن شکستن. وهابیت زیاد شده ولی اینا که میگی برای اختلاف افکنی بین مردم هست چون اربابات میدونن که اختلاف داخلی باعث تجزیه میشه
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    10 0
    متاسفانه اسلحه ها در مراسم رژه خالی بودن که قانونشه. باید در اطرف محل نیروهای بیشتری امنیتی میبود تا همچین حادثه دلخراشی صورت نمیگیرفت درخواست مردم از وزرات اطلاعات اینکه سریع عاملان این حادثه دستگیر و مجازات بشن
  • علی رضا IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    7 4
    مرگ بر آل سعود خبیث وهابی نجس!
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    11 11
    رژیم تروریستی سعودی بشدت در حال تغذیه تروریست ها در خوزستان و بلوچستان و کردستان وحتی آذربایجان هست باید جواب دندان شکنی به این وهابیون تروریست داد.
    • US ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      9 5
      اذربایجان سرزمین ولایت هست تروریست نداره
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      1 9
      اگه تروریست نداره کی توی ورزشگاه شعار ضدنظام میده؟ کی توی ورزشگاه پرچم "خلیج ..." دست میگیره؟ کیا بودن که وقتی عبدالله گل اومد تبریز جلوش "تورچیه تورچیه" میگفتن. کیا بخاطر مسائل پیش پا افتاده سریع جبهه میگیرن و سروصدا راه میندازن و طلبکار میشن؟ درسته که همه اینجور نیستن و همه جا خوب و بد داره. ولی حرکتای تجزیه طلبانه و خائنانه توی آذربایجان هم زیاده و نمیشه تطهیرش کرد. اگه وافعیت رو قبول نکنیم و باهاش برخورد سخت نکنیم به سرنوشت اهواز دچار میشیم
    • US ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      2 0
      چطوره پرچم گرفتن چند نفرو میبینی ولی قشر زیاد مردم اذربایجان رو نمیبینی ولایتی هستند؟ کدوم ادمی که پرچم گرفته اسلحه هم گرفته در اذربایجان؟ چرت نگو نژادپرست فاشیست تویی که لهجه ها رو مسخره میکنی
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    9 1
    باید یک موشک بالیستیک تو سر این پادشاه لجن وبااون ولیعهد سگ صفت آمریکایی زد تا بفهمن با ایرانی نباید در افتاد
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    8 0
    یکی میزنه 10 تا میخوره
  • سرباز وطن IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    29 1
    این تروریستهای ترسو از دور تیر اندازی میکنند ، زیرا جرات نزدیک شدن به سربازان ما را ندارند ، خداوند نبودشان کند،
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    73 1
    بزدل های کثیف سعودی
  • علیرضا IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    10 3
    لعنت خدا بر اسراییل و امریکا انشالله به دست توانمند سپاه پاسداران جوری تروریست ها ضربه خواهند خورد که دیگه گوه بخورن بیان اینگونه اقدامات رو انجام بدهند بر دشمنان اسلام و بر دشمنان جمهوری اسلامی لعنت زیر پرچم ایران و زیر سایه ولایت فقیه تا اخرین قطره خون از مملکت دفاع میکنیم
  • بابک ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    3 1
    مقاومت پیروز است.
  • سورنا خوزستانی IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    11 9
    وقتی همه مسئولین سیاسی و امنیتی و اطلاعاتی استان عرب زبان باشند تروریستهای بی شرف براحتی نفوذ خواهند کرد این خطری بود که عاشقان ایران و انقلاب بارها هشدار داده بودند
  • ایرانی IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    32 2
    فرزندان زهرا (س)شهادتان مبارک .به زودی سربازان گمنام امام زمان (عج) انتقام خونتان را خواهند گرفت . وبه زودی آل سعود وحامبانشان نابود خواهند شد .
  • توکل US ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    25 9
    ما آنجا بودیم صحنه کربلا بود کودکان زجه می زدند انگار قرار است خوزستان همیشه خونین باشد امان از دل زینب ...
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    9 3
    از کامنت ها ، سطح پایین تفکر بعضیا مشخص میشه که حتی در حملات خارجی ، اختلافات جناحیشونو مطرح میکنن و اینقدر نمیفهمند که دشمن همین رو میخواد ... بسی تاسف هم بر این وضعیت ، هم بر بعضی از مردم ساده لوح و هم بر برخی از مسئولین
  • رامهرمزی IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    24 1
    در چند روز اخیر در خیلی از خیابانهای شهرهای خوزستان مثل رامهرمز شعار الحوازیه رو روی دیوارها نوشته بودن با هشدار به بمب گزاری و خرابکاری
    • سورنا خوزستانی IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      15 3
      رامهرمز لر نشین است از ایلات بهمئی و بختیاری رامهرمز و بسیاری از شهرهای خوزستان لر نشین است
    • رامهرمزی IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      6 1
      ربطی به عرب ولر و..نداره این گروه خارج از شهر میان و اقلیت های عرب رو در شهر تحریک می کنن
  • زینب IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    9 0
    انشاا.. هر چه زو د تر آه این طفل معصوم خردسال کمر منافقیق را بکشد مرگ بر منافق
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    7 3
    شرف ندارید اگر همین امروز عربستان را نزنید.
  • محمد IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    3 8
    تبریک بر شهدا و خانواده شهدا و ملت سربلند ایران. این اتفاقات برای ما عجیب نیست. همه کفن پوشان نظام و اسلام هستیم.
  • بی نام IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    3 1
    این همون خوزستانه که به خاطرش, اینن همه کشته دادیم, امروز به خاطر به این روز افتاده..
  • بنده IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    2 11
    سلام تسلیت. با وضعیت حال جامعه اقتصاد بعد ۴۰ سال شعار دادن عدالت نباید غیر این انتظار داشت باید منتظر بیشتر موند مخصوصا با نسل بعد انقلاب. به جا بیانیه دادن مثل پرچم اتش گرفتن کشورمون و محکوم کردن کسی گفت طرف کجا به دنیا اومده و بزرگ شده؟کدوم جامعه اون رو پرورش داد؟دنبال راه حل باشیم نه علت.چون علت معلومه.
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      3 7
      نمی دونم چند سالته اما در خوزستان و کردستان و آذربایجان و بلوچستان تا جایی که می دونم قبل انقلاب به شدت اوضاع بدتر بود مثل قائله آذربایجان در خوزستان و کردستان که ارتش رسما دست به.......زد
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      13 2
      چرند می گویی. خلق کرد و خلق عرب ها یک ماه از انقلاب نگذشته بود که همین کارها را شروع کردند. تا زور نباشد و خلخالی نباشد همین است.
    • بنده IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      3 1
      سلام اگر اقتصاد کشور و عدالت درست بود نمیشد مغز افراد رو شست.میشد.؟
  • نادر IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    5 0
    اگر این اتفاق در امریکا می افتاد امریکا 1 میلیارد دلار ایران رو محکوم می کرد برای حمایت از گروه های تروریستی صداوسیما که در ادامه حرکات اعتدالی خودش ماجرا رو به نفع سعودی تا جای ممکن بایکوت کرده امیدوارم خون این شهدا مثل شهدای گذشته به نفع شیوخ عربستانی اماراتی بحرینی و رژیم اسراییل پایمال نشه
  • معین IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    9 0
    خدا به خانوادهاشون صبر بده.خون این شهدا بی جواب نمیمونه.خاک تو سر احمقش کنن که ساکت تمرگیده و گوش به حرف عاقلا نمیده.
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    16 4
    هدف این مزدوران سعودی تفرقه افکنی است. انشاالله روز اربعین با اتحاد برادران عرب و غیر عرب جوابشان را خواهیم داد.
  • US ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    6 1
    امیدوارم هرچه زودتر منبع تمام فتنه ها یعنی آل سعود حروم زاده نابود بشه
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    8 4
    از سرنوشت خلق عرب عبرت بگیرند. ما با برادران عرب وطن دوست که تعدادشان بسیار زیاد است مشکلی نداریم. ننگ بر وطن فروش.
  • فربد IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    8 2
    وقتی مردم یک کشور درفقر اقتصادی به سر ببرند قاعدتا دست های پر از دلار بیگانگان و گرگهای عربستان به سمتشون دراز میشه و ایمان و دین و شرف آن مردم را میبرند. آقایون و خانمها از ماست که بر ماست ...اما نباید فراموش کرد که متاسفانه نیروی ایمان هم در مردم رو به زوال و نابودی است
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    12 0
    حالا فردا وقتی این جنایتکاران را اعدام می کنند خانم آناهیتا همتی انگار پدرشان را اعدام کرده اند.ننه من غریبک بازی درز میاره
  • علی IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    4 0
    مرگ بر منافق دورود بر غیرت و شرف ایرانی ها و تبریک به خانواده شهدا . تبریک بابت مرگ با عزت عزیزانشان وننگ برانها که بیخیال امنیت و خون شهدا باشند
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    8 0
    احتمالا عربستان برای فرار از این موضوع اقدام به یک خود زنی خواهد کرد و به زودی چند گروه بمب گزار وابسته به ایران در عربستان مثل قارچ سبز خواهند شد تا دیر نشده ایران از عربستان امارات و بحرین به شورای امنیت شکایت کنه
  • علیرضا IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    1 0
    شرح جنون ما مقدور عقل نیست یک چیز دیگریم، مهتاب و مین و من ...
    • IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      0 0
      اگه به قرار گرفتن مین بین من و مهتاب اشاره نکنی جز اشعار اروتیک محسوب میشه ....چرا نمی گی موشک ....مردونه تره که ....غیر مستقیم هم به مردونگی اشاره میکنه ....آخه چرا اینجا (از کرخه تا راین)....آخه چرا حالا برادر(ایستاده در غبار).....دیالوگها یعنی من آدم خوبه هستم....
  • بنده IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    3 0
    نکته جالب مسولان کشور باعث و سبب وضع موجود کشور و ریشه این عملیات ها هستن در تمامی حوادث از بحران اقتصادی تا تروریستی جنگ سلامتن و گزند نمیبینن.شاید دلیل فراموشی ملت همینه اسایش و امنیت خاص غیر ملت عام.
  • نادر IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    2 1
    باید کلیه لباس های نظامی بعد از ترخیص یا اتمام خدمت هنگام تسویه از سربازان یا کادری ها جمع اوری شود و کلیه مغازه های البسه نظامی به داخل پادگان ها منتقل شود هم شان لباس حفظ شود و هم از این گونه حوادث پیشگیری شود
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      6 0
      دوختن این لباس ها کاری نداره اخوی...
  • حسين IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    7 1
    هنرمندان عزيز کجاييد سلبريتهاي تسليت گو چرا به خانواده ترورستهاي تسليت نميگين چرا کشنشون ميذاشتن بيشتر به زن وبجه حمله ميکردند تا اين قشر نادان از خواب بيدار شن
    • آرمانی IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      0 0
      شما یه فرصت کوچیک بده تا تسلیت بگن. چرا با سلبریتی ها مشکل داری؟
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    4 1
    پیام واضحی از عربستان که طبق معمول نادیده گرفته می شود. یعنی چقدر غفلت؟
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    14 0
    خدا به خانواده هاشون صبر بده
    • محمدرضا IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      23 9
      خدا ریشه تو و امثال تو رو بکنه که موجب ایجاد ترس در دل مردم اید
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    6 0
    تمهیدات امنیتی یعنی کشک .آره ؟؟؟ جون مردم کشکه که مراسم مانور نظامی رو کشکی کشکی برگزار میکنید؟ همیشه تو خواب خرگوشی هستن
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    11 0
    وزارت اطلاعات و حفاظت اطلاعات ارتش کجا بودند؟
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    16 1
    وزیر اطلاعات دولت روحانی بسیار ضعیف عمل کرده است
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    25 41
    اينم از امنيتي كه مدام ازش دم ميزديد!!! بدبخت مردم كه با نام اسلام ازشون سواستفاده ميشه
    • AE ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      17 10
      بدبخت اگر امنیت نبود تو الان نمیتونستی راحت کامنت بذاری
    • US ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      13 4
      امثالی شما بودید که به اسم امنیت که مهم نیست رفاه مهم هست امنیت را به سخره گرفتید و این ناامنی را تحمیل کردید. خدا با همین تجزیه طلبان و تروریستها محشورتان کنه.
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      15 3
      هدف از این کشتار همین حرف های شماهاست قاتل
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      12 4
      از قضا چون امنیت هست این حادثه به چشم می آد. وگرنه اگه مثل عراق و سوریه و افعانستان هر روز جنگ و کشتار بود این مسئله اصلا نمودی نداشت.
    • محمد IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      21 5
      لاشخور
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      5 8
      بدبخت تويي و جد و ابادت. معلومه هنوز هيچ هزينه اي تو زندگيت ندادي به خاطر حروم خوري و دزدي مديران و دولتياي حروم خور كه اينجوري زر ميزني دم از امنيت ميزني
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      0 0
      ۱۵۲۹ بدبخت که خودتی با پول وهابیها نطقت باز میشه
    • AE ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      0 1
      بدبخت کسی هست که به مردم به خاطر ایمانشون توهین میکنه.....به مردم توهین کردی و گفتی بدبخت هستند و جوابش هم گرفتی..
    • AE ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      0 0
      بدبخت کسی هست که به مردم به خاطر ایمانشون توهین میکنه.....به مردم توهین کردی و گفتی بدبخت هستند و جوابش هم گرفتی..
  • محمد جعفر IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    18 1
    الان یکی یکی سلبریتی های بی سواد شروع می کنن به خود تحقیر کنی و کوبیدن ایران و نبود امنیت و از این جور کثافتکاری ها-جماعت مفت خور.
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    8 0
    مرگ بر آل سعود
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    1 3
    دادش اگه مثله اسد توخیابان بمب منفجر کنند کاری ندارد این هشدار بود
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    20 0
    عربستان در اهواز خیلی داره هزینه می کنه چند وقت پیش یک مراسم اکس پارتی دختران عرب رو دیدم که ادای نسل جدید لائیک رو در عربستان در می آوردن در اهواز واقعا خشکم زد چون عرب های اهوازی جز مقید ترین به شیعه بودن اما متاسفانه عربستان در نسل جدید به شدت نفوذ فرهنگی کرده خطر لائیک ها از وهابی ها بیشتره چون به شدت گرایش به پان عربیسم و ملی گرایی عربی سعودی عراقی دارن
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      35 3
      متاسفانه با کمرنگ شدن مذهب اختلافات قومیتی و ملی گرایی شدیدا رفته بالا علتش هم اصلاح طلبان هستن به شدت مذهب رو می کوبنن
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      8 10
      غلط زیادی کنند همشونو می فرستیم همون عربستان تا آخر عمرشون تو چادر شیر بز بدوشن
    • به IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      3 0
      رحمت به شیر مادرت. حقیقت همین است. جامعه مدنی و ارزشهای سکولار یعنی تجزیه ایران. فقط با ایدئولوژی اجرای شریعت اسلامی که مایه اشراک شیعه و سنی و همه قومیتهای ایرانی است می شود وحدت را حفظ کرد و بس
  • حقایق غیر قابل انتشار US ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    5 0
    انتقام از بانیان فقط همین...
  • Naser IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    6 1
    مرگ کمترین مجازات عاملان این جنایت هست
  • ایرانی.فارس IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    14 11
    عربستان سگ کی باشه تو خوزستان لابی داشته باشه.4 تا مزدور غلط زیادی کردن. ترقه بازی کردن. از پشت و تو لباس سرباز .و نامردانه تیر اندازی کردن که از یه پیرزن هم بر میاد. مهم دل و جرات و شجاعت هست که ندارن.ترسوهای رذل. از طرف فرزندان کوروش
    • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      6 1
      همین عربستان ترامپ رو با 700 میلیارد دلار خرید که از برجام خارج بشه
  • محسن IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    4 4
    حالا دیگه باید با چند تا سجیل دفتر این حرامزاده ها رو در لندن و خونه های اینها رو در هلند و فنلاند با خاک یکسان کرد
  • سعید IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    8 2
    وَ ما رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَ لکِنَّ اللهَ رَمى #انتقام_میگیریم سپاه و ارتش هر دو از همین ملتند یادمون نره امنیت امروزمونو مدیون کیا هستیم درود بر ارتش و سپاه
    • k IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      0 0
      ای وای چیشده
  • امر به معروف و نهی از منکر IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    2 0
    یهود و نصاری از شما راضی نخواهند شد مگر اینکه به آیین (شریعت و راه و روش) آنها درآیید! بقره 120 این آیه قرآن و هشدار خداوند است! همه ی اینها رفقای شما جمهوری گراهای دموکراسی پرست هستند که در روز تنگ حاضر نیستند قاتلین مردمتان را تروریست بنامند! کسانی که ده ها سال است با آنها مذاکره می کنید و به جای اینکه منطق دینی تان را به ایشان عرضه کنید کوشش کردید از منطق آنها پیروی کرده و با ایشان«توافق» کنید! توافقی که برد-برد باشد!! نیش عقرب نه از ره کین است! اقتضای طبیعت اش این است! اما شما درس نمی گیرید! با هم از حقوق اقوام و قبیله ها می گوید! باز هم دنبال امت خیالی هستید! باز هم دنبال ملت ستیزی هستید! باز هم می خواهید شریعت را به پای منطق شیطانی غرب و دموکراسی پوچ غربی سر ببرید تا خوشایند آنها باشد! هسته ای را حرام کردید تا غرب احساس امنیت کند! نام همه ی دانشمندان هسته ای را لو دادید تا تکه پاره شان کنند! درب هسته ای و دانشگاه را به روی جاسوس های ایشان گشودید اما آخر چه نصیبتان شد؟ یهود و نصاری از شما راضی نخواهند شد مگر اینکه به آیین (شریعت و راه و روش) آنها درآیید! بقره 120
  • امیر عباس IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    4 1
    به نظر من اینا وجود ندارن که بخای براشون وقت بزارید . فقط بگم که کشتن ی کودک .واقعا خاک بر سر این ادمای جنایت کار
  • حسین AE ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    6 0
    نکته مهم لباسهای نظامی بوده که استفاده کردن ،چه تضمینی هس در استان ما سیستان و بلوچستان استفاده نشه ، واقعا کنترلی نیست رو لباسهای نظامی!؟؟
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    15 1
    وقتی‌گرانی‌وظلم‌باشه‌‌
  • دکتر US ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    0 0
    این عکس خیلی خیلی معنی داره http://gallery.military.ir/albums/userpics/10284/937697_448.png
  • رضا IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    9 3
    نماینده بی شرفی که از جایگاه تریبون رسمی نظام درخواست برگشت نظامیان (سپاه) را به پادگانها می نماید. الآن دقیقا کجاست تا پاسخ خونهای به ناحق ریخته رو بده . اول از همه بایستی این بی ریشه ها را تسویه کرد بعد تروریستها رو.
  • رضا IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    4 1
    نماینده بی شرفی که از جایگاه تریبون رسمی نظام درخواست برگشت نظامیان (سپاه) را به پادگانها می نماید. الآن دقیقا کجاست تا پاسخ خونهای به ناحق ریخته رو بده . اول از همه بایستی این بی ریشه ها را تسویه کرد بعد تروریستها رو.
  • ح IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    17 0
    جنبش الاهوازیه رو باید کاملا نابود کرد بزودی....
  • بهرم IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    8 0
    هموطن ، دوستان مهربان من خواهش میکنم از اظهار نظر غیر مسوولانه خوداری کنید همدیگه را متهم نکنید اجازه بدید مراجع ذیصلاح پس از بررسی اعلام دقیق کنن چه کسانی پشت این کار بودن. ایران همواره سربلند و سرافراز خواهد بود با همه ایرانیها عرب بلوچ کرد و ترک و فارس و لر و ترکمن همه زیر یک بیرق برای وطن جان می دهیم.
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    9 6
    خلخالی روحت شاد
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    5 2
    29 نفر مردن مشرق ميشه حمله كور خاك تو سرتون
    • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      14 1
      حمله کور یعنی حمله بی هدف
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    6 0
    درود وسلام خدا بر تمام کسانی که در راه اسلام وانقلاب کشته شدند
    • عقیل IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      2 0
      ولعن الله علی قوم الظالمین
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    13 1
    احمدی نژاد کجایی که این شیخ اصلاح طلب هسته ای اقتصاد امنیت رو با هم ترکوند......
  • سیدصادق حسینی IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    0 3
    دشمنان بدانندماملت بیداریم وپشت سرفرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیزترازجان مان دربرابرهمه ی تفاله های استکباردریک صف متحدباصلابت ایستاده ایم .وای اگرخامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیانتواندکه جوابم دهد
  • سیدصادق حسینی IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    1 1
    دشمنان بدانندماملت بیداریم وپشت سرفرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیزترازجان مان دربرابرهمه ی تفاله های استکباردریک صف متحدباصلابت ایستاده ایم .وای اگرخامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیانتواندکه جوابم دهد
  • کمیل IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    2 0
    حمله به مردم هنر و قدرت نیست ولی ایکاش شاهد حمله به نیروهای مسلح نبودیم. امیدوارم در همین هفته دفاع مقدس انتقام دشمنان دفاع مقدس رو از یزیدیان زمان بگیرند. منتظر سیلی سپاه و ارتش هستیم
  • محمد IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    3 0
    دلم کباب شد ازبس شنیدم در مرزهای سیستان؛غرب وکردستان و دیگر نقاط مردم عادی سربازان غیور دسته دسته جان میدهند و عده ای بی کفایت جنگ زرگری ر اه می اندازند خون سربازان برایشان مثل آب جاری است تا کی باید شاهد تکرار حوادثی مثل مهاباد باشیم مگر چقدر باید کشته بدیم تا مسئولان از خواب بیدارشوند این هست اشراف اطلاعاتی که کمترین رعایت اصول ایننی نشده است سهل انگاران باید بشدت مجازات شوند مسئولان بی خیال؛ مردم با جان ودل جوان خود را بزرگ کرده اند آیا سزاست به راحتی پرپر شوند
  • دکتر سید IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    4 1
    اگر امام خامنه ای حکم جهاد بدهد آمریکا و اذناب آن را به گورستان تاریخ خواهیم ریخت.
  • کمیل IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    3 1
    لطفاً از کلمات درست استفاده کنید. حمله کور یعنی حمله بی هدف. این حمله بی هدف نبوده و هدف اصلی سپاه بوده
  • حسن IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    3 0
    خیلی ناراحت شدم .
    • IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      0 0
      ی سوال بمب بوده یا با تیر؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    4 0
    زدی ضربتی ضربتی نوش کن
  • مهماندار هواپیما IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    4 2
    اصلاح طلبان به یکدیگر تبریک گفتن
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    3 0
    باید گفتا عربستان تو روحت بی پدر
  • دکتر IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    1 0
    این عکس خیلی خیلی خیلی معنی داره
  • علی IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    1 0
    چرا سلبریتی های بی شرف سکوت کردن. قبلا برای اعدام یک تروریست صدها پیام تسلیت می فرستادن
  • محسن IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    3 0
    آقاجان، اسرائیل رو یه گوشمالی بدهید، والله همه چی آروم میشه. پاسخگویی به عربستان و الاحواز و این چرت و پرتا هیچی رو عوض نمیکنه. این خط و این نشون. اسرائیل رو دریابید که بکش بکش اونجا مزه میده...
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      3 0
      از کسایی که از ترس سعودی و اسراییل برنامه فضایی غیر نظامی رو علمی و تجاری رو تعطیل می کنن چه انتظاری داری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • . IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    6 0
    ای کاش این 30 نفر کشته از سلبریتیا بودن،مخصوصا اونایی که از تروریسم حمایت کردن
  • حمید IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    4 1
    سلام.دوستان اکثر نظرات رو خوندم. ما همه ایرانی هستیم،هر کجای دنیا که بایم ایرانی هستیم،یک نفر برای گذراندن اموراتش میره خارج از کشور و آسیبی به دیگران نمیرسونه و یکی هم در ایران کار میکنه تا شرمنده زن و بچه اش نشه. همه ما ایرانی هستیم لطفا به همدیگه بی احترامی نکنید. خداوند همه از کشته شدگان رو رحمت کنه. کار زشت ،زشته ،کشتن انسان ها در هر جای دنیا که باشه ،کار درستی نیستش.و لازم نیست از یک گروه و یا گروهای خاصی حمایت کنید،و هر کسی که مسئولیتی داره می بایست وظیفه اش رو خیلی مناسب و عالی انجام بده تا دیگر شاهد این مشکلات نباشیم. لطفا به همدیگه احترام بگذارید.
    • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      1 0
      خیر. این تروریستها هم تبعه ایران بودند و کشتن آنها اتقاقا بسیار کار لازمی است
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    2 0
    قلب ما مالامال از خشم و نفرت است و آماده ی فرود آمدن بر سر اربابان این تروریست های بی مقدار و سخیف هستیم
  • صداوسیما IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    1 0
    مشرق چرا آمار واقعی میگی بگو 2 نفر وزیر کشور ناراحت میشه
  • سیدحامد IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    8 0
    در اسرع وقت باید ده تا موشک از یمن به سمت مواضع سعودی‌ها یا دوبی یا امارات شلیک بشه...غیر از این هر کاری بشه حق مطلب را ادا نکردیم....
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    10 1
    من فقط دنبال این کلمه از سپاه هستم : منتظر پاسخ کوبنده ما باشید
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    5 0
    تصویر جانباز 75 درصد که امروز شهید شد https://cdn.mashreghnews.ir/d/2018/09/22/4/2347939.jpg
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    0 0
    به به این نیروهای امنیتی که گذاشتن این حرومزاده ها به همین راحتی سی نفر از مردم و نیروهای مسلح بی گناه را به رگبار ببندند.
  • turk IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    3 0
    بازم ايران عشق است چون تیمی به اسم پرسپولیس داره یاشاسین تورک
  • ّمحمد IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    1 0
    اره دیگه بزنن به راحتی اب خوردن هموطنامونو به خاک و خون بکشن سپاهم اعلامیه شمارو چاپ کنه و چنتا ترقه در کنه. واینم از وزارت اطلاعاتمون که به راحتی به دشمنامون اجازه عملیات تروریستی میده. الان یک دهم این حادثه تو فرانسه اتفاق می افتاد ۳ ماه وضع فوق العاده اعلام میکردند و چوب تو آستین عاملاش.
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    2 0
    گروهی هنوز عقده قدرت و شکست در انتخابات را فراموش نکرده‌اند..اینهمه فحاشی بی ربط به جناح مقابل چه معنایی دارد؟
  • NL ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    4 0
    چنین حمله های تروریستی شیوه حقیران ترسویی هست که وقت نبرد تو هفت سوراخ قایم میشن و از کارزار واقعی میترسن.
  • آرش AE ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    6 0
    این حق قانونی وشرعی ایران است که پاسخ تروریستها وحامیانشان را بدهد
  • صادق IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    6 0
    تو این شرایط به خودی ها گیر ندین،ما همه ایرانی هستیم،اگه این زنا زادها جرات میکنن همچین کاری کنند بخاطر اختلافات ماست،برای این خاک جونمون هم میدیم
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    3 0
    ایرانم تسلیت هرچند که از این قصاوت دلمون به درد اومد ، اما مطمئنم که این اقدامات ملت رو بیشتر منسجم میکنه و به عده ای که احیانأ منتظرند تا از آنسوی دنیا دست نوازش دشمنان این مملکت به سرشون کشیده بشه ، نشون میده که اگه دست اونها به این کشور برسه کودک و زن و پیر و جوون و نظامی و غیر نظامی و اصولگرا و اصلاح‌طلب براشون فرقی نداره و همون کاری رو که با مردم سوریه و عراق کردن با تمام ایرانیها هم همون کار رو میکنن ، کافیه فقط شناسنامه ایرانی داشته باشی .
  • مهدی DE ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    11 0
    انشااله سپاه بزودی جواب این وهابیون عربستان رو میده ودل ملت رو شاد میکنه.
  • AE ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    12 0
    بس است! مماشات بس است! بزنید اون سیلی آبدار رو به این یاغیان غرب دوست و غرب پرست بی شرف بز دل!
    • AE ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      1 0
      ژیگولی! حواست کجاست؟! من از ایران پیام گذاشتم! این پرچم برا کدوم کشوره؟!
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    1 0
    هنوز تحریم نشدیم شیرازه مملکت داره از هم میپاشه یعنی اینقدر مملکت شیر تو شیر شده که به مانور نظامی حمله میکنند مگه همچین چیزی میشه این همه منم منم میکنید و اقتدار اقتدار میکنید از بس دنبال پول و قدرت و اختلاس هستید دیگه وقتی واسه این چیزا ندارید خجالت بکشید
  • سید رضا IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    3 4
    چرا ما با این همه قدرت ؛ باید تا این حد ، منفعلانه برخورد کنیم ، که مبارزان مظلوم یمنی بخواهند به جای ما از عربستان و امارات کثیف انتقام بگیرند ؟!! انفعال بس است ، اندکی شرم !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس