کد خبر 895189
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴
امیر قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: هنوز سپاهان واقعی و مورد نظر نشده‌ایم.

به گزارش مشرق، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص بازی مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: یکی از بازی های حساس سپاهان بود تبریک می‌گویم به همه بازیکنان و هرکسی که بازی سپاهان را می‌بیند لذت می‌برد این هنوز سپاهان واقعی نیست.

سرمربی سپاهان در ادامه گفت: در بازی با فولاد روند خیلی خوبی داشتیم، با اقتدار بازی کردیم. باید نگرش‌مان را بهتر کنیم هنوز با آن سپاهانی که مدنظر ماست فاصله داریم. امیدواریم این موضوع حل شود که به راحتی موقعیت از دست ندهیم، خوشحالم که هواداران خوشحال به خانه‌هایشان رفتند. امیدوارم در بازی بعدی هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند و پرشورتر تیم سپاهان را تشویق کنند. توقع داریم که هواداران در ورزشگاه حاضر شوند و از تیم محبوب‌شان حمایت کنند.

قلعه‌نویی در ادامه تأکید کرد: به هر حال دو سالی بود که سپاهان فولاد خوزستان را نبرده بود و این یک فشار مضاعفی بر  روی هواداران و بازیکنان بود خوشحالم که با یک بازی حساب ‌شده علاوه بر سه گلی که زدیم هواداران نیم‌خیز شدند و آماده خوشحالی بودند تا سپاهان باز هم به گل برسد. به هر حال این سپاهان، سپاهان خوبی است شرایط خوبی داریم تا در بازی‌های بعدی بهتر نتیجه بگیریم، توقع داریم که در هر بازی سپاهان از حضور هوادارانش استفاده کند،‌ جزء تیم‌هایی هستیم که نتایج پرگلی داریم و هر کسی از بازی سپاهان لذت می‌برد.

وی در ادامه تأکید کرد: به هر حال سپاهان دو سال گذشته شرایط خوبی نداشت و زمانی که یک شرایط خوبی نداری زمان می‌برد تا شرایط خوبی پیدا کنی. خدا را شکر رفته رفته سپاهان به جایگاه خودش رسیده و در حال موفق شدن است. ما هنوز با سپاهان واقعی فاصله داریم درست است که بازی خوبی انجام می‌دهیم اما باید در نیمه‌های دوم بیشتر حواسمان به بازی باشد، به راحتی موقعیت از دست ندهیم تا به سپاهان مدنظرمان برسیم.

قلعه‌نویی در خصوص داوری نیز گفت:‌ به نظرم بیژن حیدری یک داور خوبی است که اشتباهی نکرد و تأثیرش روی نتیجه بازی نبود. متأسفانه در بازی پارس‌جنوبی‌جم ما باید سه بر صفر به پیروزی می‌رسیدیم اما بر اثر اشتباه داور دو بر دو مساوی شد. در پارس جنوبی دو گلی که به ثمر رسید خطا بود و اشتباه داور روی بازی تأثیرگذار بود. ما باید هر بازی دعا کنیم که باد روی نتیجه ما تأثیر نگذارد، ممکن است یک باد باعث شود تا داور به ضرر ما پنالتی بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان زمانی که خبرنگار نشست خبری از او بابت تعویض‌هایش سوال پرسید ناراحت شد و تأکید کرد: شما حق ندارید از این سوال‌ها بپرسید در بازی بعدی شما تعویض کنید. من با سپاهان زندگی کردم و می‌دانم که چه زمانی تعویض کنم و چه زمانی تعویض نکنم هنوز شما از فلسفه تعویض اطلاعی ندارید که در این خصوص با من صحبت می‌کنید. این سوال از سوی کسی به شما گفته شده است تا بپرسید. تیمی که روند خوبی دارند و موقعیت‌های خوبی فراهم می‌کنند نیازی نیست که تعویضی بکنیم پس تعویض فلسفه جداگانه‌ای دارد که آن را هم می‌دانم چه زمانی استفاده کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس