کد خبر 894737
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲

شرکت خدمات بارهوایی ( فریت بار ) پادمیرا را در سال 1388 خورشیدی با کسب مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری مبادرت به تاسیس و فعالیت در خصوص حمل و نقل  وخدمات  بارهوایی بین المللی نموده و بطور مستمر به ارایه خدمات به مشتریان خود میباشد و با بهره مندی از تجربیات و سوابق درخشان مدیران خود کوشش نموده ایم رضایت مشتریان عزیز را کسب نماییم.

آقای وازگن آرتیون ریس هیات مدیره و مدیر فنی این شرکت با بیش از 40 سال سوابق درخشان و تجربیات ارزنده در امر حمل و نقل هوایی در شرکتهای مختلف حمل و نقل و هواپیمایی را دارا میباشد. از جمله بین سالهای 1349 الی 1352 کارمند شرکت هواپیمایی ایرایندیا(هواپیمایی هند) در تهران بوده و سپس از 1352 تا 1382 به مدت 30 سال در شرکت هواپیمایی سوییس ایر (swiss air)و سوییس اینرنشنال به عنوان رییس ایستگاه و بار در تهران خدمت نموده و همچنین از سال 1382 تا 1387 در شرکت حمل و نقل بین المللی مرزرانان بعنوان مدیر عامل مشغول به کار بوده و به استناد مطالب فوق و با آشنایی کامل با قوانین و مقررات حمل و نقل بار هوایی و فریت بار قبول مسولیت می نماید.

برخی از خدمات پادمیرا راه

ارسال بار هوایی به امریکا

یکی از کشورهایی که بیشترین تعداد ایرانی را دارا می باشد ایالات متحده امریکا است . لذا درخواست های زیادی جهت ارسال بار هوایی از طرف مسافران به شهرهای امریکا برای ما ارسال می شود . پادمیرا راه با ارائه خدمات بسته بندی , انبارداری و در نهایت ارسال بار هوایی مسافر به مقصد در خواستی  توانسته است رضایت تمامی مشتریان خود را بطور کامل کسب کند .

ارسال بار به استرالیا

استرالیا یکی دیگر از مقصد مهاجرین می باشد که با شهرهای بسیار زیبا و بزرگ توانسته است رتبه خوبی در بین کشورهای مهاجر پذیر کسب کند . ایرانیان زیادی نیز در این شهر اقامت می کنند که اکثرا در شهرهای سیدنی , بریزبن , کانبرا  , ملبورن , آدلاید می باشد . لذا بیشترین دخواست ارسال بار به استرالیا برای این شهرها می باشد.

فریت بار به کانادا

بی شک کانادا بزرگترین کشور مهاجر پذیر دنیا محسوب می شود و شهر هایی مانند ونکوور , مونترال , تورنتو ؛ ادمونتون بیشترین ایرانی نشین را به خود اختصاص داده اند . در نهایت مهاجرت به این شهرها از ایران بیشتر از سایر شهرهای کانادا می باشد . همچنین خانواده افرادی که در کانادا زندگی می کنند همه ساله برخی از وسایل و لوازم مورد نیاز و ضروری را برایشان فریت می کنند .

ارسال بار هوایی به تمام نقاط دنیا

شرکت ارسال بار هوایی پادمیرا راه تمامی بارهای مسافران را از طریق شرکت های هواپیمای  مانند : هواپیمایی امارات , ایران ایر , لوفتانزا , قطر ایرویز , ترکیش ایرلاینز و ... از طریق فرودگاه امام خمینی (ره ) به مقصد مد نظر  در هر نقظه از دنیا ارسال می کند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس