کد خبر 894577
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
نیمه اول پرسپولیس مقابل الدحیل

مسیر پرسپولیس در این فصل لیگ قهرمانان آسیا، بسیار مشابه فصل گذشته است.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در فصل گذشته لیگ قهرمانان در گروهی بسیار سخت با الهلال عربستان، الریان قطر و الوحده امارات هم‌گروه بود و در پایان الهلال به عنوان تیم نخست و پرسپولیس به عنوان تیم دوم از گروه مرگ صعود کردند.این دو تیم در مراحل یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی بر حریفان خود غلبه کردند تا در مرحله نیمه‌نهایی یک بار دیگر با هم روبه رو شدند.

 

در این فصل نیز پرسپولیس با السد قطر و نسف قرشی  ازبکستان و الوصل امارات همگروه بود و در نهایت به عنوان تیم اول به همراه نماینده قطر به دور حذفی صعود کرد. در این دوره نیز پرسپولیس و السد با غلبه بر حریفان خود به نیمه‌نهایی رسیدند تا تکلیف تیم فینالیست را مشخص کنند.

 این اما تنها شباهت این فصل مسیر پرسپولیس با فصل گذشته نیست.پرسپولیس در فصل گذشته مثل این فصل در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی در یک بازی پرهیجان حریفش را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد.در آن بازی نیز در دقایق نخستین بازی کامیابی‌نیا روی بی مبالاتی خود بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی را از دست داد که این اتفاق در بازی با الدحیل تکرار شد.محمد انصاری مثل بازی فصل گذشته دیگر غایب پرسپولیس در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی خواهد بود.

پرسپولیس در بازی رفت فصل گذشته متحمل سنگین‌ترین شکست سالیان اخیر شد و نهایتا از دور مسابقات حذف شد.آیا این اتفاق در این فصل نیز برای پرسپولیس تکرار خواهد شد؟

فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است ولی شواهد تاریخی برای پرسپولیس دلگرم کننده است.اول اینکه در جدال فصل گذشته پرسپولیس-الهلال تیمی که در مرحله گروهی اول شد فینالیست شد که در این فصل پرسپولیس در این موقعیت قرار دارد.اما به جز این پرسپولیس در بازی با الهلال ستون تیم، سید جلال حسینی را در اختیار نداشت ولی اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای رخ ندهد سوپرمن تیمش را در نیمه نهایی همراهی خواهد کرد.

اما از همه مسایل مهمتر امتیاز میزبانی است.پرسپولیس فصل گذشته برابر الهلال محکوم به بازی در زمین بی طرف بود ولی پرسپولیس در بازی برگشت برابر السد از امتیاز تماشاگران خود بهره‌مند است.امتیازی که سرخپوشان در این فصل به خوبی از آن استفاده کرده‌اند و در ۲ مرحله قبلی شکست در بازی رفت را در بازی برگشت با کمک تماشاگران خود جبران خواهند کرد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس