کد خبر 894432
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
ایگور ماروزوف

سناتور ۶۲ ساله و تاثیرگذار روسیه با بیان اینکه ایران در شکست داعش سهم بزرگی داشته است، اعلام کرد: تروریست ها در جهان از سپاه قدس ایران می ترسند.

به گزارش مشرق، ایگور ماروزوف به بیان دیدگاه های خود درباره سطح روابط ایران و روسیه، نحوه مقابله دو کشور با تحریم های آمریکا علیه تهران و مسکو پرداخت که بزودی متن کامل آن منتشر می شود.


وی در بخشی از این مصاحبه اعلام کرد که ایران در شکست داعش سهم بزرگی داشته است و واحدهای ایرانی که در سرکوب داعش شرکت داشتند به تجربه جنگی و افتخار دست یافته اند.

بیشتر بخوانید:

دشمنان در صورت اقدام علیه ایران با خاک یکسان می‌شوند

ماروزوف ادامه داد: این امر مهم است، امروز همه سپاه قدس ایران را می شناسند و نکته مهم تر اینکه تروریست ها از آن می ترسند زیرا در آینده تروریست ها در هر نقطه جهان باید سرکوب شوند.


وی گفت: ایران و روسیه در نحوه مبارزه با تروریسم به تفاهم رسیده اند و معتقدند که تروریسم، مذهب، ملیت و مرز ملی نمی شناسد.

این سناتور روس سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳میلادی وارد شورای فدراسیون روسیه شد، او سپس راهی مجلس دومای روسیه و تا سال ۲۰۰۷ در کمیسیون امور بین الملل مجلس دوما فعالیت می کرد.


وی از سال ۲۰۱۲ تاکنون به عنوان سناتور در شورای فدراسیون روسیه حضور دارد.

ماروزوف که تحصیلات تکمیلی خود را در انستیتو کا.گ.ب آندروپوف در مسکو و آکادمی مدیریت وزارت کشور روسیه فرا گرفته، سرهنگ ذخیره سازمان امنیت فدرال روسیه نیز محسوب می شود و علاوه بر اینها کارشناس امور بین المللی و مولف چندین اثر علمی و مقاله پژوهشی و کتاب از جمله تکنولوژی علیه تروریسم و مدیریت ریسک ها در شرایط اقتصاد انتقالی است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس