کد خبر 894368
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱
استقلال خوزستان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص برخی تیم ها صادر کرد.

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی این فدراسیون آرای خود را در خصوص برخی تیم ها صادر کرد.

*پس از شکایت محمد ناظم الشریعه در خصوص مطالبی که فرهاد فخیم درباره وی مطرح کرده بودند؛کمیته انضباطی پس از بررسی فرهاد فخیم را به 20 میلیون ریال جریمه نقدی و توبیخ کتبی محکوم کرد.

*کمیته انضباطی پس از بررسی کامل پرونده تخلفات تماشاگران منتسب به تیم فوتبال خونه به خونه بابل در مسابقه جام حذفی در تاریخ 11 شهریور ماه در ورزشگاه سیمرغ با میزبانی این تیم در دیدار با شاهین بوشهر و همچنین تخلفاتی دیگر در دیدار برابرگل گهر سیرجان در 16 شهریورماه، این کمیته اعلام کرد که تیم خونه به خونه بابل به توبیخ کتبی و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است. پرونده در خصو تخلفات تماشاگر متخلف مفتوح می باشد و با صدور این رای از دستور موقت شماره 417 روز 12 شهریورماه رفع اثر می شود.

*دیدار تیم های پیکان و استقلال خوزستان از سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهر قدس برگزار و از سوی یعقوب پیری، سرپرست تیم استقلال خوزستان به دلیل اعتراض شدید به داور که منجر به اخراجش شد، طبق ماده 54 مقررات انضباطی به توبیخ کتبی محکوم شد.افشین کمائی، مربی تیم استقلال خوزستان به دلیل اعتراض به تصمیم داور و درگیری با مربی تیم مقابل که منجر اخراج وی شد. این مربی به توبیخ کتبی و 20میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حمید مطهری، مربی تیم پیکان به دلیل درگیری مربی تیم مقابل و رفتار غیر ورزشی با تیم داوری، به توبیخ کتبی و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم استقلال خوزستان به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 40 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.همچنین  این تیم پس از پایان مسابقه به دلیل فحاشی تماشاگران به داور و نماینده و پرتاب اشیا، باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
کلیه آرای فوق قطعی است.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس