گلادیو - برسری

از عملیات خیارشور گرفته تا عملیات پوشکی باز هم شتاب گلادیوهای پارسی ضربه مهلکی به شبکه حرفه‌ای آنها خواهد زد.

سرویس سیاست مشرق - قرائن یک عملیات روانی خطرناک نشان می‌دهد گلادیوهای پارسی بازی را از قم شروع کرده‌اند.

مأموریت آنها این است: چهره نیروهای انقلابی را در نزد مردم تخریب و انقلاب را از مسیر اصلی آن منحرف سازند. تابستان ۹۷ یک پلاکارد جنجالی متن معیشتی مدرسه فیضیه قم را به حاشیه‌ای پاستورپسند مبدل می‌کند. پلاکاردی که قرار بود با تحریک خانواده هاشمی، رئیس شورای شهر تهران را در مرداب رادیکالیسم غرق کند. همان گونه که انتظار می‌رفت پلاکارد می‌بایست در دستان تمام کننده پاستور می‌بود و به صحن علنی مجلس می‌رسید.

در همین زمینه ببینید:

فیلم/ پشت‌پرده پلاکارد جنجالی فیضیه چه بود؟

پاستورنشینان استادانه نشان دادند چگونه باید نعل را وارونه زد. از این رو لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور طرح شکایت از بانیان پلاکارد جنجالی را کلید می زند.

برای شناخت بیشتر گلادیوهای پارسی بهتر است نگاهی به ورژن اروپایی آنها داشته باشیم.

در دهه ۹۰ میلادی روشن شد بسیاری ازاقداماتی که گروه چپ‌گرای معروف ایتالیا، بنام بریگادسرخ، انجام داده در اصل پروژه مشترک جناح راست افراطی ایتالیا و نفوذی‌های شبکه گلادیو در بریگاد سرخ بوده است.

سرانجام ۲۴ اکتبر ۱۹۹۰ درپی فشارحقوق‌دانان ایتالیا، جولیو آندروئوتی نخست وزیر وقت ایتالیا درمجلس حضور می‌یابد و به وجودشبکه‌ای به نام "گلادیو" اعتراف می‌کند. شبکه مخوفی که سال ۱۹۴۷ توسط سیا و ام. آی. سیکس در ایتالیا ایجادشده است و باید آن را ذیل" ارتش سری ناتو" تعریف کرد.

اگرچه در ایتالیا، یونان، ترکیه، سوئد، بلژیک و سایر کشورها اقدامات «ارتش سری ناتو»، افشا می‌شود، ‌ ولی در رسانه‌های ایران هیچ خبری از این شبکه نیست. علیرغم اینکه مستندات فراوان نشان می‌دهد که این شبکه با نام «بدامن» در ایران شکل گرفته است و اتفاقاً بسیارقدرتمندتر از کشورهای دیگر است. ارتش سری ناتو اینک توانسته با نفوذ در ساختارهای رسمی و غیر رسمی کشور همچنان در استتار کامل بماند.

در دوره پهلوی گلادیوهای پارسی امنیت کشور را قبضه کرده بودند. در بحبوحه انقلاب اسلامی شبکه مخفی ناتو توانسته بود با نفوذ در گروه‌ها و جناح‌های مختلف، به عناصری کلیدی برای پیشبرد اهداف خود دست یابد.

از همان روزهای اول به صورت مشکوک عده‌ای با برنامه ریزی معین به ساختمان‌های ساواک و ارتش حمله می‌کنند. نفوذی‌های ناتو کنترل اداره دوم ارتش، اداره دوم، اداره سوم و هشتم ساواک را در دست می‌گیرند.

افراد شاخص انقلاب یکی پس از دیگری ترور می‌شوند. ۷ تیر ۱۳۶۰ دفتر حزب جمهوری اسلامی ایران منفجر می‌شود. یک ماه بعد گلادیوهای پارسی با بمبگذاری در دفترنخست وزیری شهیدان رجایی و باهنر را از سر راه خود بر می‌دارند.

پایان دهه ۶۰ پایان خرابکاری‌های مسلحانه بود. این خرابکاری‌ها را اصطلاحاً سابوتاژ می‌نامند. دهه پرحادثه ۷۰ فرا می‌رسد. مأموریت جدید استارتِ سابوتاژهای فرهنگی است. به همین منظور گلادیوهای پارسی ژست آزادی خواهانه به خود می‌گیرند و آرام آرام با آرمان‌های لیبرالی سبک زندگی مردم و اسلامیت نظام را هدف قرار می‌دهند.

 اواخر اردیبهشت ۷۶ در ایامی که کشور گرم تبلیغات هفتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود، فضایی بحرانی بر شهرها حاکم می‌شود.

"سعید حجاریان"، تئوریسین گلادیوهای پارسی، طرح‌های مختلفی برای بالا بردن آرای خاتمی ارائه داد. یکی از مهم‌ترین آنها "گارد ویژه حزب الله" بود!

گاهی اتفاق می‌افتاد عده‌ای با ظاهری کاملاً حزب اللهی، با لباس یکدست مشکی و چفیه بر گردن، به افرادی که درحال پخش و نصب پوسترهای خاتمی بودند حمله کرده و ضمن فحاشی و هتاکی آنان را مورد ضرب و شتم قرار می‌دادند. مشاهده این صحنه‌ها که همواره با اظهار مظلومیت حامیان خاتمی همراه بود، باعث می‌شد تا مردم نسبت به خاتمی و هوادارانش احساس گرایش و حمایت پیدا کنند.

دهه ۸۰ و ۹۰ تحریم‌ها به عنوان رکن کمکی سابوتاژهای مختلف را تقویت می‌کند. اینک در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی دولت اقتصاد را کاملا رها کرده است و برای فرار از پاسخگویی در به در دنبال حواشی اینچنینی می‌گردد. به ذخایر طلا چوب حراج زده‌اند و ارز وحشی را شبانه وارد بازار می‌کنند. در تاریخ جاسوسیِ جهان بی نظیر و شاید هم مضحک باشد! کسی فکر نمی‌کرد قحطی پوشک آغاز افشای نقشه جدید گلادیوهای پارسی شود...

از عملیات خیارشور گرفته تا عملیات پوشکی باز هم شتاب گلادیوهای پارسی ضربه مهلکی به شبکه حرفه‌ای آنها خواهد زد. آیا گلادیوهای پارسی نیز به سرنوشت گلادیوهای ایتالیایی دچار خواهند شد؟ آیا اساساً گلادیو های پارسی را می‌شناسید؟ برای آشنایی بیشتر نظاره گر نهمین قسمت از بَرسریِ سیاسی هفته باشید.


پشت پرده اخبار و حوادث سیاسی هفته را در کانال برسری ببینید:

https://t.me/barsari

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 28
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    23 0
    کلا حواسشون نیست دارند چه کار میکنند
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
      34 1
      کلید روحانی رکورد تورم ۵۴ درصدی هاشمی را شکست تورم بالای ۱۵۰ درصد است
    • حسین DE ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
      9 2
      میخواید لانه های اینها را شناسایی کنید؟ روس سازمانها و وزارتخانه های بحران ساز و بحران زده زوم کنید. بانک مرکزی , سازمان محیط زیست , وزارتخانه های مربوط به واردات و صادرات و نفت و سازمانهای دولتی مرتبط به بحث های حقوق بشری و تعهدنامه های بین المللی
    • مسعود IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
      5 0
      اتفاقا" خيلي هم خوب مي دونن دارن چيكار مي كنن و چه هدف شومي را دنبال مي كنند. همه اين بَلوَشوها و صحنه سازيها و رها كردن اقتصاد مملكت به حال خود و دهها و صدها اقدام تخريبي ديگري كه مشاهده مي كنيم , كاملا" برنامه ريزي شده است. يك سر آن در خارج كشور ودر اتاقهاي جنگ و عمليات اقتصادي و رواني و سياسي دولتهاي غربي بويژه آمريكا و انگليس و رژيم اشغالگر قدس و همچنين رسانه هاي تبليغاتي آنها است. اما سر ديگر آن در داخل كشور است و توسط غربگداهاي آموزش ديده افسادطلب نامرديست كه به ي...
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    4 81
    چرا مگه حالا چه خبر شده این همه حرف میزنید. باید کار ایران را تمام کنند و تجریه شوید دیگر. مگه میگذارند ابرقدرت دنیا شوید شما ها
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
      6 18
      امپراطوری تزار و یا یک ایدئولوژی مشترک و فرا قومیتی مانند کمونیسم یا شریعت اسلامی
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
      12 3
      کجایی هستی شما؟
    • محمدرضا IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
      6 0
      تا خدا یار است بر سلطان مپیچ گر خدا برگشت صد سلطان به هیچ این به ظاهر ابرقدرت های جهان 40 سال هستش که با تمامی توانشان میخواهند انقلاب را سرنگون کنند، اما هیچ غلطی نتوانسته اند بکنند.
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    24 0
    پاستورنشینان استادانه نشان دادند چگونه باید نعل را وارونه زد. از این رو لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور طرح شکایت از بانیان پلاکارد جنجالی را کلید می زند.
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    5 10
    نکنه از آلبانی توییت میکنی پفیوز
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    16 2
    میگم نکنه خانم مولاوردي هم گلاديو باشد ؟
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    3 31
    به نظر من نه موشک خوبه نه پوشک/ لعنت به هردوتاشون
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
      7 0
      آباریکلا اوسکول
  • سها IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    21 4
    فعلا واقعیت اینه که تا هفته گذشته نوار بهداشتی که از ملزومات ضروری بهداشت بانوان است با مارک ساخت داخل مثلا پنبه ریز با قیمت ۲۰۰۰ تومان ولی از این هفته با قیمت رسمی کارخانه ۵۳۰۰ تومان باید خریده شود. وصدا و سیما هم به دروغ در اخبار روز شنبه رسما اعلام کرد به جز لبنیات هر گونه افزایش قیمتی غیر قاتونی است. و اگر کسی اطلاعی دارد به سامانه ۱۲۴ اعلام کند. واقعا مردم را مسخره کرده اند. جنگ زرگری بین چپ و راست ؛ اصااح طلب و اصولگرا و... راه انداخته اند ولی هر دو در پشت صحنه باهم چای میخورند و... و به ریش مردم میخندند.
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    14 2
    این شبکه با نام «بدامن» در ایران شکل گرفته است و اتفاقاً بسیارقدرتمندتر از کشورهای دیگر است. ارتش سری ناتو اینک توانسته با نفوذ در ساختارهای رسمی و غیر رسمی کشور همچنان در استتار کامل بماند.
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    15 0
    مرگ بر اسلاحات
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    3 2
    یعنی چی....
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    7 34
    لجن تراز مشرق وبی شرم تراز آن ندیدم
    • GB ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
      14 5
      من دیدم خودت تو!
    • امین IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
      6 3
      خودتی
  • امید IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    5 1
    توجه توجه کانال Barsar را تلگرام طلایی فیلتر کرده .. دلیل فیلتر کانال های انقلابی توسط تلگرام طلایی چیست؟
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    2 1
    برآیند همه مطالب نوشته شده و نوشته نشده ات مشرق جان ؛ چیه ؟ مردم دارن به ستوه میان کسی حواسش هست ؟ آیا؟ ای خدااااااا
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    2 7
    موشک جواب پوشک!!!!!!!!!!!!!!!
  • DE ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    8 2
    با تشکر از گزارش مستند و بسیار عالی که تهیه کردید. شبگه گلادیو در اروپا و آسیای مرکزی زیر نظر ناتو فعالیت دارد ، ولی در خاورمیانه زیر نظر مشترک ناتو و رژیم صهیونیستی فعالیت میکند خطرناکترین شبکه گلادیو جهان در خاورمیانه و خصوصا ایران فعال است .
  • IR ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
    0 7
    چقدر بی شرفی مشرق
  • ناشناس AE ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
    5 0
    هرغلطی بکنن به محرم که میرسه رشتشون پمبه میشه خدایا چقدر تو خوبی یاحسین
  • مازیار IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
    1 6
    آخه زبان فارسی چشه که تازگی ها ازهر5کلمه یکیش انگلیسیه...دوما مگه بقیه دولتی ها کور وکرن که مشرق میخواد روشنگری کنه...حتما خودشون خبر دارن....لابد دوست ندارند بین خودشون دلخوری پیش بیاد..توعالم رفاقت....توهم اگه شرف داری تاییدکن...اگه نداری هم دیگه اینچنین مقالاتی ننویسید وعنوان نکنید.....خدانگهدار
  • خسته IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
    8 0
    به نظر من لشکر پلید این اصلاحاتیا دااغدیده از تحقیر پوشکی سربازان آمریکایی توسط سردارسلیمانی....حالا خواستن جبران کنند پوشک رو قایم کردن کمی دلشون خنک بشه...عخهخه...حقشون یه موشکه...که باز برن توفاز پوشک...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس