کد خبر 894137
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱
محمد نوازی

محمد نوازی گفت که پس از دیدار رفت تیم‌های فوتبال استقلال مقابل السد قطر ناراحت بود و صحبت کرد، اما قصد و غرضی نداشته است.

به گزارش مشرق، محمد نوازی مربی و بازیکن پیشین استقلال درباره دیدار برگشت استقلال مقابل السد قطر و شانس صعود آبی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: شانس همیشه در فوتبال هست و مهم این است که چطور از آن استفاده کنید. بعضی از روزهای فوتبال خوب است، بعضی روزها بد. بازی رفت، روز بد استقلال بود که در تهران سه گل از السد دریافت کرد.

وی افزود: امیدوارم استقلال بتواند در دیدار برگشت جبران کند. استقلالی‌ها تحت هر شرایطی باید با آرامش بازی کنند. بازیکنان در درجه اول باید، آرامش داشته باشند و با حوصله بازی کنند.

پیشکسوت استقلال درباره انتقادهایی که پس از بازی رفت از وینفرد شفر کرده بود، گفت: ما طرفدار و از خانواده استقلال هستیم. وقتی روی سکوها می‌نشینیم، انتظار داریم تیم خوب بازی کند و نتیجه بگیرد. وقتی هم تیم نتیجه نگیرد، مانند تماشاگر چیزهایی می‌گوییم که بعداً پشیمان می‌شویم. انتقاد در فوتبال ایران است و ما هم انتقاد کردیم. از نتیجه‌ای که بدست آمد، خیلی ناراحت بودم، اما قصد و غرضی در صحبت‌هایم نداشتم.

نوازی در واکنش به اظهارات پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال و همچنین انتقادهایی که پیشکسوتان از او می‌کنند، عنوان کرد: کسی که در فوتبال نبوده، از این حرف‌ها زیاد می‌زند. مقصر کسانی هستند که اینها را رأس کار گذاشته‌اند. کسی که از فوتبال سر در نمی‌آورد، باید به رشته کاری خودش برود. متأسفانه در ورزش ما افراد غیر ورزشی زیادی دیده می‌شوند. قرار نیست مثل کسی که بی‌احترامی کرده، برخورد و بی‌احترامی کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس