کد خبر 894011
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
افتخاری

درحالی که انتظار می‌رفت مدیرعامل سابق استقلال درباره ضرر 330 هزار دلاری که از جانب پروپیچ به این باشگاه وارد شده توضیحاتی ارائه کند اما در سکوت محض فرو رفته و درباره این ماجرا هیچ صحبتی نمی‌کند.

به گزارش مشرق، بر اساس آنچه رئیس فدر اسیون فوتبال هم تایید کرده پروپیچ حاضر به فسخ قرار داد در ازای دریافت تنها 30 هزار دلار بوده اما بی توجهی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال به این درخواست سبب شده تا پروپیچ از طریق فیفا پیگیر تمام مطالبات خود شده و آنگاه فیفا نیز باشگاه استقلال را به پرداخت همه قرارداد مالی با این بازیکن محکوم کند.

بی شبهه اگر افتخاری وتوفیقی درخواست پروپژیچ را سبک نمی شمردند اکنون استقلال مجبور نبود تمام آن مبالغ را که در قرارداد فی مابین منعقد کرده به بازیکن سابقش بپردازد و با پرداخت 30 هزار دلار سر و ته ماجرا جمع می‌شد و این مبلغ 360هزار دلار هم از حساب دلاری استقلال در فدراسیون فوتبال کسر نمی‌شد و دیگر چاله چوله های مالی این باشگاه را پر می‌کرد. افتخاری و همکارانش اما آن قدر این موضوع را شوخی گرفتند تا اینکه فدراسیون فوتبال ناچار به پرداخت 360 هزار دلار به این بازیکن شد. آیا افتخاری نباید درباره خطای بزرگش بازخواست شود؟ این همه بی تفاوتی برای چیست؟

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس