کد خبر 893966
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
دادگاه

وکیل 5 تن از متهمان پرونده واردات موبایل با بیان اینکه تاکنون دادگاه مرحله به مرحله پیش رفته است، گفت: از این شعبه درخواست برگزاری جلسات در فضایی آرام و بدون حضور رسانه‌ها را کردیم.

به گزارش مشرق، کریم بخنوه وکیل 5 تن از متهمان پرونده واردات موبایل اظهار کرد: پس از برگزاری یک جلسه علنی دادگاه این متهمان در شعبه یک ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی و قرائت کیفرخواست در این جلسه از این شعبه درخواست برگزاری جلسات در فضایی آرام و بدون حضور رسانه‌ها را کردیم.

بیشتر بخوانید:

جزئیات آزادی یکی از متهمان پرونده واردات تلفن همراه

وی افزود: جلسات با حضور مسئولان مرکز رسانه قوه قضائیه و تصویربرداری کامل جلسات برگزار شد و حتی متهمان حضور جداگانه در جلسات داشتند، ما هیچ‌گونه فشاری احساس نکردیم و برای مطالعه پرونده هم اجازه اسکن و کپی به ما داده شد.

بخنوه اضافه کرد: تاکنون دادگاه مرحله به مرحله پیش رفته است، ما به دلیل عدم احتمال فرار متهمان، احصای دلایل و عدم وجود احتمال تبانی درخواست فک قرار بازداشت متهمان را هم از دادگاه داشته ایم که امیدواریم با این درخواست موافقت شود.

علنی بودن دادگاه‌های مفاسد اقتصادی که در شعبه یک و دو ویژه برگزار می‌شود به نظر قاضی دادگاه بستگی دارد و البته مشخص نیست دادگاه متهمان واردات موبایل غیرعلنی است یا به‌صورت علنی و بدون حضور خبرنگاران برگزار می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس