سران قوا نمایه

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از نامه نمایندگان خانه ملت به سران قوا برای اجرای کامل قانون ممنوعیت به کار گیری بازنشسته‌ها خبر داد.

به گزارش مشرق، امیر خجسته نماینده مردم همدان و دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از نامه نمایندگان به سران قوا در زمینه لزوم اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان خبر داد.

بیشتر بخوانید:

متن کامل قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان/جزئیات شرایط بازنشستگی مدیران در ۶۰ روز آینده

وی اضافه کرد: با توجه به تصویب طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در مجلس و تائید آن در شورای نگهبان منتظریم که این قانون به درستی و کامل در کشور اجرائی شود و کسی به دنبال دور زدن قانون نباشد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی از لزوم به کارگیری توان جوانان کشور سخن گفت و تأکید کرد: در این نامه به دنبال آن هستیم که هشدارهای لازم را برای اجرای هرچه سریعتر این قانون به تمامی نهادها و دستگاه‌ها بدهیم و همچنین اجازه ندهیم برخی بخواهند قانون را دور بزنند؛ به طور مثال شنیده‌ایم برخی از مقامات با مراجعه به بنیاد شهید به دنبال افزایش درصد جانبازی خود هستند تا از این قانون مستثنی شوند در حالیکه ما خطاب به بنیاد شهید می‌گوییم که تحت فشار این افراد قرار نگیرند.

خجسته همچنین تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی روند اجرای قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را به طور کامل رصد می‌کند و اجازه نخواهد داد مماشاتی در این زمینه صورت گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    6 0
    چرا همین راه فراری گذاشتید خدا لنعتون کنه
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
      0 0
      گاهی اوقات تصور میکنم بچه مدرسه ای ها در مشرق کامنت قرار می دهند. لعنت درست است، نه لنعت!
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    1 0
    با توضیحاتی که آقای کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان درباره ی این قانون داده اند،نباید هیچ امیدی به این قانون داشت،در واقع کسانی که سنشان از بازنشستگی گذشته و بازنشسته نشده کماکان می توانند شعلشان را داشته باشند،فقط کسانی که قبلا بازنشسته شده اند و دوباره سرکار آمدند بایستی دوباره بازنشست شوند،اگر این حرفش درست باشه نباید اجرای این قانون کمکی به چرخه مدیریت مسن مدیران بکند،بلکه باعث می شود برای عدم شمول قانون با لابی هرگز بازنشست نشود
  • محمد IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    0 0
    به عنوان یک فرزند شهید می گم این که در قانون برای بحث بازنشستگی ایثارگران اسثناء قائل شدن درست نیست،این چیزی نیست به غیر از سهم خواهی یکسری آقایونی که الان خود مدیر هستند وخودشون را استثناءکردن.متاسفانه خیلی از همین سوءاستفاد ه ها ،اشرافی گری ها مال همین خودی ها ست.سردار ها وجنگ رفتها،
  • یکی از اعضای خانواده شهدا IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    0 0
    بکار گیری جانبازان و خانواده شهدا بعد از بازنشستگی علاوه بر این که بدبینی در جامعه ایجاد می کند راه فرار و سوء استفاده را برای بقیه فراهم می کند و این خود یک نوع ناعدالتی است همه یکسان باشند
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    0 0
    نماینده دنیا را خوردند و کشور را بی آبرو کردند حالا مانده آبروی جانبازان مظلوم را دستمایه بازی های خود کنند
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    0 0
    بابا مگه گرفتن درصد جانبازی به این سادگی هست! اولاً بولد کردن این چیزها مشخصاً کارِ دستگاه تبلیغاتی دشمن هست، دوماً تعداد افرادی که پیش از این برای تجدید نظر اقدام کرده بودند حکم تفریق درصد رو گرفته اند، پزشکان با وجدانی در این قضیه هستند و البته فناوری بسیار پیشرفت کرده است. محاسباتی در کار وجود دارد و اینها. بله، اگر مدیر خیلی گردن کلفت باشد خوب شاید با تهدید و ارعاب کاری رو پیش ببرد ولی تا ابد و تا گور که نمی توان سمت ها را به دنبال خودمان بکشیم!!!
  • ناشناس IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
    0 0
    چرا حرفی از باز نشسته های نیروهای مسلح نیست .میدان رو برای جوانها باز کنید.میز رو رها کنید.
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
    0 0
    دالتون ها بزودی خواهند مرد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس