کد خبر 893935
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
حسین ماهینی

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت:60 درصد بازیکنان پرسپولیس با درد دست و پنجه نرم می‌کنند ولی با همه توانشان به مصاف حریفان می‌روند.

به گزارش مشرق، حسین ماهینی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل الدحیل قطر گفت: همانطور که می‌دانید بازی مشکل و سختی داریم. چرا که تیم الدحیل قدرتمند است. ما تقریبا در بازی رفت خوب بازی کردیم و امیدوار به بازی برگشت هستیم. شانس دو تیم برای بازی فردا 50-50 است.

ماهینی گفت: حضور هواداران برای تیم ما بسیار مهم است. منتظر هستیم تا 100 هزار هوادار در ورزشگاه حاضر شوند. مطمئنا 40 میلیون هوادار پرسپولیس در خانه برای تیم ما دعا خواهند کرد تا بتوانیم نتیجه بگیریم. هدف باشگاه پرسپولیس این است تا دل هواداران را شاد کند. همانطور که می‌بینید بیشتر بازیکنان با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند. 50 یا 60 درصد با درد بازی می‌کنند ولی تمام توان‌شان را می‌گذارند تا دل هواداران را شاد کنند.

وی درباره حضور تماشاگران خاطرنشان کرد: آنها به ورزشگاه می‌آیند تا ما را تشویق کنند و در این سال‌ها هم بدون مشکل تیم ما را تشویق کرده‌اند و انشاالله اگر فردا صعود کردیم باید در تهران به مصاف السد یا استقلال برویم و به حمایت هواداران در تهران نیاز داریم. امیدوارم فردا اتفاقی رخ ندهد و از هواداران خواهش می‌کنم پرسپولیس را تشویق کنند و با داور یا تیم حریف کاری نداشته باشند تا اگر در مرحله بعد انشاالله میزبان شدیم از حمایت آنها استفاده کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه اولویت پرسپولیس فردا گل نخوردن است، افزود: بازیکنان می‌دانند که بازی در لیگ با آسیا متفاوت است و دراین 3 سال در اسیا حضور داشتیم و بازیکنان تجربه خوبی در این مرحله دارند. اما در لیگ اکثر تیم‌ها عقب می‌نشیند تا ضد حمله کنند اما الدحیل از بهترین تیم‌های آسیاست که مربی وبازیکنان خوبی دارد و مثل بقیه تیم‌ها نیستند که عقب بنشینند. همانطور که برانکو گفت آنها به دنبال گل زدن هستند تا خیال خود را راحت کنند. و قطعا بعد از جلسه فنی با مربیان بازیکنان با هم در خصوص بازی حرف می‌زنیم و درباره آن صحبت می‌کنیم. الدحیل به دنبال گل زدن است و مثل بقیه تیم‌ها عقب نمی‌نشیند اما ما هم تمرکز صد در صد داریم تا موفق شویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس