کد خبر 893364
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳
امیر قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بعد از به ثمر رساندن گل سوم به شهرداری ماهشهر به تیمی مبتدی تبدیل شدیم.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی ۳ بر یک مقابل شهرداری ماهشهر در جام حذفی گفت: بازی خوبی شاهد نبودیم اگر جای تابش مدیرعامل سپاهان بودم تمام بازیکنان را جریمه می‌کردم.

وی افزود: بعد از گل سوم به یک تیم مبتدی تبدیل شدیم حریف در نیمه دوم خیلی از ما بهتر بود و به خاطر تیمی که درست کرده به مهابادی تبریک می‌گویم. ما مانند سابق همچنان مشکل نگرش را داریم. پیراهن سپاهان برای خیلی از بازیکنان بزرگ است. اگر تغییر نگرش ندهیم به مشکل می‌خوریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: واقعاً خیلی از بازیکنان در حد نام سپاهان نیستند. این بازیکنان نمی‌دانند که در چه تیم بزرگی هستند و پیراهن چه تیم بزرگی را بر تن کرده‌اند. نمی‌دانم چطور این لباس را پوشیده‌اند و چون خیلی راحت به آن رسیده‌اند قدر نمی‌دانند اما با کسی کار می‌کنند که نمی‌تواند این چیزها را تحمل کند.

قلعه نویی در پاسخ به این سؤال که آیا برخوردی با این بازیکنان خواهد کرد یا نه، گفت: صددرصد. شاید برخی بازیکنان را در اختیار باشگاه قرار دهیم. فرصت‌های زیادی را از دست دادیم مشکل ما این است وقتی ۳ بر صفر جلو بودیم ساسان انصاری، ایران پوریان و مهرداد محمدی دروازه خالی را گل نکردند. این مشکل ما است که حتماً باید برطرف شود. من با این شرایط نمی‌توانم کار کنم و شاید برخی بازیکنان را در اختیار باشگاه قرار بدهم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
    0 0
    دوباره شروع كرد لمپن بازى رو. علييييييييييييييي خخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس